II линия - София-Мездра

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот Vancho_4647 » Вто Юли 26, 2016 9:38 pm

Файда от всичките ремонти след като за 2017-та влаковете ще пътуват над 4 часа до Горна Оряховица, защото на Владко вагоните много друсали ... Да се чуди човек за кого се правят тези ремонти и се поддържа в добро състояние втора линия София-Горна Оряховица. Но някои хора в БДЖ упорито отказват да признаят, че единствения глъм по втора линия София-Горна Оряховица е техен - я от липса на бързи локомотиви, от измислени опасни вибрации и умишлено ограничаване на движението до 100 км/ч, я от всеизвестния проблем с едно опрделено депо и машинистите му. Да, Курило-Реброво се бави, но ще стане все някога, а разписанието ще затъва все така надолу ... И така докато не изгонят тия нахални пътници по втора линия. Но за всичко това както знаем от господата БДЖ-ейци виновни ще са НК ЖИ и всеки, които не е съгласен с тях му плащат да величае НК ЖИ :mrgreen:
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот bdz46203 » Сря Юли 27, 2016 10:41 am

Vancho_4647 написа:Файда от всичките ремонти след като за 2017-та влаковете ще пътуват над 4 часа до Горна Оряховица, защото на Владко вагоните много друсали ... Да се чуди човек за кого се правят тези ремонти и се поддържа в добро състояние втора линия София-Горна Оряховица. Но някои хора в БДЖ упорито отказват да признаят, че единствения глъм по втора линия София-Горна Оряховица е техен - я от липса на бързи локомотиви, от измислени опасни вибрации и умишлено ограничаване на движението до 100 км/ч, я от всеизвестния проблем с едно опрделено депо и машинистите му. Да, Курило-Реброво се бави, но ще стане все някога, а разписанието ще затъва все така надолу ... И така докато не изгонят тия нахални пътници по втора линия. Но за всичко това както знаем от господата БДЖ-ейци виновни ще са НК ЖИ и всеки, които не е съгласен с тях му плащат да величае НК ЖИ :mrgreen:

Не се ли усещаш, колко са ти плоски коментарите вече. Хайде престани с глупостите които пишеш. Ремонти ли? Хубави линии ли? Като кон с капаци си!
bdz46203
 

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот Vancho_4647 » Пет Юли 29, 2016 7:48 pm

Напада този, който няма аргументи, с които да защити твърденията си. Ти само сипеш голи обиди и квалификации без грам да се аргументираш и повтаряш едно и също като грамофонна плоча. В момента, когато трябва да се извадят кирливите ризи на БДЖ реагираш като ужилен и отричаш. Знаеш отлично че съм прав за втора линия (всъщност от къде да знаеш ти сигурно си пътувал там дестина пъти има-няма). Аз за разлика от теб пътувам поне 2 пъти в месеца в двете посоки София-Горна Оряховица. Темата е за София-Мездра, но веднъж завинаги се надявам да изчистим това, тъй като многократно като пиша за втора линия ме нападаш без да даваш грам аргументация и да докажеш, че не съм прав

Всичко на всичко по втора линия Мездра-Горна Оряховица имаш участък дълъг 206 км със скорост в над 90 % от учасъците 100 или над 100 км/ч. Единствените ограничения са край Хумата 40 км/ч около километър-два. Пресяване имаш в момента между Плевен и Пордим там имаш 70 км/ч. Имаш и 40 км/ч заради поставянето на коловозно развитие и превръщането в гара на Карлуково. Имаш намаление в гара Червен бряг в стрелките, 75 км/ч Плевен запад-Плевен, 75 км/ч на коловоза на Ресен и 40 км/ч на изхода на Поликраище посока Горна Оряховица. Всичко останало е с параметри за скорости 100 или повече. И като имаш всичко това обходите на влаковете на БДЖ ПП са потресаващи - по 2 ч 30 минути Мездра-Горна Оряховица.За ГДВ 2017 да не говорим - 2 ч 45 мин ще е 2611. Дори при обходи смятани за 130 км/ч с дебела машина до 100 км/ч влакът е бил навреме.Да, в момента Курило-Реброво е проблемно и еднопътно в дефилето и там ако те спрат за среща можеш да закъснееш, но без никакви спирания не е нормално всеки влак до Своге още да е с 4-5 минути вътре от бързите ... А 460 пък е патологичен случай вечно с 15 минути само до Плевен. И за това пак НК ЖИ ще кажеш са виновни. Действително между Павликени и Бутово има сериозни вибрации във вагоните на БДЖ, но обясни ми защо в румънския вагон като пътуваш ги няма тези вибрации ? Дали е от пътя на НК ЖИ ? Ограничението до 100 км/ч на всичко без МБВ 461 е безумно и показва идиотщината, която цари в БДЖ и ти го знаеш много добре. Но понеже не ти стиска като част от системата на ПП да признаеш, че има проблем затова напдаш като чакал с обвинения в некомпетентност, слагачество и т.н. Приятна ти вечер, обещавам си вече да не ти обръщам внимание на глупстите барем нещо вденеш от написаното !
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот railjet » Пет Юли 29, 2016 8:44 pm

Временното намаление 70 вече е само до Гривица. Релсите в Гривица-Пордим път1 вече са заверени, движение със 100.
Естествено, както предполагах, ограничението 100 по втора е 100% глъмизъм на БДЖ. Не са способни да си стегнат дрънкащите дараци, и са тръгнали да се ебават с НКЖИ. Точно пък с най-добрите жп секции, смешниците.. :mrgreen:
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот bdz46203 » Пет Юли 29, 2016 9:28 pm

railjet написа:Временното намаление 70 вече е само до Гривица. Релсите в Гривица-Пордим път1 вече са заверени, движение със 100.
Естествено, както предполагах, ограничението 100 по втора е 100% глъмизъм на БДЖ. Не са способни да си стегнат дрънкащите дараци, и са тръгнали да се ебават с НКЖИ. Точно пък с най-добрите жп секции, смешниците.. :mrgreen:

Интересно, защо тези дараци дрънкат само по линиите на въпросните секции??? На други линии не дрънкат... :roll: май има връзка с релсите, а?
И да кажа и на теб и русенският ванчо по-горе: Това, че един участък е даден да кажем за 100 км/ч не означава, че линиите са добри. Примерно може да се усеща много "мазно", токава да, участъка е добър и даже си мислиш: оо тука може и с повече даже. Вторият вариант е да се усеща колкото за 100, със съответните вибрации и подрусвания. и третият вариант, да е толкова зле, че да си казваш; оо то тук и за 60 не става. Такива примери има в много участъци и може да се каже за почти всяка една дадена скорост.
bdz46203
 

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот ivajlo_nikolov » Пет Юли 29, 2016 10:31 pm

bdz46203 написа:
railjet написа:Временното намаление 70 вече е само до Гривица. Релсите в Гривица-Пордим път1 вече са заверени, движение със 100.
Естествено, както предполагах, ограничението 100 по втора е 100% глъмизъм на БДЖ. Не са способни да си стегнат дрънкащите дараци, и са тръгнали да се ебават с НКЖИ. Точно пък с най-добрите жп секции, смешниците.. :mrgreen:

Интересно, защо тези дараци дрънкат само по линиите на въпросните секции??? На други линии не дрънкат... :roll: май има връзка с релсите, а?........................

Да, безспорно има връзка с пътя. Но има и други причини. Едната е, че на юг заради ремонтите, от София до Бургас временно останаха много малко отсечки за 100+км/ч. Другата е, че повечето влакове са с вагони 43-ки. Ако всичко е заради пътя, защо климатизирания румънски вагон Русе-София не подскача? Защо климатизираните гръцки вагони и 44-ката возят мазно по малкото бързи участъци от 5-а, а 63-ките ще се разпаднат? И защо преди няколко месеца А50-ката на 8601 по път 2 от Калояновец за Стара Загора рипаше като шуто магаре, а на връщане с 8602 ми се падна АВ43, който по същия път возеше нормално.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот bdz46203 » Съб Юли 30, 2016 8:34 am

До колкото знам друсат вагони излезли от КАПИТАЛЕН ремонт в Септември. И друсат само във въпросните участъци. Хайде кажи какво трябва да направи БДЖ ПП??
Оплакванията са дошли от вас, пътниците. Така, че и пътуващите по втора линия сами сте си виновни, че им е ограничена скоростта.
bdz46203
 

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот railjet » Съб Юли 30, 2016 9:24 am

Друсат в Гривица-Пордим път1. Там наистина даде силен откат на две места. След клм 209+500 вибрациите се успокоиха. Ще видим румънския вагон дали ще дрънка.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот Някой » Пон Авг 01, 2016 6:16 pm

А дали няма и значение че вагоните след ремонт в Септември в единият случай се теглят опънати по голямо нанагорнище, а в другият случай в почти равно поле? И защо след като пробюемът е уж в релсите, тресенетл е само с тези вагони ремонтирани в Септември и с никои други? БДЖ да намери причината за дефекта и да предяви рекламация къдетл трябва, а не да прехвърля пробюема на НК ЖИ.
Някой
 
Мнения: 88
Регистриран на: Чет Авг 15, 2013 10:08 am

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот bdz46203 » Пон Авг 01, 2016 7:26 pm

Заводът в Септември е частен. Нима искате да кажете, че частник може да извършва некачествени ремонти?!?
Я питайте Ивайлов, той ще ви каже всичко. Щом са частници значи са перфектни.
bdz46203
 

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот dobo » Пон Авг 01, 2016 7:35 pm

За можене може, но всичко зависи от този, които дава заданието.Калпаво задание, калпав ремонт.Каквото поръчвате, това получавате.Средно положение няма.Минаха времената на съвестните, да кажа, чакай искаш от мене глупост.
dobo
 
Мнения: 435
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:16 pm

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот ivajlo_nikolov » Пон Авг 01, 2016 10:08 pm

bdz46203 написа:Заводът в Септември е частен. Нима искате да кажете, че частник може да извършва некачествени ремонти?!?
Я питайте Ивайлов, той ще ви каже всичко. Щом са частници значи са перфектни.

Първо, казвам се Ивайло. Пише го под аватара. Ако имаш проблеми с латиницата, има Гугъл. Ще ти помогне.
Да, частен е. Бивш завод от системата на СО БДЖ. Приватизиран от правилни хора. Естествено, че врътките по "усвояване" на субсидията към БДЖ ще се извършва чрез свои хора, бивши колеги. Като пребоядисване и смяна на калодки за около 80000 лв. без ДДС. Иначе с други, вкл. чужди клиенти работят с друг ценоразпис и качество. А и прословутите 63-ки са дряновски.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот Saruman » Пон Авг 01, 2016 10:31 pm

А 20-44 нали са Септемврийски!
Аватар
Saruman
 
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот bdz46203 » Вто Авг 02, 2016 4:03 pm

Saruman написа:А 20-44 нали са Септемврийски!

29-74 също са минали "капитален" в Семптември. За тях става въпрос, че друсали.
Тя и магистрала Тракия е за 140 км/ч ама я карайте в дясната лента от Белозем до Стара Загора, да видим друса ли. А иначе изглежда направено добре.
Ама не било от пътя, от вагоните било.... Вкарай си Лексус-а в нивата, пък няма да му се е*бе мамата! :arrow:
bdz46203
 

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот easy » Вто Авг 02, 2016 6:33 pm

В момента съм в 4612 след Пордим в едим от ревизираните и е като в каруца. С много малки изключения от Мездра досега останах без бъбреци. Вибрира зверски, лашка се налево-надесно, подрипа и с две думи е жив ужас. Иначе влака е навреме и се движи много стабилно. Никакво влачене и офлянкване. Обаче има участъци, в които спи. Така че се съмнявам проблемът да е у вагона и скоростта.
Аватар
easy
 
Мнения: 32
Регистриран на: Съб Юли 27, 2013 2:23 pm

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот railjet » Вто Авг 02, 2016 7:13 pm

Във вагона е, но е it's not easy да разбереш защо. В момента си на Поликраище и пак лашка,нали..
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот Vancho_4647 » Сря Авг 03, 2016 6:15 am

easy написа:В момента съм в 4612 след Пордим в едим от ревизираните и е като в каруца. С много малки изключения от Мездра досега останах без бъбреци. Вибрира зверски, лашка се налево-надесно, подрипа и с две думи е жив ужас. Иначе влака е навреме и се движи много стабилно. Никакво влачене и офлянкване. Обаче има участъци, в които спи. Така че се съмнявам проблемът да е у вагона и скоростта.

Това са русенски вагоните. Те и преди ремонтите танцуваха като за последно по цялата втора линия. Няма по-големи каруци от русенските от тази серия. Чувал съм обяснения, че им разхлабвали буксите, за да се износват по-малко по кривите между Р и ГО. Винаги са си били и си остават най-отвратителните за пътуване ако ще и 20 000 перденца да ги сложат и да ги лъскат като за висши чиновници.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот bdz46203 » Сря Авг 03, 2016 9:15 am

Факт е, че колкото и да е разбит вагона в някои участъци спи. Easy ви го е казал. А пък май вече няма останали русенски вагони, който да не са минали ремонт.
Същото е и с локомотивите. И най-раздрънканите дараци в някои участъци спят, така че не казвайте, че линията нямала нищо общо
bdz46203
 

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот Nikss » Сря Авг 03, 2016 1:53 pm

И 74, и 63 на правите подскачат като куци магарета, а в кривите спят :arrow:
Може би това за разхлабване на буксите е вярно.
Nikss
 
Мнения: 594
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: II линия - София-Мездра

Мнениеот bdz46203 » Сря Авг 03, 2016 2:05 pm

Nikss написа:
Може би това за разхлабване на буксите е вярно.

Градски легенди...
bdz46203
 

ПредишнаСледваща

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron