Страница 3 от 5

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Пон Фев 08, 2016 12:04 am
от KRAKOMOBILA
Да.. ако караш червените до 1000А - може и да нямат добро ускорение... то идва след 1200..
Ето как се ускорява червена.. и то не от много пъргавите
https://www.youtube.com/watch?v=RkBXzSNcf3A

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Пон Фев 08, 2016 12:22 am
от bdz46203
Повечето им задейства защитата, като я напънеш толкова.

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Пон Фев 08, 2016 12:37 am
от KRAKOMOBILA
Няма такава която да изключи при 1300... 99% от тях не изключват преди 1500, а голяма част и преди 1600А...
Изображение

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Пон Фев 08, 2016 1:38 am
от railjet

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Пон Фев 08, 2016 3:43 am
от Otskov
Е това се казва ускорение ама и на ерките си го бива :)
Мале няма да забравя как веднъж се изсилихме от перона на Дбв с 46 200 и.... спряхме в стрелките :mrgreen:

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Пон Фев 08, 2016 10:10 am
от KRAKOMOBILA
0-115 км/ч за 31 секунди.. с 44 121 е по-бързо, нищо, че е на половината мощност на 40 2003 и е с редуктори за 130, а не за 200 км/ч.

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Пон Фев 08, 2016 1:59 pm
от railjet
Редакторите за по-малки скорости позволяват по-рязко ускорение при по-малки скорости. Пусни от входния на Ик по единия път ерка със 7 вагона, а по съседния станимирка- пак със 7 вагона, па гледай кво става.

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Пон Фев 08, 2016 6:32 pm
от KRAKOMOBILA
Става такова, че докато синята събере веригата за тяга - червената ще е вдигнала 50.

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Пон Фев 08, 2016 9:08 pm
от bdz46203
KRAKOMOBILA написа:Става такова, че докато синята събере веригата за тяга - червената ще е вдигнала 50.

Хе хе. Ти така ли ги сравняваш?!? При развъртяна вентилация на 46 и 46-200, никоя Шкода няма шанс. Ще ти кажа едно само. Малък, пробвано е. ;)

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Пон Фев 08, 2016 9:21 pm
от plastikat
railjet написа:Павелчето работеше на Кермен по едно време. Имаше и Стойче. Представа нямам къде са сега.

"Павелчето" - 64.19 последно го разкости Мариус в Дряново . А "Стойчето" е зеленото нещо ,което се експлоатира от СК 13 и първо беше в метрото , после го замъкнаха по 8-ма линия . Прякорът "Стойчето" идва от поредната изгора на Мариус - някой си Стойчо ,с когото според " Chakalniata" : са успели да разклатят цялото локомотивче от мъжка любов !

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Пон Фев 08, 2016 9:41 pm
от bdz46203
Е той, как да не се насочи към мъжката любоффф, като няма жена, която да му върже

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Пон Фев 08, 2016 9:54 pm
от BDZ 07
Ама вие сериозно ли - гейовете по машините ли са вече :?: :roll:

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Пон Фев 08, 2016 9:57 pm
от bdz46203
Той този не е машинист. И аз не го знам какъв е точно, но знам че е направил мръсно на много хора.

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Пон Фев 08, 2016 9:58 pm
от BDZ 07
Ясно ми е вече. Уплаших се бе човек!

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Пон Фев 08, 2016 10:02 pm
от bdz46203
Споко. ;) Ама иначе за някои от майнешкото депо има някакви слухове, ама да не казвам, че 1345 пак ще ме обвини, че се заяждам

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Пон Фев 08, 2016 11:13 pm
от KRAKOMOBILA
bdz46203 написа:
KRAKOMOBILA написа:Става такова, че докато синята събере веригата за тяга - червената ще е вдигнала 50.

Хе хе. Ти така ли ги сравняваш?!? При развъртяна вентилация на 46 и 46-200, никоя Шкода няма шанс. Ще ти кажа едно само. Малък, пробвано е. ;)

Дори при развъртяна вентилация 46 200 докато се натовари... Р-ката вече е вдигнала 50.

Иначе за депо Пловдив - по едно време ги бъзикаха, че тия от 32-ра работят на 23-та серия.

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2016 8:56 am
от bdz46203
KRAKOMOBILA написа:Дори при развъртяна вентилация 46 200 докато се натовари... Р-ката вече е вдигнала 50.


Ееее ама само спориш. Казах ти, че е пробвано. Вдигнала 50.....и после умира.
От кой локомотив е снимката която си качил?

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2016 11:10 am
от KRAKOMOBILA
Е ние все едно не сме карали никога 46-та серия. :D И сега не ги караме... от 44 139 е снимката.

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2016 12:49 pm
от bdz46203
KRAKOMOBILA написа:Е ние все едно не сме карали никога 46-та серия. :D И сега не ги караме... от 44 139 е снимката.

Не съм казал, че не ги карате. Ама не си участвал в проба, два влака да тръгват едновременно с 46-200 и 44. Аз ти казвам, че съм участвал и е пробвано. Шкодата дръпна само в началото и след 60км/ч умря. А влакът на 46-200, дори беше с един вагон повече. ;)
44-139 е товарна и за това са я направили да държи ампераж на ТД . Последно 44-130 ми изключи на 1150 А :shock:

Re: Прякори и прозвища на локомотиви

МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2016 12:53 pm
от KRAKOMOBILA
Последно 44 130 на 17 януари с 3623 държеше плътно 1500А - тъй, че ти е изключила от нещо друго. Иначе не знам как ги правите тия "проби"... много знаеш тоя в червената как е карал и дали вообще я е напъвал.