V линия

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

V линия

Мнениеот Administrator » Пет Юли 19, 2013 11:10 am

.
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: V линия

Мнениеот bdz43r » Пет Сеп 13, 2013 11:11 pm

От 13:00 на 16.09.13 се възстановява движението в междугарието Чнч - Пя.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: V линия

Мнениеот SDI » Съб Сеп 14, 2013 9:14 am

Предсрочно, май?
SDI
 
Мнения: 39
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 12:17 am

Re: V линия

Мнениеот MouveMeNT » Сря Сеп 18, 2013 4:44 pm

Йеп.
MouveMeNT
 
Мнения: 385
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:50 pm

Re: V линия

Мнениеот Fantomas » Нед Окт 27, 2013 8:56 pm

Онзи ден за втори път минах през Кресненското дефиле след като пуснаха движението. Намаленията там където е полаган нов път все още не са вдигнати. Новия път всъщност не е нов, просто върху старите траверси с нови скрепления са сложили нови релси (а дали са нови или някакви 2-ра употреба от извадени коловози от закрити гари не се знае). Колкото до пътя - или не е минал последна нивелация, или резила е пълен! Дори с 25 км/ч се усещат пропадания върху наставите, а по кривите - страшно стържене. На някои криви вътрешната релса е страшно нащърбена вълнообразно. Имах надежди след тези ремонти да се вдигне скоростта на 70 там, но май няма да стане. Там където не са пипали, пътя си е в перфектно състояние. Там където са пипали са само вълнички и пропадания по наставите. Как го правят не знам. :x На всичкото отгоре е насипана от гадната трошлива баластра, която след първата зима става на кал. Същото важи и за местата, където са пресявали лятото. Между Бобошево и Дупница има настави, където може да ти изпаднат пломбите. Преди да сеят не беше чак толкова зле. Тук съм качил няколко снимки от дефилето. Хубавото, което е направено е че са изградени нови предпазни стени на доста места, а тунел 15 (ако не бъркам номера), заради който беше и прекъсването, реално е удължен.
Аватар
Fantomas
 
Мнения: 87
Регистриран на: Пет Юли 26, 2013 7:41 pm

Re: V линия

Мнениеот railjet » Нед Окт 27, 2013 9:05 pm

Със същия успех отработиха и кривата преди Владая, страна Горна баня. Все един и същи "печелят" обектите и трайно си оставят ръцете в тях...
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: V линия

Мнениеот bdz43r » Нед Окт 27, 2013 9:11 pm

Не знам коя ЖП секция е работила, но същото е и между Дяково и Дупница и по главния коловоз на Делян след "ремонта". Или подбиват джонтовете тотално некадърно, или изобщо не ги подбиват и са много по-продънени от преди.

В същото време на кривата след Сестримо вече 8 години джонтовете нито се чуват, нито се усещат, значи може. И между Пбк и Вк около спирката, където е най-ново, джонтовете са отлични вече няколко години.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: V линия

Мнениеот railjet » Нед Окт 27, 2013 9:19 pm

Знаем ги кои юнаци са...
Уж се беше взело решение задължително да се поставя БРП на всичко що минава среден ремонт и от среден нагоре. Трябва да се пробва Юнак- Н.Шипка със 100. Който събере смелост де :mrgreen:
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: V линия

Мнениеот bdz43r » Нед Окт 27, 2013 9:23 pm

Проблемът не е в НРП-то, а в неспособността им да го направят. Предимството на подпрените настави се превръща в много сериозен недостатък. Наставът вместо да има опора, виси във въздуха, защото някой не може да подбие две траверси. Ако трябва на ръка ще ги бият.
Разбит път с плаващи настави почти няма да откриете.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: V линия

Мнениеот railjet » Нед Окт 27, 2013 9:28 pm

Проблемът е в едно "нещо", което е 3 (три) букви, и на което Милчо обича да се кланя. Поне да им беше дал урок по камъчета и релси, в качеството си на бивш подбивач (от същата (вечно)проблемна секция)..
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: V линия

Мнениеот жпр » Пон Окт 28, 2013 5:30 pm

Прелеза на км. 156+336 / ЧНЧ - ПЯ / с АПС ли е сега?
жпр
 
Мнения: 413
Регистриран на: Чет Окт 10, 2013 10:34 pm

Re: V линия

Мнениеот bdz43r » Пон Окт 28, 2013 5:43 pm

Да.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: V линия

Мнениеот жпр » Пон Окт 28, 2013 6:13 pm

„Чудесно“ , нашите „обезопасиха“ още един ... Че от кога?
И то на място с ограничена видимост, особено идвайки от с. Стара Кресна (за колите), за влаковете, също не е голяма - стотина метра?.
жпр
 
Мнения: 413
Регистриран на: Чет Окт 10, 2013 10:34 pm

Re: V линия

Мнениеот stankos » Вто Дек 17, 2013 4:29 pm

Нещо за ремонт на Батановци - Радомир път 1 не се ли чува , че модернизацията май се отлага за неопределено време ?
Аватар
stankos
 
Мнения: 464
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: V линия

Мнениеот railjet » Вто Дек 17, 2013 9:41 pm

Ако изкрънкат нещо аварийно. А то там е мега-аварийно.
Кифтаците за 5-та нещо напоследък засъхнаха. Като знаем, че и течащите в момента обекти са под въпрос за дофинансиране...Ще видиш след две години бъдещите министерски галфони какви ще ги мрънкат, ако изобщо са в час какви са ги плескотили безбройните и безчет такива преди тях..
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: V линия

Мнениеот railjet » Пон Яну 27, 2014 2:07 pm

Строителството на магистрала Струма напредва ударно в участъка Джерман-Усойка-Кочериново. С пускането на този лот2 и лот4 Сандански-Кулата, жп движението по 5-та се обезмисля след Радомир. В лот2 строящата се магистрала допира жп линията на много места. Тази последната е пълна с криволици в почти равен терен, по-дълга с няколко км (м/у Дупница и Благоевград) и следователно два пъти по-бавна.

С оглед на тези наблюдения, питам се, не беше ли аджеба баш сега подходящия момент за рекунструкция на Дупница-Кочериново. Ново трасе на жп линията може да се лепне плътно за магистралата, използвайки улесненият в теренните отчуждения, а също и строителство на съоръжения - най-паче пътните надлези и подлези, премахващи прелезите.

Кой трябва да се сети? Експертите от експертните съвети?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: V линия

Мнениеот vlado » Пон Яну 27, 2014 4:10 pm

За сведение във връзка със строителството на лот 4 на магистрала Струма се прави корекция и на жп трасето, като насипът (земното платно) на новия път се изпълнява за двойна жп линия, което ме навежда на мисълта, че все пак се мисли в посока бъдеща реконструкция на V жп линия.
vlado
 
Мнения: 766
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: V линия

Мнениеот railjet » Пон Яну 27, 2014 4:17 pm

Да, знам. Ама там трасето на магистралата ги принуди да пипнат и линията :lol: Иначе кой ще ти се занимава с релси...
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: V линия

Мнениеот vlado » Пон Яну 27, 2014 5:19 pm

Не случайно наблегнах на земното платно, което се прави за двоен път. Това не е заради магистралата...
vlado
 
Мнения: 766
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: V линия

Мнениеот 07 » Пон Яну 27, 2014 5:30 pm

vlado написа:Не случайно наблегнах на земното платно, което се прави за двоен път. Това не е заради магистралата...

Правилно, в случая се прави за да се лапнат кинти, когато (ако) се удвоява V-та линия, не е задължително че трасето ще мине точно от там и няма да се прави ново земно легло...
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Следваща

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта