III Карнобат - Синдел

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: III Карнобат - Синдел

Мнениеот disell » Чет Юни 01, 2017 8:58 pm

То е достатъчно да "оправят" на първо време само още 2-3 "буферни" междугария като : Ведрово - Прилеп , Комунари - Аспарухово и Дъскотна - Люляково и смятай , че пропусквателната способност ще стане почти като на двойна линия и няма да е проблем с трасетата.
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: III Карнобат - Синдел

Мнениеот vlado » Пет Юни 02, 2017 10:39 am

А за Комунари - Аспарухово има ли шанс?
vlado
 
Мнения: 728
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: III Карнобат - Синдел

Мнениеот railjet » Пет Юни 02, 2017 11:21 am

Да.
railjet
 
Мнения: 7787
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: III Карнобат - Синдел

Мнениеот vlado » Пет Юни 02, 2017 4:29 pm

Всъщност към момента какви ремонти се правят между Синдел и Карнобат? И какво стана с намеренивето да се възстанови онази къса връзка при Юнак, дето така разбуни духовете миналата година?
vlado
 
Мнения: 728
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: III Карнобат - Синдел

Мнениеот disell » Пет Юни 02, 2017 10:05 pm

Освен изорания път 2 Кма-Длп нищо друго а връзката май излее фишек.Те през "празната" 26та линия ги мързи да ги пускат от мЪкЪ ЖИ ти за строителство на нови линии говориш :)
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: III Карнобат - Синдел

Мнениеот vlado » Сря Авг 30, 2017 5:05 pm

Ремонт за 9.5 млн. лв. прави НКЖИ по подбалканската жп линия между Прилеп и Ведрово

от 30.08.2017, Автор: Милена Василева

Ремонт за 9.5 млн. лв. ще направи НКЖИ по подбалканската жп линия между Прилеп и Ведрово
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура обяви търг за "Удвояване и електрификация на железен път в участъка сп. "Прилеп" - РП "Ведрово" от км 29+595 до км 34+885 по III-та жп линия с дължина 5 290 м. Стойността на проекта е 9 480 218.40 лв. без ДДС. Строителните дейности са предвидени между с. Прилеп и с. Ведрово, от км 29+595 до км 34+885 в участъка сп. Прилеп – РП Ведрово по III-та жп линия, община Сунгурларе в област Бургас. Срокйт за завършване на изграждането е 160 дни.Оферти се подават до до 26 октомври 2017 г. Ще бъдат отворени в 14:00 часа на 27 октомври 2017 г.

Проектирането ще стане по части: "Железен път" с включено геодезическо заснемане, "Укрепване и отводняване на слаби места", "Полагане на безнаставов релсов път" и "Преустройство на осигурителна техника".

Строителството по част "Железен път" включва:
- Долно строене на железния път: почистване на 31 740 м 2 храсти и дървета в ляво и дясно на жп линията на разстояние 3 м от ос железен път; доставка и полагане на 2 835 м отводнителни канавки тип ЕКТ 200/50; доставка и полагане на 30 бр. специални канавки за преминаване на влечуги; изгребване на 11 750 м3 съществуваща баластова призма и транспорт до депо; направа на 16 124,5 м3 насип от защитен пласт; полагане на 50 291,1 м2 геотекстил; полагане на 8 720 м2 геомрежа;
- Горно строене на железния път: демонтиране на 5 868 м релсо-траверсовата скара и 2 железопътни стрелки, полагане на 5,9557 км релсо-траверсова скара с нови стоманобетонови траверси, еластично скрепление с нови релси тип 60, полагане на 2 нови железопътни стрелки тип 60 и направа на БРП с необходимите неутрализации;
- Малки съоръжения: почистване по дължините на водостоците (вкл. наноси на втока и оттока) - 38,06 м2, изсичане на 582 м2 дървета и храсти и др.;
- Заздравяване на 1 100 м слабо земно платно.
Ще бъде сменена стълбовна и контактна мрежа, демонтирана съществуващата, както и регула 6.4 км контактен проводник след първа, втора и трета нивелация.
Работата по част "Осигурителна техника, телекомуникации и електрозахранване" включва изграждане на електрическа централизация в новообособения РП Прилеп, пресъоръжаване на АПС на км 33+069, перонно осветление, монтаж на стрелково отопление за 2 стрелки, запазване на съществуващите кабелни трасета.
Предвиден е и авторски надзор по части "Железен път" и "Осигурителна техника".

Източник: Строителство Градът
vlado
 
Мнения: 728
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: III Карнобат - Синдел

Мнениеот vlado » Вто Сеп 19, 2017 12:14 pm

Във връзка с ТОВА интервю се обадих тук-там за потвърждение на подновяването на работата по тунел Лозарево и мога да споделя, че има надежда - извършва се подготовка за рестартиране прокопаването му. Дано този път се поздравим със завършен проект!
Ще ви държа в течение с новостите.
vlado
 
Мнения: 728
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: III Карнобат - Синдел

Мнениеот vlado » Сря Ное 08, 2017 3:31 pm

Какво предстои от документа за бюджета на МТИTС:

ПРОЕКТ 7: Удвояване и електрификация на жп линия Карнобат-Синдел

В направлението Карнобат- Синдел спешно трябва да се изгради участъкът Лозарево-Прилеп, за който
има издадено разрешително за строеж, валидно до 01.11.2018г., в което влизат пробиването на тунела при
Лозарево, естакада откъм портал 1, Карнобат и корекция на река Патомишка. В разходите влизат и гарите
Завет и Юнак.

Подобект: „Удвояване и електрификация на железния път в
участъка сп.Прилеп-РП Ведрово от км 29+600 до км 34+809 с
дължина 5209 м /преходен/
2018 - 7 911 756 лв

Подобект: „Преустройство коловозно развитие на гара
Синдел-Разпределителна /преходен/
2018 - 4 409 159
2019 - 4 409 159

Подобект: „Ремонт на железопътната инфраструктура и
съоръженията към нея в участъка Люляково-Дъскотна от км
47+251 до км 57+668 с дължина 10417 м по 3-та главна жп
линия“
2018 - 8 295 668

Подобект: „Реконструкция и отводняване на изходна
гърловина гара Аспарухово и междугарието АспаруховоКомунари
км 80+008 до км 82+635 с дължина 2627 м“
2020 - 3 200 000

Подобект: „Жп тунел 1 в участъка Лозарево-Прилеп“
2020 - 3 033 342

Източник: Skyscrapercity форум
vlado
 
Мнения: 728
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: III Карнобат - Синдел

Мнениеот plastikat » Сря Ное 08, 2017 9:38 pm

Еха........ Дано да стане!
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1327
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: III Карнобат - Синдел

Мнениеот vlado » Пон Юли 30, 2018 9:12 am

НКЖИ актуализира проучването за жп трасето Карнобат – Синдел
от 04.07.2018, Автор: Милена Василева

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура" обяви процедура за актуализация на проучването на жп трасето Карнобат – Синдел. Обновяването на прединвестиционното проучване е свързано с изработване на инвестиционен работен проект за части от "Удвояване и електрификация на железопътна линия Карнобат – Синдел". То се състои от преработване и актуализация на проектното решение за коловозно и стрелково развитие на гара Синдел Разпределителна; допълващо проектиране на естакада от км 18.560 до км 19.450 в обхвата на участъка Лозарево-Завет; преработване и актуализация на проектното решение за междугарието Юнак-Синдел. Изготвеният инвестиционен работен проект следва да осигурява възможност за възлагане на строителство чрез процедура по Закона за обществени поръчки.
Прогнозната стойност на поръчката е 880 000 лв. без ДДС.
Търгът за "Прединвестиционно проучване за проект"Удвояване и електрификация на линията Карнобат-Синдел" е от 2006 г. и е прекратен. През 2007 е открита друга процедура за 4 740 500 лв. без ДДС и договор с консорциум "ХТГ Инженьорбюро фюр Баувезен ГМБХ", съставен от ХТГ Инженьорбюро фюр баувезен ГМБХ, Германия и "Евротранспроект" ООД, София. През 2008 г. се сключва допълнителен доковор за 390 000 лв. за инженерно-геоложки проучвания и допълнително проектиране. Оценка на съответствието прави "Пътинвестинженеринг"АД.
С писмо от 10. 01.2014 г. Карл-Хайнц Винтер, управител на "ХТГ Инженьорбюро фюр Баувезен ГМБХ", прехвърля изключителните авторските права върху изработените проекти на "Евротранспроект" ООД.
Затова поканата за актуализацията на проекта се изпраща до "Евротранспроект" ООД.

Жп линията Карнобат – Синдел е част от Трансевропейски коридор №8, за трасето има добра проектна готовност.
За него неколкократно са правени опити да се включи в оперативните програми по транспорт. Заедно с жп рехабилитацията на жп линията Русе – Варна отсечката до Карнобат може да осигури по-бърза връзка с южната част на страната. Това, от своя страна, е предпоставка за привличане на допълнителни товари при наличие на тунел под Босфора.
Началото на проекта за изграждане на жп линия между Карнобат и Синдел е поставено през 1981 г.
Пет години по-късно започва и неговото строителство, но поради липса на средства то многократно е било прекъсвано. Досега по проекта са изградени 3 естакади в опашката на язовир "Цонево". Предвидени са три тунела.
Първият от тях и най-сложният е между Лозарево и Прилеп. Той е с дължина 2600 м, от които са изградени около 1700 м, липсва и връзката на железния път с него.
Вторият тунел – между Люляково и Даскалово, е завършен напълно и е въведен в експлоатация.
Съоръжението между Дъскотна и Търнак е построено, но естакадните му връзки с останалото жп трасе липсват.

Източник: Строителство Градът
vlado
 
Мнения: 728
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Предишна

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 госта