VIII линия

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: VIII линия

Мнениеот Svetlin » Нед Юни 25, 2017 1:05 pm

Оризово-Михайлово
https://youtu.be/cfwPO28mVfM
Svetlin
 
Мнения: 225
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: VIII линия

Мнениеот vlado » Пон Юни 26, 2017 10:27 am

Удвоено трасе - я, я, вундерба... ;)
vlado
 
Мнения: 695
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: VIII линия

Мнениеот ivajlo_nikolov » Пон Юни 26, 2017 12:28 pm

vlado написа:Удвоено трасе - я, я, вундерба... ;)

Не позна. Оризово-Михайлово ще са две частично успоредни еднопътни линии, едната от които - за 160 км/ч. като по нея това ще едно междугарие. На втората, която ще е за по-ниска скорост, ще има една гара - Чирпан.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 956
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: VIII линия

Мнениеот mitko08888 » Пон Юни 26, 2017 5:31 pm

Трасето си е удвоено отвсякъде. Двете линии са разделени за около 5 км в Чирпан, за които път 1 ще е с по-ниска скорост. Може пък да трябва да се нарекат две еднопътни трасета - Оризово - Михайлово, и Оризово - Чирпан - Михайлово.
mitko08888
 
Мнения: 115
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:17 pm

Re: VIII линия

Мнениеот ivajlo_nikolov » Пон Юни 26, 2017 7:37 pm

На местата, където трасетата се разделят и събират няма РП. По едната линия има само едно междугарие - Оризово - Михайлово. Другата, въпреки че се отделя малко преди Чирпан и се събира малко след това като трасе, има връзка с нея само на гарите Оризово и Михайлово, и има междинна гара Чирпан. На скоростната линия/път Чирпан е спирка. По такава схема ще излезе, че 3-та между Кремиковци и Яна е удвоена - път 1 през сп. Ботунец и път 2 през г. Обединена.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 956
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: VIII линия

Мнениеот Otskov » Вто Юни 27, 2017 12:57 am

Така излиза да, което не мисля, че е най-удачното решение
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1912
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: VIII линия

Мнениеот Stamcho » Вто Юни 27, 2017 12:30 pm

Тогава защо ще има перони по спирките и на двете трасета? Ако само едната ще обслужва пътници то само на нея трябва да има перон.
Stamcho
 
Мнения: 68
Регистриран на: Нед Окт 11, 2015 9:28 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Димитър Деянов » Вто Юни 27, 2017 9:42 pm

По-чисто можеше да е решението, ако по скоростното трасе (през тунела) си бяха два коловоза - двупътен участък, а на местата където се отделя и връща коловоза за гара Чирпан имаше РП. Така по този коловоз, на практика с настоящите параметри, щяха да се пропускат само влаковете (пътнически и товарни), които трябва да спират в гара Чирпан.
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 512
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: VIII линия

Мнениеот railjet » Сря Юни 28, 2017 1:50 pm

Скъсяването на километража е твърде скромно. Магистралата побеждава, дори ако предложим, че някой ден ще има движение със 130-160км/час по целия участък Оризово-Бургас.
railjet
 
Мнения: 7769
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Димитър Деянов » Сря Юни 28, 2017 5:17 pm

railjet написа:Скъсяването на километража е твърде скромно. Магистралата побеждава, дори ако предложим, че някой ден ще има движение със 130-160км/час по целия участък Оризово-Бургас.

Тук не се има предвид скъсяването на километража, а удобството от експлоатационна гледна точка.
А ако София - Пловдив и цялата 8-ма линия се направи за 160 км/час и на места (където може) за 200 км/час и се набавят съвременни влакове от типа Интерсити, което значи времепътуване София - Бургас около 3 часа, пътниците ще се върнат във влака.
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 512
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: VIII линия

Мнениеот railjet » Чет Юни 29, 2017 11:13 am

Не става. 440км за 3 часа = V средна > 145 км/час. Абсурд при V max = 160 и три спирки. И тези 160км/час ще са реално изпълними само в около 70-75% от общия пробег.
Ще трябва да се гонят скорости над 160, евентуално подпомогнати от накланящи се кошове.
railjet
 
Мнения: 7769
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Stamcho » Чет Юни 29, 2017 11:36 am

Пътниците няма да предпочетат влака пред автобуса само заради времепътуването. Добавете комфорт, обслужване, свобода на движение, тоалетна, ресторант (бистро), сигурност и др.
Stamcho
 
Мнения: 68
Регистриран на: Нед Окт 11, 2015 9:28 pm

Re: VIII линия

Мнениеот ivajlo_nikolov » Чет Юни 29, 2017 2:18 pm

Платежоспособните пътници ги интересува точно времепътуването и удобни часове на тръгване и пристигане. Както и микроклимата в превозното средство, забавленията, комфорта и все още голяма част от тях - "фас-почивка" насред пътуването ако е над 4-5 часа. С новото разписание на "Слънчев бряг" влака се доближава до автобуса по времепътуване, и то с обикновен автобус : 5ч.50мин.с влак, 5ч.40мин. с автобус. Но тръгването в 6:40ч. не е удобно за много от пътниците - прекалено рано е. А 50 минути след влака от автогарата тръгват едновременно два директни автобуса, които пристигат по разписание в Бургас заедно с влака в 12:30ч. и то с 15мин. почивка по пътя. За микроклимата няма какво да говорим - БДЖ не успя да възприеме климатика като необходимост, а не лукс, докато автобус с развален климатик не може да излезе от гараж. WiFi има във всички автобуси до Бургас. И така един вагон пътници, които при адекватна услуга биха си платили първокласен билет редовна тарифа отиват на двата автобуса. Както и на двата самолета, за които трудно се намират места. А останалите си пътуват с колите и пълнят магистралата. Ще слязат от тях като се оправят релсите и на тях стъпи нов адекватен превозвач.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 956
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: VIII линия

Мнениеот bdz_55-089 » Пет Юли 07, 2017 10:28 pm

Явно аз съм от онези, които при тези близки параметри на времепътуване, все пак биха избрали влака, защото е по-евтин, защото можеш да станеш и се разходиш по всяко време; защото има тоалетна, до която можеш да идеш също по всяко време, а не по график, както при автобусите; защото можеш да си превозиш велосипеда, а с автобус това е почти невъзможно; защото обемът на багаж, който можеш да превозиш във влака е много по-голям, отколкото в автобуса, при това ти е под око, а не някъде долу в багажното на автобуса, а ако случайно нещо от багажа ти дотрябва, във влака то ти е под ръка, а не да мислиш дали си взел това или онова, дали имаш вода за пиене примерно; във влака разполагаш с много по-голямо пространство и в повечето случаи можеш дори да си полегнеш, а има и контакти за зареждане на телефони, лаптопи и др., вкл. е по-удобно разполагането при работа с тези устройства по време на път; а също има и по-удобно и широко място за похапване, ако си гладен; ако си с малки нетърпеливи деца или с животни- кучета и др., също ти трябва влак и не на последно място- защото влак Слънчев бряг все пак минава през живописни места и под дълги впечатляващи тунели, докато автобусите минават през еднообразни полета. Ако човек пътува с прикачвания от по-малки гари/спирки, това е голямо удобство, което е непостижимо с автобус, който обслужва само големите градове. Напр. жител на Панагюрище или някое селце със спирка по клоновете иска да иде на море, може да няма автобус или да се налага да сменя и изчаква много, докато хване основния автобус към Бургас, докато с влак може да реализира само една бърза смяна с кратък престой на Пловдив или друга ключова гара.
bdz_55-089
 
Мнения: 830
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: VIII линия

Мнениеот plastikat » Пет Юли 07, 2017 10:38 pm

Кажи Слънчевия бряг през колко тунели минава,че досега ги броих и все нула ги изкарвам :)
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1311
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: VIII линия

Мнениеот bdz_55-089 » Пет Юли 07, 2017 10:41 pm

Този влак дето минава София-Карлово-Бургас, не го знам Чайка май беше. Би трябвало по 3-та да е по-бързо, отколкото през Пловдив, а то май ще излезе, че дори Бургас-Димитровград-София е по-бързо.
bdz_55-089
 
Мнения: 830
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Svetlin » Сря Авг 09, 2017 6:51 pm

Някой има ли информация кога ще започва строителството на Скутаре- Оризово?
Svetlin
 
Мнения: 225
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: VIII линия

Мнениеот MouveMeNT » Чет Авг 10, 2017 8:56 am

04.09.2017 първи етап Бз-Оз.
MouveMeNT
 
Мнения: 382
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:50 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Svetlin » Пет Авг 11, 2017 4:43 pm

Пълно прекъсване?
Svetlin
 
Мнения: 225
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Предишна

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron