II линия - Мездра-Горна Оряховица

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот Otskov » Вто Юли 23, 2013 1:03 pm

Скоростта по главните коловози на гара Ресен намалена на 75.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1971
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот Nikss » Чет Юли 25, 2013 1:38 pm

Нормално.
Nikss
 
Мнения: 593
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот 42 072.9 » Чет Юли 25, 2013 1:55 pm

Това намаление векува там и не е от скоро.
42 072.9
 
Мнения: 364
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 7:42 pm

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот bdz43r » Чет Юли 25, 2013 3:29 pm

Това намаление беше 80, но след ремонта на Рс - Пщ, където има постоянно 75, то погълна и това в гарата, защото не може да има две съседни намаления с разлика по-малко от 10 км/ч.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот Vancho_4647 » Чет Юли 25, 2013 5:59 pm

Едно от най-щурите намаления по жп мрежата ни :D За сметка на това гара Моруница има стрелка за 100 в отклонение :D при преминаването през която не усещаш никакво друсане за разлика от движението по самия железен път в междугарието, което е закотвено на 55-60 км/ч :mrgreen:
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот railjet » Чет Юли 25, 2013 6:37 pm

На Моруница отклонението е за 65.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот Vancho_4647 » Чет Юли 25, 2013 6:38 pm

Е то няма как да е за 100 след като самото междугарие е за 55-60 :D
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот bdz43r » Пет Юли 26, 2013 12:08 am

То си е за 65 и по стрелка. Тези за 100 са доста по-дълги.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот railjet » Пон Дек 23, 2013 11:47 am

Нещо, което не се надявах да доживея:

Възстановяването на път 2 Мездра - МИТ е започнало :o
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот Vancho_4647 » Пон Дек 23, 2013 2:10 pm

Eх туй лошо НК ЖИ бе :D :D :D Мога да се обзаложа, че след края на всичките ремонти между Мездра и София обходите на влаковете няма да мръднат, защото трябва да се поддържат БВ ЗР тата до 100 км/ч и съответно другите БВ да бъдат по бавни от необходимото :D :D :D Но и за това НК ЖИ ще са виновни :D
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот railjet » Пон Дек 23, 2013 2:13 pm

Чакай, не бързай. Сега са на начален етап изравяне на стария чакъл под пътя, а има мост да се прави и няколко стотин метра нов път..
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот disell » Пон Дек 23, 2013 11:15 pm

Най-сетне ! Амин !....а пътя не е ли 1 :roll:
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот rexkos1991 » Пон Дек 23, 2013 11:20 pm

Да, за път 1 става въпрос.
rexkos1991
 
Мнения: 875
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 4:45 am

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот railjet » Пон Дек 23, 2013 11:27 pm

Да, моя грешка- път1. Но нещо не ме кефи как са го подкарали. Не е дълбока оран, ами са изгребали частично чакъла изпод съществуващото парче. Липсват минимум 300 метра път, който по някакъв начин трябва да се върже с коловоз 4 на гарата.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот railjet » Чет Дек 26, 2013 11:50 pm

Айде и тук да метнем едно кифтаче- да се засити и Никсс:

Проектирано е ново трасе Телиш-Рупци-Чб-Реселец за 160 км/час. Бързото минаване през Чб (160) отива на север към коловозите на теснолинейката. После към Реселец също има около 3км нова следа.

За Сф-Вн пари ще видят през крив макарон, та поне да предложат за рестарт този добре направен проект. Много по-смислен от По-Бс.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот 07 » Пет Дек 27, 2013 12:05 am

В пъти по смислено ще е да се налеят пари за ново трасе за 160 някъде където е под 100 от колкото за участък за 120 с две намаления
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот railjet » Пет Дек 27, 2013 12:15 am

Максималното възможно "по проект" през Чб от входен до обратен входен е 65. (~2,3км). За Хумата е 105 от входен до обратен входен (~1,5км). Струва си, още повече че новата следа започва от прелеза и бая скъсява (шунтира Хумата). Идентично и на Чб, където трябва да се появи нов мост на входа.

Телиш-Ясен има парчета за 140.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот 07 » Пет Дек 27, 2013 2:13 am

railjet написа:Максималното възможно "по проект" през Чб от входен до обратен входен е 65. (~2,3км). За Хумата е 105 от входен до обратен входен (~1,5км). Струва си, още повече че новата следа започва от прелеза и бая скъсява (шунтира Хумата). Идентично и на Чб, където трябва да се появи нов мост на входа.

Телиш-Ясен има парчета за 140.

Това дето го цитираш не ли било вариант още при удовяването и не не включва ли и тунел?
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот railjet » Съб Дек 28, 2013 12:26 am

Не съм чувал за тунел. В Чб-Пл старото трасе върви навсякъде в непосредствена близост до сегашното. Най-голямото отклонение е в междугарието Плз-Пл, където двойното е почти на километър от старото единично.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: II линия - Мездра-Горна Оряховица

Мнениеот 07 » Съб Дек 28, 2013 2:05 am

Aко кривнеш от прелеза между Телиш и Хумата и искаш да прецапаш по-напряко към ЧБ - няма как да минеш без тунел или бая дълбок изкоп, освен ако не искаш да кривнеш до Чомаковци, но тогава пак ще влизаш в ЧБ със 65...
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Следваща

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта