Ремонти на жп линии от миналото

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот Administrator » Пет Юли 19, 2013 11:07 am

.
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот railjet » Съб Фев 22, 2014 10:16 pm

07 написа:
railjet написа:.
Парадоксът е,че състоянието на жп инфраструктурата към днешната дата е ПО-ДОБРО ОТКОЛКОТО преди 10 години.

Като средни скорости между София и Пловдив, Варна Бургас, Плевен и Варна, Русе - ГО, Русе - К - нищо не се е променило. ....
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот railjet » Съб Фев 22, 2014 10:20 pm

Разписанията се пишат некадърно,иначе средната техническа скорост се увеличи в периода 2007-2013 в сравнение с това което е било от 1996 до 2006г. Ето повод да си пропомним какво е ремонтирано през тези години и какви са промените в скоростите.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот bdz43r » Съб Фев 22, 2014 10:22 pm

Разписанията трябва да са точно такива, каквито са. Не като на 3625, да му стопиш лагерите и пак да е закъснял 5 мин. Не търсим постижения ала 1972 г.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот railjet » Съб Фев 22, 2014 10:29 pm

Разписанията трябва преди всичко да са умни. На 3625 му стопяваме лагерите, а 2612 и 2615 са принудени да кибичат на всяка по-голяма гара,за да не стигнат с 30-40 мин по-рано в крайната.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот railjet » Съб Фев 22, 2014 10:45 pm

Ще започнем с т.нар. "оздравителна програма", която обхвана 414 км, след заем от 1996г. Започна есента на 1997 и завърши към края на 2003. Изпълни се изцяло с новите траверси СТ6 и еластичните скрепления SKL14. С една звездичка е БРП на S49, с две- БРП на UIC60. Без звездичка е НРП. В скоби - увеличение на скоростта).

Пд-Ик 2 ☆ (60→130)
Еп-Пбк 1 ☆ (60→130)
Вк-Всо 1+2 ☆☆ (60→100)
Зв-Пз 1 ☆ (100→130)
Тк-Ску 2 ☆ (90→130)
Мл-Блз ☆ (? →120)
Чп-Мх (50→70/100)
Клц-СЗ. 1+2 ☆ (80→130)
З-Сж-Цо 1+2 ☆☆ (?/70→140/130)


Лакатник-Левище 1+2 (70→70)
Мит-Кунино 1+2 ☆☆ (80/100→130)

Ясен-Плз 2 ☆ (95→95)
Плз-Пл 1+2 (75→75)
Бутово-Павликени 1+2 (50/70→130)
Павликени-Ресен 1+2 (60/80→130)

Столник-Макоцево (90/75→90/75)
Буново-Мирково (70→85)
Челопеч-Златица (?→90)
Антон-Ко☆☆ (50→100)
Твърдица-Чумерна (?→75/100)
Чумерна-Орешак (40→60)
Чинтулово-Сливен ☆☆ (40→100)
Сливен-Желю-Зимница☆☆ (80/100→130)

Дупница-Кочериново-Благоевград-Симитли (?→85/70/75)

Толкоз за оздравителната програма.

От края на 2006 започна нова фаза,този път предимно на средни ремонти със стари релси и скрепления,но пак със значителен ефект :arrow:
Последна промяна railjet на Съб Фев 22, 2014 11:31 pm, променена общо 1 път
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот bdz43r » Съб Фев 22, 2014 11:11 pm

Само че Вк - Всо е S49.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот railjet » Съб Фев 22, 2014 11:51 pm

Фаза 2.

Пбк-Вк (25/40/50→65)
Всо-Их 1 (80→110)
СП-Зв 1 (80→130)
Ткл-По 1 (90→130)

СЗ-Ки 1 (80→110)
Ки-Хап (60→85)
Хап-НЗ-Коньово (60→90)*
Кн-ВП 1 (100→110)

Хумата-Ясен 1 и 2 (100→110)
Пордим-Левски 2 (70/110→120)
Каменец-Левски 1 (110→120)
Левски-Бутово 2 (80→110)
ГО-Козаревец 1 (70→110)
ГО-Дц 2 (100→110)
Шумен-Мътница 2 (70→100)
Каспичан-Невша 1 и 2 (50/70 →100)
Невша-Провадия 1 и 2 (? → 100)
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот Otskov » Нед Фев 23, 2014 2:03 am

railjet написа:Бутово-Павликени 1+2 (50/70→130)
Павликени-Ресен 1+2 (60/80→130)

Тук трябва да има по две звездички :)
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1966
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот railjet » Нед Фев 23, 2014 2:46 am

Абцелютно! Даже и три, щот го пробваха със 160 и спи 8-)

За фаза 2 пропуснах Драгоман-Калотина (50→70) и всичките клонове за ДМВ10, които скокнаха с около 10-15%. През този период се избърсаха много намаления 25,40,50 с дълги фронтове в:

Мадара-Калугерица,Житница-Синдел,Акация-Крушето,Долапите...

С нечувана дързост ЦГ скочи от 15 на 25, Мездра и Пловдив от 25 на 40, СЗ от 25 на 60 :shock: , Карлово от 25 на...80 :shock: :shock: . Направо ум да ти зайде.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот Driver » Нед Фев 23, 2014 11:20 pm

КВ беше 40 сега по кр
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот bdz43r » Нед Фев 23, 2014 11:25 pm

ЦГ всъщност си беше 25 преди да изпадне 44 075, и то само за стрелките. По главните коловози можеше да се кара по КР, а по останалите с 40.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот railjet » Пон Фев 24, 2014 2:11 am

Това за забранените скорости между стрелките на ЦГ вероятно е било проспано от Кирe Безопасния, иначе е щял да ви подгони за едро хулиганство. Носеха се слухове как един известен машинист на малки локомотиви успял да надуе кьоравата електричка със 75 км/час по един от коловозите....
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот railjet » Пон Фев 24, 2014 2:11 am

Това за забранените скорости между стрелките на ЦГ вероятно е било проспано от Кирe Безопасния, иначе е щял да ви подгони за едро хулиганство. Носеха се слухове как един известен машинист на малки локомотиви успял да надуе кьоравата електричка със 75 км/час по един от коловозите....
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот bdz43r » Пон Фев 24, 2014 9:45 am

Скоростите не бяха забранени. Намалението 25 свършваше след последната стрелка в началото на всеки коловоз и кьоравата електричка без затруднения вдигаше 70 по 5-ти коловоз и спираше при подлеза. И за съм го правил.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот транзитен пътник » Пон Фев 24, 2014 12:27 pm

Това прилича на каране на влак на метро (само че той тръгва от 0, а не от 25).
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот zifata » Пет Фев 28, 2014 12:17 am

транзитен пътник написа:Това прилича на каране на влак на метро (само че той тръгва от 0, а не от 25).


Ако е със заводски настоики метро влака за това разстояние ще вдигне доста повече.
Аватар
zifata
 
Мнения: 8
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:59 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот railjet » Нед Фев 08, 2015 9:55 pm

Фаза 3

Илиенци-Курило п2 (50→120)
Своге-Бов п2 (50→70)
Елисейна-Зверино п2 (50→70)
Зверино-Мю п2 (60→70/80)
Плачковци-Радунци (40→65)

Зеленика-Горна баня (50→80)
Делян-Дупница (50→70)
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот Driver » Пон Фев 09, 2015 12:38 pm

ХАЙДЕ ДА СЕ ВЪНЕМ В ПО НАДЗАД ВЪВ ВРЕМЕТО КОГАТО ГИ ИМАШЕ ЖП ВОЙСКИ .Е НАЧАЛО НА 120 НА КРИВАТА ПРЕДИ КАРЛОВО НАЧАЛОТО НЕБЕШЕ ПОРАДИ СЛАБ ЖЕЛЕЗЕН ПЪТ.
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот railjet » Пон Фев 09, 2015 5:08 pm

Ти за пример ли ги даваш строителни войски? Военни-малоумници, неграмотни цигани и помаци. Биваше ги само за хамалогия. Оставиха си ръцете навсякъде, където пипнаха. Към 1995г мрежата вече беше гробница.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Следваща

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron