VIII линия

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: VIII линия

Мнениеот Димитър Деянов » Чет Сеп 07, 2017 8:18 pm

Реконструкцията на 1-ва и 8-ма линия се прави за да се увеличи допустимата скорост по път, респективно натоварването и пропускателната възможност и покажат истинските ползи от ж п транспорта. Затова трябва да се избягват всякакви пречки (имам предвид случая Чирпан и др.), които биха затормозили движението на най-бързите влакове, като: намаления на скоростта по различни причини, пропускане на неспиращите влакове през отклонение, допускане по разписание движение по неправилен път, на остри срещи и пр. и пр.
Наскоро чух, че зам. министър Занчев каза, че като завърши реконструкцията по 8-ма линия, вемепътуването от Пловдив до Бургас щяло да се намали с 40 минути. Че защо правим тогава тази реконструкция ? И защо сме се хванали за максималната скорост от 160 км/час, като удавник за сламка ?
Ами от София до Елин Пелин, от Септември до Пловдив и по 8-ма линия има много отсечки, в които може да се допуснат скорости до 180 км/час, а защо не и до 200 км/час ?
Ако не направим така, че най-бързите влакове от София до Пловдив да изминават разстоянието за 1 час и 10-15 минути, а цялото разстояние София - Бургас, за 3 часа и 20-30 минути, тогава за какво правим така шумно рекламираната реконструкция ?
В държави, които имат железници едва от 50-60 години, има вече ж п участъци, по които влаковете се двиват с 250-300-350 км/час. В Индонезия например, скоро пуснаха влак на междурелсие 1000 мм с 170 км/час ! Как да оценим нашите постижения на този фон ?
Това не е като да правиш шосета - самолетни писти, на които празноглавците се трепят като мухи всеки ден.
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 535
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: VIII линия

Мнениеот bdz_55-089 » Съб Сеп 09, 2017 4:46 am

Добре де, в Южна България видяхме ползите и от авто и от жп магистралите. Кога ще видим някаква малка полза и на север от Балкана? В крайна сметка, България не е само София- Бургас. Има и други важни направления, където нищо не се бутва. Имаме пари за тунел при Чирпан, а нямаме за тунел при Климаш- Подвис и Троян- Кърнаре, които са много по- отдавнашни проекти, да не говорим за тунел с мост при Бяла...В България е така - едно за глава, друго за ръка, работа на парче и доникъде.
bdz_55-089
 
Мнения: 857
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Димитър Деянов » Нед Сеп 10, 2017 9:18 am

bdz_55-089 написа:Добре де, в Южна България видяхме ползите и от авто и от жп магистралите. Кога ще видим някаква малка полза и на север от Балкана? В крайна сметка, България не е само София- Бургас.

Още нищо полезно не се вижда от ж п проектите. Участъкът София - Елин Пелин не е започван. Че, защо да бързат ? За това равно място са си дали срок 4 години ! Елин Пелин - Ихтиман, Ихтиман - Костенец и Костенец - Септември, са още на хартия. За Оризово - Михайлово показват един недоносен проект. В малкото участъци, където допустимата скорост е 160 км/час, влаковете си се движат както до сега. За там пък нямаме подвижен състав с необходимата конструктивна скорост ?

Нашите железници бяха изоставени и разрушавани през последните 25-30 години. И ето го резултата. Докато в другите железници бързите и пътнически влакове са претоварени и някъде конкурират и самолетите, а товарните влакове, влаковете с контейнери и тези натоварени с камиони и полуремаркета вървят буквално един след друг, у нас не е така. У нас искат да разширяват магистрала "Тракия" с по още една лента в двете посоки !
Хайде да се спрем и да се огледаме бе хора ! Защо постоянно избираме грешната посока ?
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 535
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: VIII линия

Мнениеот 4и4о ман4о » Нед Сеп 10, 2017 2:32 pm

Димитър Деянов написа:Защо постоянно избираме грешната посока ?


Защото там е файдата,кяра,келепира!
Аватар
4и4о ман4о
 
Мнения: 507
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:09 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Otskov » Пет Окт 27, 2017 10:08 am

Какво се случва с път 1 Сз-Мх, гледам две намаления 80 в Сз-Клц и още две в Клц-Мх :roll:
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1930
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: VIII линия

Мнениеот disell » Нед Ное 26, 2017 8:53 pm

Макар да не е за 8-ма линия а за едно от отклоненията и искам някой да потвърди слуха , че е започнала електрификацията на 83-та линия ??? Били набили стълбове от Симеоновград до Любеново или Гълъбово .....
Аватар
disell
 
Мнения: 1184
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: VIII линия

Мнениеот plastikat » Нед Ное 26, 2017 9:51 pm

В четвъртък пътувах Свиленград -Симеоновград -Гълъбово -Раднево-Стара Загора (по шосе) и не видях никакви наченки.Вярно че беше на смрачаване,ама все щях да забележа техниката или стълбовете. Има и вариант да са почнали от Нова Загора и да са стигнали до преди Любеново и затова да не съм видял нищо,но ме съмнява.
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1324
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: VIII линия

Мнениеот Stamcho » Нед Дек 03, 2017 11:43 am

Не е вярно. Не е започнала електрификация.
Stamcho
 
Мнения: 79
Регистриран на: Нед Окт 11, 2015 9:28 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Svetlin » Чет Дек 07, 2017 1:56 am

Кога ще започват строителството на Белозем- Маноле и Маноле-Скутаре?
Svetlin
 
Мнения: 239
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: VIII линия

Мнениеот lamont8706 » Чет Дек 07, 2017 6:55 pm

Ремонтът на участъка Скутаре - Оризово беше започнат на 30.08, а на Стралджа - Церковски ден по-късно - на 31.08. Сега очакваме с трепет да почнат най-накрая София - Елин Пелин, че уж края на годината щяха да го почват, но .... все още нищо не се забелязва по трасето :(.
lamont8706
 
Мнения: 5
Регистриран на: Пон Юли 24, 2017 3:41 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Spass237 » Чет Дек 07, 2017 7:33 pm

От новия график София-Искър е дадено с намалена скорост-60км/ч.Вероятно това е знак,че ремонта ще започне :)
А Скутаре-Белозем сигурно ще го почнат,когато свършат Белозем-Оризово.
Spass237
 
Мнения: 23
Регистриран на: Нед Юли 02, 2017 2:32 pm

Предишна

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта