V линия

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: V линия

Мнениеот Otskov » Сря Авг 03, 2016 10:23 pm

Звената вече са стоварени на гара Батановци.
Новият път Зф-Гб спи, през гетото скоростта е 50 (колкото беше обявено, че ще бъде), но линията вече е зарината с боклуци... :x
Гб-Владая безнаставовото парче също спи, но незнайно защо започва чак в предучастъка, част от него е с намаление 25, вероятно по незавършила неутрализация, нагоре много блъска по наставите, гара Владая си се минава все така с 30 ама може скоро и 25 да стане...
Намалението 25 между Перниците е премахнато, а стрелката за шунта извадена - можем спокойно да го отпишем...
Владая - Пр ще го опиша по-късно.
По инфо от фейса 61-ва е пропаднала - движението е преустановено.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1966
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: V линия

Мнениеот Nikss » Сря Авг 03, 2016 11:14 pm

Цитат
"но линията вече е зарината с боклуци..."

Да ги заринат с фекалии тия глупаци :evil:
Nikss
 
Мнения: 592
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: V линия

Мнениеот bdz46203 » Нед Авг 07, 2016 7:01 pm

Otskov написа:Гб-Владая безнаставовото парче също спи, но незнайно защо започва чак в предучастъка, част от него е с намаление 25, вероятно по незавършила неутрализация, нагоре много блъска по наставите, .

Спи бе да. Направо е дълбоко заспало. Незавършила неутрализация, друг път. Да ти покажа ли пак снимката защо е с нанамаление или сам ще се сетиш?
bdz46203
 

Re: V линия

Мнениеот bdz43r » Нед Авг 07, 2016 8:40 pm

Намалението е заради недовършени заварки. Ще бъде вдигнато и няма общо с двата случая на изрукване от жегата.

61-ва е затворена при Батановци заради пропадащ насип, който отдавна си е така, но сега е тръгнал по-сериозно.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: V линия

Мнениеот bdz46203 » Нед Авг 07, 2016 11:12 pm

bdz43r написа:Намалението е заради недовършени заварки. Ще бъде вдигнато и няма общо с двата случая на изрукване от жегата.

.

Да бе, няма нищо общо. Защото преди нагъването на линията нямаше намаление, а след това "боцнаха" 25... Аммм нещо да кажеш, а? :mrgreen:
bdz46203
 

Re: V линия

Мнениеот bdz43r » Пон Авг 08, 2016 2:30 am

Казвам веднага. Намалението е от преди нагъването и пълзи нагоре. Местата, където се нагъна са без намаление.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: V линия

Мнениеот Otskov » Сря Авг 17, 2016 9:45 pm

Да си продължа репортажа за 5-та линия, за жалост единственото положително тук е, че подлезът при Гб е изграден и намалението - вдигнато, Владая си е все така на 30 и с два коловоза, а скоро може и на 20 да падне, между входен и предупредителен, страна Драгичево, има намаление 50, май е постоянно не съм сигурен, между входен и стрелките на До също има 50, в предучастъка към Прр пък 60;
интересно е, че между спирките Метал и ТЕЦ Република забелязах стар перон, какъв ли е ?
гара Прр е 50 цялата (с 30-ка към Рн), между перниците също има перон на някаква неизвестна спирка; както вече стана ясно, шунта Пр-Рн е изваден и 25-те вдигнати, но пък преди Пр има симпатично 60, 3-ти коловоз е с 25... та дано я одобрят за финансиране по МСЕ линията Сф-Пр; положителното е, че между Пр и Бат се забелязват подновени (отдавна, но не знам точно кога) участъци.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1966
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: V линия

Мнениеот rail_track » Чет Авг 18, 2016 6:35 pm

И да добавя, че път 1 Батановци - Радомир е вече прекъснат за ремонт от вчера.
rail_track
 
Мнения: 71
Регистриран на: Вто Юли 14, 2015 11:35 am

Re: V линия

Мнениеот bdz_55-089 » Чет Авг 18, 2016 9:15 pm

А честито! Май множко станаха тези участъци по всички линии в страната. Положението стана наистина нетърпимо и не минава ден без скандали, закъснения, репортажи и оплаквания. При подобна ситуация хората в демократичните държави, към които десните партии у нас настоятелно ни тласкаха, щяха да си подали оставките отдавна. Прави ли чест на ГЕРБ- една партия, ужким членка на Европейската народна партия, ужким демократична, да се държи по толкова безпардонен и нехаен начин, практически ликвидирайки жп транспорта у нас? И всеки си трае и мълчи. Ако на власт беше БСП, досега да се изляли поне хиляда казана с помии и компромати. Ето такова е нашето общество от простовати тъпи и лицемерни хорица- неспособно на обективна преценка и адекватен избор!
bdz_55-089
 
Мнения: 863
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: V линия

Мнениеот stankos » Сря Сеп 07, 2016 5:35 pm

rail_track написа:И да добавя, че път 1 Батановци - Радомир е вече прекъснат за ремонт от вчера.

Не знам какво е прекъснато и дали е прекъсвано , ама вчера и оня ден съ вървяха влаковете нормално по него !
Аватар
stankos
 
Мнения: 449
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: V линия

Мнениеот Administrator » Пет Ное 18, 2016 11:07 am

На 18 ноември 1893 г. е открита жп линията София – Перник (34 км). Проучванията започват през 1889 г. За отсечката София — Перник се проучват два варианта. Първият е с наклон 15 ‰. Трасето се отделя източно от гара София, като минава в близост до селата Драгалевци, Бояна, Княжево и при с. Владая преминава вододела между реките Искър и Струма с тунел. Проектът е изработен от френския инженер Гийу. Вторият вариант, значително по-къс и възприет впоследствие, излиза западно от гара София, минава покрай селата Горна баня и Владая, като вододелът се пресича с голям изкоп. Трасето е проучено още преди Освобождението от чешкия инженер Пресел, известно като „старото турско трасе“.
През 1891 г. строителството на отсечката София – Владая – Перник с дължина 34,3 km се възлага чрез търг, но Народното събрание го намира за неизгоден и не го утвърждава. Строителството се извършва по стопански начин от малки предприятия за около 2 години. Линията свързва София с единствената разработена по това време каменовъгена мина с железопътната мрежа.
Парна мотриса на гара Горна баня, използвана за близки разстояния. 1908 г.
Снимка: Изгубената България
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: V линия

Мнениеот stankos » Нед Фев 26, 2017 11:23 am

Скоро не съм ходил към вилиджа та да попитам : Какво се случва с ремонта на Батановци - Радомир път 1 ?
Аватар
stankos
 
Мнения: 449
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: V линия

Мнениеот railjet » Нед Фев 26, 2017 11:49 am

Напредват, тихо и неусетно почти. На Батановци са положили новия път.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: V линия

Мнениеот bdz43r » Нед Фев 26, 2017 12:48 pm

Няма развитие през последните 2 месеца.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: V линия

Мнениеот stankos » Съб Апр 08, 2017 8:43 pm

Днес бях на вилата и се работи много сериозно !
Аватар
stankos
 
Мнения: 449
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:21 am

Re: V линия

Мнениеот vlado » Сря Юни 28, 2017 4:13 pm

НКЖИ ще ремонтира междугарието Делян - Дяково с 2 млн. лева

от 27.06.2017, Автор: Милена Василева

ДП "Национална компания "Железопътна инфрраструктура" обяви търг за механизация и подновяване на железен път от км 79+129 до км 79+655,7 в междугарието Делян-Дяково с дължина 526.70 м, 2-ри коловоз в гара Дяково с дължина 605.62 м и подновяване на стрелки с №№1,3 и 2 в гара Дяково по 5-а жп линия в 2 етапа. Етап І е изготвяне на работен проект. Етап ІІ е строителство на одобрения от Експертен технически съвет на възложителя работен проект.
С утвърдения за обекта проект се предвижда:
-вдигане/демонтаж на железен път и железопътни стрелки
-работа по земна основна площадка
-ремонт на жп съоръжения
-полагане на железен път и жп стрелки
-механизирано пресяване на баластова призма
-баластиране и нивелации
Прогнозната стойност е 1 774 050 лв. без ДДС.
Времето за ремонта е 100 дни.
Оферти се подават до 16:45 на 4 август 2017 г. Отварянето на предложенията е предвидено за 14:00 часа на 7 август 2017 г.

Специфични дейности, които следва да бъдат изпълнени:
1.Механизиран демонтаж на съществуващ наставов релсов път 49 кг/м с гъстота 1760 бр./км и превоз от обекта до площадка гара Казичене (на 95 км), както следва:
-от км 79+129 до км 79+500 – стоманобетонови траверси СТ-4 и скрепление ПАК-68И
-от км 79+500 до км 79+655 – дървени траверси със скрепление марка "К"
-от км 79+688 до км 80+168 – дървени и стоманобетонови траверси СТ-4 и скрепление ПАК-68И
-от км 80+456 до км 80+552 – стоманобетонови траверси СТ-4 и скрепление ПАК-68И
-парче пред стрелка №1 от км 80+612,49 до км 80+634 на дървени траверси.
2.Пълно изгребване на баластовата призма, до достигане кота конструкция на съоръжения водостоци на км 79+158, 79+282, 79+442, 79+558, 79+618, 79+832, 79+948, с превоз до 5 км.
3.Изграждане на защитен пласт от скална фракция 0 – 32мм с дебелина 50 см на участъците с пълно изгребване (при водостоците) с уплътняване до достигане на проектни параметри.
4.Изсичане и изкореняване на храсти и млади гори с дебелина на дърветата до 10 см ще се извърши на 5 м от крайната релса както следва:
от км 79+129 до км 79+655 =526,0 м в ляво по километража - 2630 м2
от км 79+665 до км 80+258 =593,0 м в ляво по километража - 2965 м2
от км 80+358 до км 80+600 =242,0 м в ляво по километража - 1210 м2
от км 79+129 до км 80+000 =871,0 м в дясно по километража - 4355 м2
от км 80+500 до км 80+640 =140,0 м в дясно по километража - 600 м2
5.Почистване на съществуваща канавка ръчно в ляво по километража от км79+440 до км79+540.
6.Изграждане на дренаж между перони по 2-ри коловоз и криви по 2-ри и 1г коловоз, с отводняване на железен път с дължина 965 м, от км 79+655 до км 80+620 в гара Дяково, както и отводняване на стрелки №№ 2, 3 и 1.
7.Подновяване на жп стрелките, в гара Дяково с номера № 2, № 3 и стрелка № 1 с 2 броя стрелки тип 60 - 1:9 R-300 ЕЕРП и 1 брой стрелка тип 60 - 1:9 R-190 ЕЕРП на стоманобетонови траверси (2 бр. ляви и 1 бр. дясна).
8.Монтаж на нов железен път с инвентарни релси, траверси СТ-6 и безподложно еластично скрепление SKL-14 с гъстота 1800 бр./км 153 м' и 1760 бр./км 979,4м в МД база Казичене и доставка до обекта.
9.Полагане на железния път по звеневи способ ще става последователно в междугарието и по 2-ри коловоз, с обща дължина 1132,4 м.
10.Надзиждането на гардбаластовите стени на водостоците, ще стане със стоманобетон, като захващането към съществуващия ще се изпълни по проект.
11.Механизираната пресявка на баластовата призма ще се изпълни в условията на влаковите и електрически "прозорци" разрешени за обекта.
12.Разтоварване на баласт с хопердозаторни композиции според съответните нивелации и до достигане на необходимите параметри на баластовата призма.
13.Нивелации механизирано с ТПМ на новоположения път с обща дължина 1132,4 м и на стрелки № 2, № 1 и стрелка № 3.
14.Свързване на новоположените стрелки тип 60 с коловози 1-и глух и 3-ти коловоз с преходни заварки от тип 60 към тип 49, като се вложат и предвидените двойни траверси за съответните коловози.
15.Направа на безнаставов път в междугарието и по 2-ри коловоз, с обща дължина 1132,4 м.

Източник: Строителство Градът
vlado
 
Мнения: 751
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: V линия

Мнениеот vlado » Чет Авг 31, 2017 11:33 am

Аварийно укрепват железния път между Захарна фабрика и Горна баня за 3.609 млн. лв. без ДДС
от 31.08.2017, Автор: Милена Василева

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура" започна процедура по пряко договаряне с три компании:
- "АТ Инженеринг 2000" ООД
- "Гигастрой" ЕООД
- Държавно предприятие "Транспортно строителство и възстановяване.
Тя е за: "Аварийно изграждане на укрепителни съоръжения на левия откос на железния път, в отсечката от км. 5+650 до км. 6+140 с дължина 490 м. на междугарието Захарна фабрика – Горна баня по 5-та жп линия"

Изграждането на укрепителните съоръжения на левия откос на железния път, в отсечката от км 5+870 до км 6+060 с дължина 190 м на междугарието Захарна фабрика – Горна баня по 5-та жп линия, следва да бъде извършено така:
- изпълнява се стена 4 - от км 5+870 до км 5+980, с дължина 110 м, височина 708 530 см и дебелина 70 см, ростверг 450/80 см;
- изпълнява се стена 5 - от км 5+980 до км 6+060, с дължина 80 м, височина 530 282 см и дебелина 6 040 см, ростверг 400260/80 см;
- надстройка от стена 4 до стена 5;
- дренаж;
- изграждане на пасарелка.
Прогнозна стойност на поръчката 3 608 720.69 лв. без ДДС. В прогнозната стойност на поръчката са включени 10% непредвидени разходи в размер на 328065,52 лв. без ДДС.

Историята
В кв. "Факултета", район Красна поляна на Столична община е регистрирано активизирало се свлачище с идентификационен № SOF 46.68134-11-03, обхващащо левия откос на железния път в отсечката от км 5+650 до км 6+140 в междугарието Захарна Фабрика-Горна Баня, между ул."Гайтанци" в кв. "Факултета" и жп линията София-Кулата. След извършен инженерногеоложки оглед е изготвено становище относно възникналите свлачищни процеси.Налице са два ясно оформени активни свлачищни участъци,проявени по откоса на жп линията.От свлачищните процеси е засегната ул."Гайтанци" в участък с обща дължина около 56 м,унищожен е един ел. стълб,а други два са застрашени. Застрашени са жилищните сгради, намиращи се непосредствено над откоса. Интезитетът, с който се развива процесът, предполага разрастване на оформените свлачищни участъци нагоре и встрани по откоса. Свлечените земни маси са достигнали насипа на жп линията и отстоят на сантиметри от жп линията. Поради липса на канализационна мрежа в района по откоса към жп линията са изведени сградните канализационни отклонения, които водонасищат постоянно изграждащите го материали. Допълнителна причина е и нерегламентирано изхвърляне на битови и строителни отпадъци,които поддържат високата влажност в стръмния откос. В тази връзка са назначени две междуведомствени комисии със заповеди на кмета на район "Красна поляна" и кмета на Столична община за оглед на място и оценка на риска. Изготвените протоколи от работата на комисиите потвърждават опасното състояние на посочения участък. В железопътния участък от км 5+870 до км 6+060 с дължина 190 м на междугарието Захарна Фабрика - Горна Баня вследствие на обилните валежи периодично се получават деформации по откосите, предизвиквайки преместване на земни маси, които затрупват частично жп линията и съоръженията към нея, запълват и деформират отводнителните канавки и застрашават сигурността на движението на влаковете в участъка. Състоянието на откоса на изкопа в ляво по посока на движението,който на места е с височина около 6 м.,се определя като изключително критично и е предпоставка за развитие на процеси,застрашаващи безопасността на движението,включително и пълно прекъсване експлоатацията на 5-та жп линия. На 05.04.2017 г. поради ново свличане на земни маси в междугарието Захарна фабрика–Горна баня по 5-та главна жп линия с телеграма на директора на ЖП секция София,е въведено временно намаление на скоростта на движение на всички влакове и жп возила от км 5+500 до км 6+200 с фронт 700 м и скорост V=25 км/ч.
На 06.04.2017 г. от 13:05 до 17:45 е преустановено движението на влаковете в междугарието Захарна фабрика-Горна баня, поради наклонен стълб от контактна мрежа на км 05+900,вследствие свличане на земна маса.По тази причина са отменени 11 броя влакове,отклонени са 3 броя влакове.Пътниците от София до Перник и обратно са трансбордирани с автобуси. На 24.07.2017 г. е назначена комисия със заповед на Областния управител на област София,която определя състоянието на участъка като изключително опасен,водещ непосредствено до развитие на процеси,застрашаващи безопасността на влаковото движение,живота и здравето на пътниците,както и сигурността на товарите.Засилващите се неконтролируеми свличания могат да наложат пълно прекъсване движението на подвижния железопътен състав в участъка,като по този начин се наруши сериозно изпълнението на нормативноустановените задължения на ДП НКЖИ. Това е причината да бъде проведена процедура на пряко договаряне с определени лица.


Източник: Строителство Градът
Последна промяна vlado на Пет Сеп 01, 2017 9:16 am, променена общо 1 път
vlado
 
Мнения: 751
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: V линия

Мнениеот vlado » Пет Сеп 01, 2017 9:15 am

Обновяват жп линията Драгичево – Перник
от 01.09.2017, Автор: Милена Василева

ДП Национална компания Железопътна инфрраструктура обяви обществена поръчка за : "Механизирано подновяване на железен път с материали тип 49 втора употреба (на възложителя) в междугарието Драгичево-Перник разпределени от км 24+165 (КС №3 в гара Драгичево) до км 26+703,50 (край перон на сп. "Метал") с дължина 2538,5 м по 5 жп линия.

Поръчката включва 2 етапа на изпълнение – работен проект и строителство. Във фазата на строителство е включено: вдигане/демонтаж на железен път; работа по земна основна площадка; ремонт на железопътни съоръжения;полагане на железен път; баластиране и нивелации.
Индикативната стойност на ремонта е 1 154 552 лв. без ДДС. Срокът за изпълнение на дейностите е 75 дни. Срокът за получаване на оферти е 29 септември 2017 г. Отварянето е предвидено за 2 октомври 2017 г. в 14:00 часа.

Ще бъде монтиран нов железен път тип 49 кг/м с окачествени като годни 2-ра употреба материали на стоманобетонови траверси СТ-4 със скрепление ПАК-68И на скара 1720 бр./км, на площадка гара Подуяне. Ориентировъчно предвидените количества железопътни материали за подмяна в едно звено (25 м) са:
Предвиден е демонтаж на съществуващ наставов релсов път 49 кг/м на дървена траверсова скара с гъстота 1760 бр./км и скрепление марка "К" и превоз до площадка гара Драгичево.
Ще се извърши пълно изгребване на баластовата призма (само в зоната на перона на сп. Метал от км 26+500 до км 26+703,5) с превоз до 5 км, профилиране и уплътняване на земната основа до достигане на проектни параметри.
Планиран е изкоп на земна основа в зоната на перона и полагане на пясъчна възглавница, полагане на нов железен път с преработени звена за безнаставав релсов път 1760 броя, механизирана пресявка на баластова призма с елеваторен влак, включително и локомотив /с елеваторен влак на възложителя 2312 м, ще бъдат изсечени и изкоренени храсти и дървета с дебелина на до 10 см - в ивица с ширина 2,5 м от край на канавката или петата на насипа или общо 10 000 м2 .
Предвидени са нивелации на железния път от км 24+165 (КС №3 в гара Драгичево) до км 26+703,50 (край перон спирка Метал) с дължина 2538,5 м и полагане на безнаставов път от км 24+165 (КС №3 в гара Драгичево) до км 26+703,50 (край перон спирка Метал) с дължина 2538,5 м. Ще бъдат разстлани жп звена от стиф на земя на площадки в гари Подуяне и Товарна гара София - 130 броя, и други.

Източник: Строителство Градът
vlado
 
Мнения: 751
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Предишна

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron