Ремонти на жп линии от миналото

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот Driver » Вто Фев 10, 2015 2:55 am

Не строителни войски а жп. войски благодарение на тях жп инфраструктурата се подържаше безупречно.Като пример тунел козница последно е ремонтиран от тях около1993г.От тогава до сега в тунела нищо не е пипнато.да не говорим че е просрочил можеби два капитални ремонта.
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот дзвера44 » Сря Май 13, 2015 2:30 pm

railjet написа:Ти за пример ли ги даваш строителни войски? Военни-малоумници, неграмотни цигани и помаци. Биваше ги само за хамалогия. Оставиха си ръцете навсякъде, където пипнаха. Към 1995г мрежата вече беше гробница.

Правилно,примери много.Пълна глупост е че са строели качествено и грамотно!
дзвера44
 
Мнения: 431
Регистриран на: Пет Апр 11, 2014 8:32 pm
Местоположение: радомир

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот railjet » Нед Ное 22, 2015 11:43 pm

bdz46203 написа:Искам факти, намалено времепътуване и комфортно возене. А то няма, даже обратното.


1

Понеже нашият локомотив 46203 е упорит като осел на бързей по темата за Милчо, ще му припомня някои ремонти позволили по-високи скорости.


1-ва :
премахнато намаление 40 път1 Пд-Ик + БРП
Транзит Казичене път1 от 70 на 80.
Ремонт Казичене-ЕП път1 : от 80 на 90
Три ремонта в Пбк-Вк път1 + път 2 : премахване на 25,40,50 = 65 и по двата пътя.
МСР Всо-Их път1 от 70/80 на 110.
МСР СП-Звъничево път1 : от 100 на 130.
МСР Ткл-По път1 от 90 на 130.

Това само до По. Да продължавам ли?

Стабилизиране на път2 Тракия-Скутаре и път2 Клц-Сз : от 90 и 80 на 130.
МСР СЗ-КИ път1 : от 90 на 110.
МСР Ки-ХАП: от 60 на 85
Премахване на намаления 60 в ХАП-НЗ-Коньово.
Премахване на многобройни намаления 60,70 и 80 между Кн и ВП- и по двата пътя.. Завишаване на цялото Чн-ВП по път1 на 110.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот rail_track » Пон Ное 23, 2015 12:42 pm

railjet написа:
bdz46203 написа:Искам факти, намалено времепътуване и комфортно возене. А то няма, даже обратното.


1

Понеже нашият локомотив 46203 е упорит като осел на бързей по темата за Милчо, ще му припомня някои ремонти позволили по-високи скорости.


1-ва :
премахнато намаление 40 път1 Пд-Ик + БРП
Транзит Казичене път1 от 70 на 80.
Ремонт Казичене-ЕП път1 : от 80 на 90
Три ремонта в Пбк-Вк път1 + път 2 : премахване на 25,40,50 = 65 и по двата пътя.
МСР Всо-Их път1 от 70/80 на 110.
МСР СП-Звъничево път1 : от 100 на 130.
МСР Ткл-По път1 от 90 на 130.

Това само до По. Да продължавам ли?

Стабилизиране на път2 Тракия-Скутаре и път2 Клц-Сз : от 90 и 80 на 130.
МСР СЗ-КИ път1 : от 90 на 110.
МСР Ки-ХАП: от 60 на 85
Премахване на намаления 60 в ХАП-НЗ-Коньово.
Премахване на многобройни намаления 60,70 и 80 между Кн и ВП- и по двата пътя.. Завишаване на цялото Чн-ВП по път1 на 110.



Само, че Казичене - Елин Пелин път 1 се задържа на 90 1 или 2 години, а и завишението е само е само с 10. Веринско - Ихтиман по път 1 е цялото междугарие 100 с табелка, въпреки че по Книжка Разписание е 110, а по път 2 си стои 70 също с табелка на цялото междугарие. От Септември до Пловдив се завиши скоростта, но още неизвестен период от време ще си стои не повече от 60 с намаления 25 и/или 40, само заради ремонтите, като въпреки че се повтарям, можеше поне където няма ремонти, да си е 90-100, защото иначе е излишно бавене. От Михайлово до Бургас да кажем, че е що годе добре, но не е пипнато на участъците с ниски скорости, където скоростта е 50-60, а обхода е по 15 минути на междугарие, а междугарията са еднопътни. Говорим за участъка от Оризово до Михайлово. И въпреки двойните с проходни светофори участъци Немирово - Костенец - Сестримо, също са с ниски скорости без нищо да е правено повече от 10 години. Да беше направил и там нещо с тези ниски скорости. Да не говорим, че по 3-та линия се прави нещо само ако е аварийно или предаварийно положението. По Искърското дефиле е същата работа.
rail_track
 
Мнения: 71
Регистриран на: Вто Юли 14, 2015 11:35 am

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот railjet » Пон Ное 23, 2015 2:59 pm

За СП-ПО, Дг-Сви и Мх-Бс няма да говорим, защото Милчо не участва в тях.

Всички питате защо се захванаха със СП-ПО, където беше бързо, а не с ЕП-Белово, което е бавно. Така, СП-ПО има най-много шансове да види реални 160км/час. Просто защото е равно. Елин Пелин-Белово ще е къдраво, с наклони от 10/1000 до 22/1000. Виждате ли машина, която да дърпа със 160 в баир 22/1000, и вагони които да задържат при 160 в надолнище 22/1000 ?? Де ги тез машини и вагони? В кое депо домуват?
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот 1435 » Пон Ное 23, 2015 4:10 pm

rail_track написа:
railjet написа:
bdz46203 написа:Искам факти, намалено времепътуване и комфортно возене. А то няма, даже обратното.


1

Понеже нашият локомотив 46203 е упорит като осел на бързей по темата за Милчо, ще му припомня някои ремонти позволили по-високи скорости.


1-ва :
премахнато намаление 40 път1 Пд-Ик + БРП
Транзит Казичене път1 от 70 на 80.
Ремонт Казичене-ЕП път1 : от 80 на 90
Три ремонта в Пбк-Вк път1 + път 2 : премахване на 25,40,50 = 65 и по двата пътя.
МСР Всо-Их път1 от 70/80 на 110.
МСР СП-Звъничево път1 : от 100 на 130.
МСР Ткл-По път1 от 90 на 130.

Това само до По. Да продължавам ли?

Стабилизиране на път2 Тракия-Скутаре и път2 Клц-Сз : от 90 и 80 на 130.
МСР СЗ-КИ път1 : от 90 на 110.
МСР Ки-ХАП: от 60 на 85
Премахване на намаления 60 в ХАП-НЗ-Коньово.
Премахване на многобройни намаления 60,70 и 80 между Кн и ВП- и по двата пътя.. Завишаване на цялото Чн-ВП по път1 на 110.



Само, че Казичене - Елин Пелин път 1 се задържа на 90 1 или 2 години, а и завишението е само е само с 10. Веринско - Ихтиман по път 1 е цялото междугарие 100 с табелка, въпреки че по Книжка Разписание е 110, а по път 2 си стои 70 също с табелка на цялото междугарие. .


Казичене-Еп го дигнаха 90 без да ритнат и 1 камък затова се задържа само 2 години! Вск-Их си е 110 Само от прелеза до Их има 100.
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот railjet » Пон Ное 23, 2015 4:14 pm

110 само за депо Сф. Другите 95-98 най-много.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот railjet » Пон Ное 23, 2015 4:22 pm

Което е и нормално. ;)
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот railjet » Вто Ное 24, 2015 1:42 am

2-ра:

Свф-Ил пресявка път1 60 < 70

Карлуково-Реселец път 1+2 БРП
Чб- Хумата МСР+ БРП път1 + 2
Хумата-Ясен път1+2 стабилизиране 100 < 110
Плевен-Пордим път2 МРС+ БРП 100 < 120
Пордим-Левски МРС Път 2 70/110 < 120
Левски-Бутово път2 МСР 80 < 110
ГО-Дц МСР път2 100 < 110
ГО-Ке МСР път1 70 < 110
Шумен-Мътница МСР път2 70 < 100
Каспичан-Невша път1 + път2 МСР 50/70 < 100
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот railjet » Сря Ное 25, 2015 10:12 pm

Кое ICE??? Какви легенди??? Днес цял ден попадам на хора бръкнали в контакта...Да не би и ти?

Кви ИЦЕ-та, кви 5 лева???
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот Saruman » Сря Ное 25, 2015 10:41 pm

Е че не си чувал или чел писанки на саванния лъв за митичното ИЦЕ дето някъде било на родна земя, но не било изключено да не е близо до линия.
Аватар
Saruman
 
Мнения: 626
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот plastikat » Сря Ное 25, 2015 11:02 pm

Сигурно е скрито в Габрово ! Всички "енергийни саванни потоци" са съсредоточени там !!! Дори се замислям дали не е маскирано като 32 015/16 ...............
А иначе сериозно по темата - преди няколко години нещо наподобяващо ICE премина през централна гара София в посока Турция и явно за него става дума .
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1327
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот Saruman » Сря Ное 25, 2015 11:28 pm

Да пази се строго секретно в подземията под мутренската община и чака бъдещия тунел под Шипка. Как такава строго секретна информация е попаднала в теб?!?
Аватар
Saruman
 
Мнения: 626
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: Ремонти на жп линии от миналото

Мнениеот railjet » Чет Ное 26, 2015 1:21 am

Саваната :shock: ICE на Саваната :shock: О, Небеса, къде съм бил.. Как пропуснах този исторически момент :shock:
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Предишна

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron