II линия - София-Мездра

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот Vancho_4647 » Сря Авг 10, 2016 10:50 pm

Конфликт с АПИ и отказ на последните да се промени регулацията на кръстовището.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот ivajlo_nikolov » Сря Авг 10, 2016 11:31 pm

Какво общо има АПИ :shock: . Този път е част от уличната мрежа на град София :!: . Но и така да е, като общината не ще с добро, прелеза се закрива. Какво им играе НКЖИ по гайдата. Не стига, че от общината оцвъкаха къде трябва и не трябва по булевардите 40-50, а сега и по релсите :mrgreen: И пак идвам на въпроса - хайде да не е от 100 години, а от удвояването - 50 години няма проблем, сега изведнъж се появи без да е правена никаква ситуационна промяна.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 959
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот bdz43r » Чет Авг 11, 2016 12:09 am

Прелеза беше с пазач и цели бариери, а сега е автоматичен с полубариери и се оказа, че не смеят да го пуснат с максимална скорост без пазач... и с право, защото ще има размазани всяка седмица. Въпросът е за чии го преустройваха на автоматичен?
Иначе при сегашната ситуация от падането на бариерите до преминаване на влака минават 2-3 мин, а преди бяха между 5 и 10, понякога и повече. Проблемът се решава много лесно с четири бариери с пружинен механизъм със самовъзстановяване, ако някой ги закачи. Такива космически решения обаче не фигурират в нашите нормативи. Всъщност автоматичен прелез изобщо не може да е с четири бариери у нас.

Голям недостатък на нормативните ни документи е липсата на гъвкавост за различни особени ситуации, където стандартните решения са крайно неудачни.
bdz43r
 
Мнения: 3168
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот railjet » Чет Авг 11, 2016 12:21 am

Vancho_4647 написа:Конфликт с АПИ и отказ на последните да се промени регулацията на кръстовището.


Това е първият правилен отговор за идиотията с Кумаришкия прелез.


bdz43r написа:Прелеза беше с пазач и цели бариери, а сега е автоматичен с полубариери и се оказа, че не смеят да го пуснат с максимална скорост без пазач... и с право, защото ще има размазани всяка седмица
.

Гарантирано!

bdz43r написа:Въпросът е за чий го преустройваха на автоматичен?
.

За да съкратят каката.

bdz43r написа:Проблемът се решава много лесно с четири бариери с пружинен механизъм със самовъзстановяване, ако някой ги закачи. Такива космически решения обаче не фигурират в нашите нормативи. Всъщност автоматичен прелез изобщо не може да е с четири бариери у нас.

Голям недостатък на нормативните ни документи е липсата на гъвкавост за различни особени ситуации, където стандартните решения са крайно неудачни
.

А тук е вторият правилен отговор за идиотията с този прелез. Глъмът не обича решения въвеждащи дори и минимална употреба на мозък и технически познания.
railjet
 
Мнения: 7798
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот Otskov » Пет Май 19, 2017 1:52 pm

Реконструкция на коловозното развитие на Своге предвидена ли е при бъдещия ремонт на Реброво-Своге ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1959
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот Nikss » Вто Май 23, 2017 5:42 pm

И да си коригират фронта на неутр.ставка, че сега от Рб към Сг от знака за сваляне до самото място можеш спокойно да свалиш до нулева позиция
Nikss
 
Мнения: 592
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот ПЖИ43в » Пон Май 29, 2017 4:05 pm

Това е снимка от някогашната еднопътна ж.п. линия София -Мездра...От къде точно е това място??

http://store.picbg.net/pubpic/15/89/000 ... c41589.jpg
ПЖИ43в
 
Мнения: 360
Регистриран на: Чет Авг 08, 2013 5:00 pm

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот bdz43r » Пон Май 29, 2017 7:19 pm

Церово.
bdz43r
 
Мнения: 3168
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот railjet » Пон Сеп 04, 2017 12:55 pm

Предпоследното от дългата сага София-Мездра на БРП60:

2017-ОП-086 „ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ПРОЕКТНАТА СКОРОСТ В МЕЖДУГАРИЕТО РЕБРОВО – СВОГЕ, ПЪТ № 2 ОТ КМ 24+589 ДО КМ 32+573 С ДЪЛЖИНА 7 984 М“
railjet
 
Мнения: 7798
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот Otskov » Пон Сеп 04, 2017 2:24 pm

Там не е ли 70; колко му е проектната ?
И кое ще е последното Бов-Лакатник път 2 може би ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1959
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот railjet » Пон Сеп 04, 2017 6:33 pm

След Рб-Сг 2 ще са Своге и Лакатник,после ще се обърне малко внимание на път1.
railjet
 
Мнения: 7798
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот Otskov » Съб Апр 27, 2019 2:18 pm

Защо не казвате, че са сложили скоростни лампи на Реброво и гласят обезличка към Курило :)
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1959
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот railjet » Нед Апр 28, 2019 2:20 pm

Не беше ли по път2? Идеята е обезличаване по път 2 Курило-Бов, след завършване на Реброво-Своге и Своге гара. За път1 се говори в далечно несигурно бъдеще.
railjet
 
Мнения: 7798
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот Otskov » Нед Апр 28, 2019 10:13 pm

Има забучени светофори по път 1 на Курило към Реброво - закръстосани, явно скоро ще заработят. На Реброво има и за двата пътя към Курило светят, към Своге по път 2 са закръстосани, ама той не е готов пътят. На Своге ще махат ли ЕМЦ-то ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1959
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот railjet » Съб Май 18, 2019 7:53 pm

Да, прав си! Изненадан съм. От съвсем скоро е. Реброво също е обезличена със скоростни лампи страна СГ. От другата страна- Курило, малко я проспах, но май път1 е също със скоростни светофори (входния, ПС-то не го видях).

Повече ми привлече вниманието втория пласт над геосинтетика и вертикалното прихващане на новите метални диреци. Интересно.
railjet
 
Мнения: 7798
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот Otskov » Съб Май 18, 2019 8:57 pm

railjet написа:вертикалното прихващане на новите метални диреци.

Предполагам няма габарит и затова са така захванати.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1959
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Предишна

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron