III линия София-Карлово-Карнобат

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Otskov » Пон Юли 16, 2018 11:17 pm

Супер, има ли инфо за параметри, срокове и най-вече главния коловоз на гара Ко включен ли е в обхвата на ремонта ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1994
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Spass237 » Сря Юли 18, 2018 9:30 am

"Рехабилитация на железния път, изкуствените съоръжения, съоръженията и устройствата на системата за електроснабдяване от жп инфраструктура в междугарието Копривщица- Стряма от km 100+525 до км 106+337 с обща дължина 5 812 м. по III-та жп линия“.Май не включва Копривщица :(
Иначе някъде бях чул, че скоростта щяла да бъде 100км/ч, но пък в един от документите към поръчката пише, че проектната била 85км/ч :roll:
Spass237
 
Мнения: 86
Регистриран на: Нед Юли 02, 2017 2:32 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Otskov » Сря Юли 18, 2018 9:49 am

Ясно, само тунела без гарата; дано да е 100.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1994
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Spass237 » Пон Яну 28, 2019 1:34 pm

Някой знае ли какво се случва с ремонта на Козница? Ще започне ли скоро :?:
Spass237
 
Мнения: 86
Регистриран на: Нед Юли 02, 2017 2:32 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Driver » Вто Яну 29, 2019 5:18 pm

няма скорост 25
за винаги
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Spass237 » Пон Фев 04, 2019 3:26 pm

Предстои ремонт на участъка Карлово-Ботев-Калофер за възстановяване на проектните скорости.Вече дори има избран изпълнител, което ме кара да си мисля,че може би това ще се застъпи с ремонта на "Козница". Ако прекъснат и на двете места движението едновременно ще бъде интересно :mrgreen:
Spass237
 
Мнения: 86
Регистриран на: Нед Юли 02, 2017 2:32 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Driver » Пет Фев 08, 2019 9:47 pm

НЯМА КАК ДА СТАНЕ
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Spass237 » Пет Юни 28, 2019 4:37 pm

На 06.06 е подписан договора за ремонт на тунел Козница и контактната мрежа Антон-Копривщица.
Проектиране - 45дни
Пълно прекъсване - 150дни
Ел. прозорци - 1ден
Spass237
 
Мнения: 86
Регистриран на: Нед Юли 02, 2017 2:32 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот rail_track » Пон Юли 01, 2019 5:06 pm

И от кога се очаква да е пълното прекъсване?
rail_track
 
Мнения: 71
Регистриран на: Вто Юли 14, 2015 11:35 am

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Spass237 » Пон Сеп 09, 2019 9:19 am

От известно време тече вече ремонта между Карлово и Калофер, но този на Козница за сега не е започнал.
Spass237
 
Мнения: 86
Регистриран на: Нед Юли 02, 2017 2:32 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Otskov » Вто Сеп 10, 2019 8:29 am

Николаево-Твърдица и то чака.
Ремонтирана е обаче гара Шивачево и 2-3 километра от междугарието към Та, които бяха изорани след дерайлирането.
Чумерна е оборудвана със СОП и два коловоза (защо?).
А Чумерна-Гавраилово е изчяло подновено, като Орешак-Гав пътя е безнаставов, но тунелът все още се минава с 25 (и това защо?).
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1994
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Spass237 » Сря Сеп 11, 2019 10:00 pm

Чумерна-Орешак защо не са го направили също безнаставов път?!?
Иначе май тунела ще го ремонтират още.
Spass237
 
Мнения: 86
Регистриран на: Нед Юли 02, 2017 2:32 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Otskov » Чет Сеп 12, 2019 10:27 am

Spass237 написа:Чумерна-Орешак защо не са го направили също безнаставов път?!?

И аз това се чудя, може би радиусът на кривите да оказва влияние, макар че Борущица-Радунци не е с по-благоприятен план и профил на пътя, а е БРП :?:
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1994
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот railjet » Чет Сеп 12, 2019 1:21 pm

Чумерна-Орешак пада до 250м. Борущица-Радунци до 275м. Под 275 не е здравословно да се прави БРП.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Spass237 » Пон Окт 28, 2019 2:18 pm

Имате ли представа какъв е напредъкът по ремонта Карлово - Калофер?
Spass237
 
Мнения: 86
Регистриран на: Нед Юли 02, 2017 2:32 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Otskov » Пон Окт 28, 2019 10:19 pm

Последно като минах бяхме с автодрус и не можах да видя :(
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1994
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот vlado » Вто Ное 12, 2019 2:45 pm

До края на март 2020 г. започва ремонтът на жп тунел „Козница“
Модернизирането на съоръжението ще вдигне 4 пъти скоростта на влаковете между Копривщица и Стряма
12.11.2019

В края на март 2020 г. ще започнат строителните работи по модернизацията на най-дългия жп тунел в България – „Козница“ (5812 м), научи Economic.bg от експерти в НК „Железопътна инфраструктура“ (НКЖИ). След приключването на ремонта скоростта в жп участъка между Копривщица и Стряма, част от Трета главна жп линия София–Бургас, трябва да се увеличи четири пъти.

Стойността на проекта е 24 млн. лв., а изпълнител - „Инфраструктурно строителство” АД. Дружеството има опит при рехабилитацията на балканския жп участък Радунци-Дъбово, част от Четвърта главна жп линия Русе-Подкова, на междугарието Захарна фабрика-Горна баня, както и на депо Стара Загора и на гара Драгоман.

Договорът за строителство предвижда тотално премахване на амортизираните жп линия и контактна мрежа от тунела, изгребване на съществуващата баластова призма и транспортирането ѝ до депо, изграждане на двойна отводнителна система – канавки и дренажи и полагането на дебела бетонна плоча. Върху нея ще бъде положен нов безнаставов железен път с релси тип UIC 60 - за по-висока товароносимост.

Новата жп линия ще е без баластова призма, за да се избегне замърсяването ѝ от превозите на традиционно големите обеми насипни материали в тунела, които при завихрянето на въздуха я замърсяват и разкалват, което в резултат води до задължително намаляване на скоростта на влаковете. След това ще бъде монтирана нова контактна мрежа и осветление на тунела, каквото никога досега не е имало.

Тунелът „Козница“ е построен в периода 1949-1951 г., а последният му среден ремонт е извършен през 1993-1994 г, съобщиха от НКЖИ.

По време на модернизацията на тунела движението на влаковете в участъка Копривщица-Стряма ще бъде напълно прекъснато, обясниха още от НКЖИ. Това означава преместване трасетата на всички товарни влакове през Пловдив и трансбордиране на пътниците от 12 пътнически и 8 бързи влака на автобуси и обратно за срока на ремонта – 180 дни.

Това означава, че в началото на октомври догодина „Козница“ не бъде напълно обновен.

Източник: Economic.bg
vlado
 
Мнения: 768
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот ПЖИ43в » Вто Ное 12, 2019 3:21 pm

Голямо нещо,голямо изхвърляне, голямо разтягане на локуми!!!...Това ,ако стане за 2 години,за колкото време преди време с примитивни средства е прокопан тунела--ще е пак добре!!!
ПЖИ43в
 
Мнения: 375
Регистриран на: Чет Авг 08, 2013 5:00 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Spass237 » Вто Ное 12, 2019 3:33 pm

В договора пише, че ще има 1ден 7-часов прозорец и 150дни пълно прекъсване :)
Spass237
 
Мнения: 86
Регистриран на: Нед Юли 02, 2017 2:32 pm

Предишна

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron