VIII линия

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: VIII линия

Мнениеот bdz43r » Чет Мар 16, 2017 3:44 pm

Едва ли са сбъркали. Не всички надвишения се правят максимални.
bdz43r
 
Мнения: 3125
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: VIII линия

Мнениеот railjet » Чет Мар 16, 2017 7:28 pm

При ново строителство и капитални ремонти обичайно повдигат външната релса до 70%- 80% от максималното възможно за дадена крива надвишение. В случая се чувства откат при 130км/час в R=1200, което не е нормално. Къси преходни криви е другата възможна причина.
railjet
 
Мнения: 7761
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: VIII линия

Мнениеот vlado » Пет Мар 17, 2017 5:31 pm

Търг за технически проект на железницата Оризово - Михайлово обяви НКЖИ
Oт 17.03.2017, Автор: Милена Василева

Модернизацията на жп трасето Оризово – Михайлово ще стане по технически проект за 5.940 млн. лв. Обектът е част от проект "Рехабилитация на железопътната линия Пловдив – Бургас, Фаза 2".

НКЖИ обяви търг за изготвяне на технически проект за модернизация на железопътен участък Оризово – Михайлово, част от проект "Рехабилитация на железопътната линия Пловдив – Бургас, Фаза 2." Жп участъкът Оризово-Михайлово е в област Стара Загора.
Прогнозната стойност е 4 950 000 лв. без ДДС. (5 940 000 лв. с ДДС).
Техническият проект следва да е разработен във всички необходими части: геодезия – пълно заснемане; хидроложки, хидрогеоложки и хидротехнически проучвания; железен път; съоръжения – мостове, надлези, подлези, водостоци, подпорни стени и др.; пътна инфраструктура; тунелно съоръжение; пресичания на железопътната линия; контактна мрежа; сигнализация и телекомуникации; електрификация - ТПС и СП; нетягово електрозахранване; архитектура, конструкции, ВиК, ОВиК и Електро за сгради; план за безопасност и здраве; пожарна безопасност; план за управление на строителните отпадъци; екология; акустика; предварителен проект за технология на строителството, онагледяващ възможността за изграждане на възприетото решение; количествено-стойностни сметки; технически
Срокът за израбатване и съгласуване на проекта е 18 месеца.
Финансирането е по Oс 1: "Развитие на железопътната инфраструктура по "основната" и "разширената" Трансевропейска транспортна мрежа" на ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014 – 2020 г.
Оферти се пулачават до 28 април 2017 г., ще бъдат отворени в НКЖИ в 14 часа на 2 май 2017 г.

Проектът "Рехабилитация на железопътната линия Пловдив-Бургас, фаза 2" включва изпълнението на позиции с различна проектна готовност и обхват, включващи рехабилитация или модернизация на железопътната инфраструктура, в това число железен път, сгради и съоръжения в гари, контактна мрежа, изграждане на системи за сигнализация и телекомуникации по изискванията на ERTMS (Европейска система за управление на железопътния трафик), изграждане на нови пътни надлези/ подлези на мястото на съществуващи прелези.

Източник: Строителство Градът
vlado
 
Мнения: 691
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: VIII линия

Мнениеот Svetlin » Съб Мар 18, 2017 5:18 pm

Най-после! Но с този дълъг срок за проектиране ще стане 2019 докато е готов , после търг за строителство .. най-рано 2020 ще започне строителство... но се радвам,че все пак процедурата стартира.Жалко,че Христо Алексиев е временен, а не постоянен министър на транспорта!
Svetlin
 
Мнения: 212
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: VIII линия

Мнениеот railjet » Пон Мар 20, 2017 12:48 pm

Трай коньо за зелена тревица. 2020г е срок за...предаване на обекта.. А редом с него чакат и Ямбол-Завой, Зимница,Стралджа-Церковски, Дружба-БС, премахването на 18 прелеза...Всичкото това пак до края на 2020г.
railjet
 
Мнения: 7761
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Недев » Вто Мар 21, 2017 12:08 pm

То и Септември-Пловдив беше с кравен срок 2014, да не говорим за Пловдив-Свиленград, което беше в началото по предприсъединителните програми и щеше да е готово за 3-4 години. Тия крайни срокове са много разтегливо понятие нещо
Недев
 
Мнения: 138
Регистриран на: Сря Мар 12, 2014 6:18 pm

Re: VIII линия

Мнениеот railjet » Вто Мар 21, 2017 1:09 pm

Четирите лота по фаза2 са несравнимо по-трудоемки от СП-ПО. Че даже и от ПО-СВИ. Ще ги влачат до 2024-2025..
Последна промяна railjet на Вто Мар 21, 2017 3:42 pm, променена общо 1 път
railjet
 
Мнения: 7761
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Недев » Вто Мар 21, 2017 2:11 pm

По важното не колко ще ги влачат, а че нищо няма да направят, защото липсват кадри с капацитет в система. Ама за да ги има трябват много пари, а голяма част от парите отиват по партийните касички.
Недев
 
Мнения: 138
Регистриран на: Сря Мар 12, 2014 6:18 pm

Re: VIII линия

Мнениеот plastikat » Пон Май 29, 2017 10:14 pm

Очаква ли се някакво заздравяване на 8-ма между Бургас и Карнобат? Положението е страшно за прясно ремонтирана линия!
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1306
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: VIII линия

Мнениеот disell » Вто Май 30, 2017 9:07 pm

Няма "страшно" нали усвоихме парите сега ако ще и потоп след нас...
Аватар
disell
 
Мнения: 1177
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: VIII линия

Мнениеот bdz_55-089 » Сря Юни 07, 2017 10:50 pm

plastikat написа:Очаква ли се някакво заздравяване на 8-ма между Бургас и Карнобат? Положението е страшно за прясно ремонтирана линия!

За същото алармирах, както аз, така и много други съфорумци още миналата година. Лично събрах впечатления от участъка, пътувайки не с кой да е влак, а с МБВ "Несебър", за който се предполага, че би трябвало да прави най-бърз обход, но изобщо не е така. След няколко спирания на Долно Езерово, Дружба и къде ли не още, успяхме да стигнем Карнобат за час и 10 минути. Ако това е политиката на Бойко, Мангалски и сие в жп сектора през третия им мандат, мисля, че и разстрел им е малко! А има поне още 10 сериозни осования за това, сред които е и търговията с национални интереси и сигурност и краденето на пари от калпави проекти за гранични огради и съмнително саниране на свойски къщи. :roll: :idea:
bdz_55-089
 
Мнения: 823
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: VIII линия

Мнениеот ilia_bdz » Чет Юни 08, 2017 5:35 am

От 16.06.217г.се чува че почват Скутаре -Оризово Първоначално с 6-часови прозорци а от август и с пълно прекъсване!
ilia_bdz
 
Мнения: 106
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:47 pm

Re: VIII линия

Мнениеот semafor » Чет Юни 08, 2017 2:00 pm

Ама разбира се, че през отпускарския сезон и точно през август когато хората масово ходят на море е най-точния и прекрасен момент за пълно прекъсване, ремонти, трансбордиране и тн. по транспортната мрежа. После се чудят що влаковете ставали все по-празни... Пролетно и есенно време си драпат макарите и протакват и като дойде жегата и сезона на отпуските да затапят движението. Същите олигофрени са като АПИ - пролетно и есенно време нищо не правят, дойдат юли и август и те почват да кърпят дупки и да ремонтират магистралите :x Тоя филм вече толкова го гледахме, че ни втръсна. Да измислят нещо ново бахти.
semafor
 
Мнения: 159
Регистриран на: Вто Сеп 17, 2013 10:43 am

Re: VIII линия

Мнениеот railjet » Чет Юни 08, 2017 2:06 pm

Измислянето на нещо става с употреба на мозъка. Като го няма, като никой никога не ти е давал зор да го потърсиш и употребиш, какво очакваш да се случи....
railjet
 
Мнения: 7761
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: VIII линия

Мнениеот semafor » Пет Юни 09, 2017 9:47 am

Явно някои "управници" си мислят, че "простия" електорат "с радост" ще се трансбордира (ех какъв глагол роден, мил, български!) в юлските и августовски жеги с големите куфари на път за морето и ще сияе. Просто с това ще доизгонят където има останали пътници или мазохисти решили да стигнат до морето с влак това лято. После догодина ще се чудят що във влака пътува само бригадата :x Това с гоненето на пътници ме подсеща за ежедневната простотия с ПВ 70103 откакто се завърна мангалистера начело. За последните 8 дни влака е дошъл навреме .... 1 път! ЕДИН ЕДИНСТВЕН ПЪТ! Два пъти беше с 10 минути закъснение, 4 пъти с 15 минути, а снощи удариха дъното с 25-30 минути закъснение. Докато беше служебния министър този влак ако въобще закъсняваше беше с не повече от 5 минути и това се е случвало едва няколко пъти. В последния месец обаче направо избиват рибата със закъсненията. Резултатите са очевидни: ако преди около месец пътуваха 30-40 човека в посока Мездра снощи бяхме 6, а начина по които разбрахме, че имаше закъснение беше повече от скандален. В 17:45 на таблото няма информация за закъснение. На касата билетопродавачката си говори по телефона и с мъка издава билети правейки всичко само с лявата ръка щото дясната трябва да държи телефона.Става 17:50 и влака за Монтана трябва да дойде всеки момент. На опашката сме 6 човека. Ама, че може някой от тях да изпусне влака щото не може да си вземе билет - ма Божеее кой го интересува това. Важното е да си говорим по телефона. Идва ред на момичето пред мен - иска билет до Зверино. Касиерката и дава билет за ПВ вместо за БВ-то с което 70103 прави връзка (ако пристигне навреме де). Момичето казва,че е искало за БВ-то. Нови 3-4 минути докато се издаде билет. През това време монтанския ПВ вече влезе в гарата.Минахме след това, всеки си взе билет, тичаха хората и се качиха и се случи нещо изненадващо. Вместо да чака както обикновено монтанския ПВ беше пуснат да замине по всички правила. Аз се зачудих какво става как така, викам си тия ще се ударят (до този момент няма и думичка за закъснение тоест 70103 трябва да дойде всеки момент). Замина пътника, минаха 2-3 минути и хоп - във времето когато трябваше 70103 вече да заминава, влака беше обявен с 15 минути закъснение. Аз обаче се замислих за междугарията и къде е най-близката гара в която би могло да се разминат двата влака и ми стана ясно, че няма как да се размине само с 15 минути закъснение. В този момент бяха обявени 20 минути. В крайна сметка станаха над 25 и около 30 минути закъснението.Проблемът тук не е толкова в самото закъснение колкото във факта, че то не беше обявено както си му е реда.Ако го бяха направили никой нямаше да остане да чака влака просто защото в 17:50 от намиращата се наблизо автогара има автобус за Мездра. С него вече пътуват мнозина от тези на които им писна от ежедневното закъснение на 70103 и от невероятната смрад която струи от всеки състав с които е бил през последните поне 2 месеца. Написах всичкото това, за да дам конкретен пример как идиотията, тоталния мързел и нулевото мислене по отношение удобството и комфорта на клиента отблъскват все по-малкия брой останали пътуващи с БДЖ. Също така ми е интересно ако някой знае да сподели защо аджеба 70103 прави това закъснение - по връзки в Брусарци и Бойчиновци ли е, по инфра ли е или по неграмотно каране и влачене щото на 70103 съм засичал бригади дето влака идва на Враца със закъснение и накрая пристига в Мездра преди време! Та същото нещо сега ще го гледаме и при прекъсването - ежедневни убийствени закъснения, жега, смрад, тълпи мъкнещи куфари, псуване, караници и накрая - празни влакове. Мисля, че единственият начин тези хора да се върнат отново дори след време е ако с края на вечните ремонти по 1-ва и 8-ма се пусне нов ТПС който да обслужва влаковете от/към Бургас, Варна, Пловдив и Стара Загора и той да може да предложи, комфорт и по-бързо времепътуване, защото в края на крайщата нали това е целта на цялото занятие.
semafor
 
Мнения: 159
Регистриран на: Вто Сеп 17, 2013 10:43 am

Re: VIII линия

Мнениеот dobriii123 » Пет Юни 09, 2017 1:58 pm

Закъснението на 70103 се причинява от чакане за разминаване с 7622 в някоя гара. Когато той закъснее и 103 закъснява. А 7622 пък закъснява илибв Дефилето, или на Мездра да чака Златните за връзка. Сещайте се кой кара 2602...
dobriii123
 
Мнения: 579
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:52 am

Мнениеот semafor » Пет Юни 09, 2017 3:19 pm

dobriii123 написа:Закъснението на 70103 се причинява от чакане за разминаване с 7622 в някоя гара. Когато той закъснее и 103 закъснява. А 7622 пък закъснява илибв Дефилето, или на Мездра да чака Златните за връзка. Сещайте се кой кара 2602...


Яснооо. Мислех, че е поради инфрата или закъсняваща връзка в Бойчиновци/Брусарци пък то какво било. Все пак интересно как преди не го правеха това закъснение ама явно са им отпуснали примката и всяко чудо за три дни дето се вика. Лошото е че 70103 си изпуска бързата връзка за София така и дори малкото хора решили да пътуват с тази комбинация от влакове не повтарят повече. Иначе тези ремонти по дето ги замислят сега по 8-ма не могат ли да ги преместят за есента? С европари ли са та е такъв зор точно преди летния сезон да ги почнат или са с национално финансиране?
semafor
 
Мнения: 159
Регистриран на: Вто Сеп 17, 2013 10:43 am

Re: VIII линия

Мнениеот diesel07 » Пет Юни 09, 2017 6:13 pm

На гара Езерово започва ремонт по стрелките.Може би затова 2602 закъснява.
diesel07
 
Мнения: 359
Регистриран на: Сря Фев 12, 2014 5:22 am

Re: VIII линия

Мнениеот bdz_55-089 » Съб Юни 10, 2017 5:33 pm

semafor написа:Ама разбира се, че през отпускарския сезон и точно през август когато хората масово ходят на море е най-точния и прекрасен момент за пълно прекъсване, ремонти, трансбордиране и тн. по транспортната мрежа.

Това е редовна практика на управляваната от Милчо Ламбрев паразитна компания НКЖИ. Наглостта им стига дотам, че да се "извиняват за причиненото неудобство" на пътниците. Може би по същия нелеп начин ще седнат да се извиняват и за всички груби гафове, сътворени от тях, както и за милионите, потънали в бездънни гербаджийски ями. Обещания, проекти, намерения, идеи- всичко е жестоко опорочено. Положителните неща са твърде малко и твърде епизодични, за да си затворим очите пред цялостната тенденция на сигурен крах. Но по-страшното е обхващащото народа примирение със ситуацията. Все по-малко хора се осмеляват да критикуват и да възроптават, а много повече си траят и си повтарят позитърканата мантра за бат' Бойко като спасител на нацията. Защото съм убеден, че недоволни като semafor от въпросния влак има много, но си траят и не показват гражданско отношение. Ако бяхме друга държава, това не би се търпяло и ден. А да беше само до въпросния влак 7..., има много подобни случаи навсякъде по мрежата. Но явно на запад изобщо нямат намерение да сменят Бойко- справка горещите прегръдки и целувки между него и баба Меркел. А едва ли някой си прави илюзии, че истинският избор се прави от хората тук. Няма нормална европейска държава, където след толкова много гафове в сектора, да се назначава пак същия провален министър или да се оставят на управленска позиция диркетор на инфра-компанията.
bdz_55-089
 
Мнения: 823
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: VIII линия

Мнениеот plastikat » Сря Юни 21, 2017 8:37 pm

Шевролета днес мереше около Българово.
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1306
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Предишна

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта