IV Линия

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: IV Линия

Мнениеот bdz_55-089 » Пон Май 01, 2017 7:22 pm

railjet написа:Реалистичното е да се възстанови това, което някога е било. ГО-Бяла 75(80)*, Бяла-Борово 65, Борово-Русе 75(80)*.
(80)* за електиричките.

Супер! ГО-Бяла сам казваш, че тук-там може и повече от 75. Но Борово-Русе като че ли нищо съществено не се прави. Май този началник от Горна по-надалеч от Бяла не стъпва :roll: Освен това, смятам, че трябва да се диференцира по на дребно- къси отсечки с възможности за по-висока скорост и съответни ограничени отсечки, а не да се слага всичко под общ знаменател. Най-вероятно Борово-Русе също има тук-там отсечки за над 75- напр. Борово-Две Могили и Долапите-Русе, където няма категорични доводи против скорости 80-85. Ако всичко това се направи + употреба на лек подвижен състав (електрички), времепътуване Р-Го за 1:30 изглежда съвсем постижимо без много напън.
bdz_55-089
 
Мнения: 867
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: IV Линия

Мнениеот Otskov » Съб Авг 26, 2017 1:05 pm

И любимата 4-та - от снимки на Анатоли Петров във фейсбук се вижда, че се работи по възстановяване на падналата подпърна стена между Бц и Рдц (гледах от другата страна като минах), премахнато е намалението 40 на входа на тунел 12. А между Тл и Зо вече има второ 40 - в района на спирка Ягода. Останалото е без промяна. Кога ще почват Зо-Сз и има ли някаква надежда за Зо-Тл, гара Рзц и самоводското 25 ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1979
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: IV Линия

Мнениеот vlado » Чет Авг 31, 2017 9:21 am

Рехабилитират 12 км от жп линията Русе – Подкова при Тулово-Змейово за над 16 млн. лева
от 31.08.2017, Автор: Милена Василева

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура" обяви първата от 12 години насам тръжна процедура за подновяване на инфраструктура по трасето Русе – Подкова. През 2008 и 2012 г. търговете са били за аварийни ремонти или отстраняване на последствия от природни бедствия. Тази поръчка е за: "Механизирано подновяване на жп инфраструктурата и съоръженията към нея в междугарието Тулово - Змейово от км 226+379 (НС №2 г.Тулово) до км 238+700 (НС №1 г. Змейово) с обща дължина 12 321 м по 4-та главна жп линия Русе - Подкова с релси тип 60. Строителните дейности включват: етап І изготвяне на работен проект; етап ІІ строителство. Предвиден е и авторски надзор на обекта. Прогнозната стойност на обекта е 16 020 507 лв. без ДДС. Срокът за изпълнение на ремонта е 240 дни. Оферти се подават до 23 октомври 2017 г. Отварянето им е предвидено за 14:00 часа на 24 октомври 2017 г.

Етапът на строителството включва: подновяване на железния път, ремонт на съоръжения по железния път, включителнои водостоци и възстановяване на предпазно покритие на стоманена мостова конструкция на км 227+795, отводняване, сигнализация и телекомуникация, включително АПУ км 229+720 в междугарието Тулово – Змейово, осигурителна техника, осветление на спирка Ягода, контактна мрежа и доставка на материали.
За поддържане нормалната експлоатация с проектна скорост в междугарието Тулово – Змейово по 4-та жп линия, е необходимо да се извършат следните ремонтни дейности:
-демонтаж на съществуващия железен път тип 49 кг/м с дължина 12 321 метра;
-превоз и разкомплектоване на железен път тип 49 кг/м с дължина 12 321 метра в МД база;
-пресяване на баластовата призма на 12141 м;
-монтиране на нов железен пъ,т с дължина 12 321 метра, в МД база;
-превоз до обекта, полагане на нов железен път тип 60 и укрепване с дължина 12 321 метра;
-пълна подмяна на кабели на АПУ км. 229+720 в междугарието Тулово-Змейово и подмяна на магистралния кабел в зоните, където ще се наложи изместване на трасето;
-смяна на пътните датчици на прелеза от КЕРВ с броячи на оси, централизиран тип- 4 броя.
Контактната мрежа в участъка Тулово – Змейово е въведена в експлоатация през 1970 година, мрежата е верижна компенсирана, като в част от кривите е изпълнена контактна мрежа тип "Коса". Състои се от 13 анкърни полета, като всяко анкърно поле, в зависимост от разположението на проводниците в план, включва комбинация от двата типа контактна мрежа–вертикална и коса. Контактната мрежа е изпълнена с биметално носещо въже StCu 50 мм2, което е силно корозирало. Контактният проводник Ri 100 мм2 е с несиметрично износване поради наличието на косо окачване във всяко едно от анкърните полетата. Част от дейностите за изпълнение са:
-демонтаж и разрушаване на 297 стълбове и заземления със закрепване;
-демонтаж на 37 стълбове, фундаменти и заземления със закрепване;
-демонтаж на 242 еднопътни конзоли;
При изпълнението на обекта се залага изпълнение на верижна контактна мрежа и премахване на косата подвеска, подмяна на всички железобетонни и железорешетъчни стълбове, подмяна на еднопътните конзоли с нови, подмяна на контактният проводник - 14 км, носещото въже и струнните и струнните клеми, както и на триролковите компенсиращи устройства с нови от барабанен тип самозадържащи в комплект с въже DIEPA ф 9,5 мм- 29 броя.

Източник: Строителство Градът
vlado
 
Мнения: 758
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: IV Линия

Мнениеот Otskov » Чет Авг 31, 2017 12:47 pm

Механизирано подновяване на жп инфраструктурата и съоръженията към нея в междугарието Тулово - Змейово от км 226+379 (НС №2 г.Тулово) до км 238+700 (НС №1 г. Змейово) с обща дължина 12 321 м по 4-та главна жп линия Русе - Подкова с релси тип 60.
Правилно ли разбирам - едновременно с Зо-Сз ще се прави и Тл-Зо, демек ще позновят целия участък Тл-Сз ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1979
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: IV Линия

Мнениеот semafor » Чет Авг 31, 2017 1:49 pm

Каква е скоростта в този участък към момента? Предполагам, че след ремонта би трябвало да се увеличи или просто ще достигне отново проектните параметри? :roll:
semafor
 
Мнения: 222
Регистриран на: Вто Сеп 17, 2013 10:43 am

Re: IV Линия

Мнениеот railjet » Чет Авг 31, 2017 4:30 pm

Змейово-Тулово догодина. Сега ще се почва СЗ-Змейово. 75км/час на магия. В момента е 55.
railjet
 
Мнения: 7805
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: IV Линия

Мнениеот Otskov » Пет Сеп 01, 2017 2:08 am

Otskov написа:А между Тл и Зо вече има второ 40 - в района на спирка Ягода.

Скоростта по книжка е 60 (70 проектна ?) като 40-50% от междугарието е в намаления 40; Зо-Сз е още по зле - 80% от междугарието е 40.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1979
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: IV Линия

Мнениеот Stamcho » Пет Сеп 08, 2017 8:39 pm

4-та между Михайлово и Димитровград север сега е по-здрава от 8-ма Между Оризово и Михайлово - днес я тествах.
Stamcho
 
Мнения: 79
Регистриран на: Нед Окт 11, 2015 9:28 pm

Re: IV Линия

Мнениеот 43.309 » Пет Сеп 08, 2017 11:24 pm

От началото на прекъсването закъсненията отново се появиха на хоризонта. Не зная на какво се дължат -лошо разписание, каране с по ниска скорост по технически или субективни причини.
43.309
 
Мнения: 20
Регистриран на: Пет Юли 26, 2013 9:33 am

Re: IV Линия

Мнениеот bdz_55-089 » Съб Сеп 09, 2017 4:36 am

Stamcho написа:4-та между Михайлово и Димитровград север сега е по-здрава от 8-ма Между Оризово и Михайлово - днес я тествах.

Ами то и някои междуселски пътища са по- здрави от магистралата, защото няма много натоварване :D. По-запустяла и занемарена линия от тази през Меричлери няма! Да пътуваш час и половина между Ст. Загора и Димитровград насред равно поле през 21 век- няма такава държава. С кола е 30 мин. А това е все пак главна линия. Момчилград-Подкова е много по-добре от Стара Загора- Димитровград. Както и Самуил- Каспичан сега е по-добре от Каспичан- Синдел.У нас, ако няма товари, закриват линии, а ако има , се оправдават с тях за лошото състояние на железния път.
bdz_55-089
 
Мнения: 867
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: IV Линия

Мнениеот vlado » Вто Сеп 19, 2017 2:47 pm

Зачетох се в Програмата за развитието и експлоатацията на железопътната инфраструктура 2017-2021 г. и там за проекта Sea2Sea между другото пише и:

Проектът Sea2Sea, финансиран от ЕС, има за цел създаване на мултимодален транспортен коридор чрез създаване на ефективна железопътна връзка между гръцките пристанища Кавала и Александруполис на Егейско море с българските пристанища Варна и Бургас на Черно море и с пристанище Русе на река Дунав. В проекта е идентифицирана необходимостта от проучване за приложимост и устойчивост за изграждане на железопътна връзка между Комотини и България при Нимфеа. Потенциал за активно развитие на връзките Европа – Азия има проучване възможността за реализиране на железопътна връзка към пристанище Текирдаг на Мраморно море, което е свързано с националната железопътна мрежа на Република Турция. Работна група, последвана от среща на министрите на Гърция и България през септември 2016 г., ще ускори работата по проекта за железопътен коридор между пристанищата на Егейско море – Кавала и Александруполис и черноморските портове Бургас и Варна. Като следваща стъпка се предвижда двамата транспортни министри заедно да проучат възможностите за финансиране на проекта по линия на Европейския съюз.

Надеждата умира последна, казват... :)
vlado
 
Мнения: 758
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: IV Линия

Мнениеот bdz44 » Вто Сеп 19, 2017 4:12 pm

vlado написа:Зачетох се в Програмата за развитието и експлоатацията на железопътната инфраструктура 2017-2021 г. и там за проекта Sea2Sea между другото пише и:

Проектът Sea2Sea, финансиран от ЕС, има за цел създаване на мултимодален транспортен коридор чрез създаване на ефективна железопътна връзка между гръцките пристанища Кавала и Александруполис на Егейско море с българските пристанища Варна и Бургас на Черно море и с пристанище Русе на река Дунав. В проекта е идентифицирана необходимостта от проучване за приложимост и устойчивост за изграждане на железопътна връзка между Комотини и България при Нимфеа. Потенциал за активно развитие на връзките Европа – Азия има проучване възможността за реализиране на железопътна връзка към пристанище Текирдаг на Мраморно море, което е свързано с националната железопътна мрежа на Република Турция. Работна група, последвана от среща на министрите на Гърция и България през септември 2016 г., ще ускори работата по проекта за железопътен коридор между пристанищата на Егейско море – Кавала и Александруполис и черноморските портове Бургас и Варна. Като следваща стъпка се предвижда двамата транспортни министри заедно да проучат възможностите за финансиране на проекта по линия на Европейския съюз.

Надеждата умира последна, казват... :)
А дано, ама надали. :)
Аватар
bdz44
 
Мнения: 48
Регистриран на: Сря Авг 30, 2017 8:30 pm
Местоположение: На релсите.

Re: IV Линия

Мнениеот Otskov » Пет Окт 27, 2017 10:09 am

В Дбв-Тл път 1 изработват БРП 8-)
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1979
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: IV Линия

Мнениеот bdz43r » Нед Окт 29, 2017 9:33 pm

43.309 написа:От началото на прекъсването закъсненията отново се появиха на хоризонта. Не зная на какво се дължат -лошо разписание, каране с по ниска скорост по технически или субективни причини.

Наскоро чаках закъсняващия все повече 8693 в Бургас (пристигна със 70 мин) и питах пътувал във влака колега за причината. Думите му бяха: "Не бях виждал такова каране! 20 минути от Димитровград до Бургас от нищо."
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: IV Линия

Мнениеот plastikat » Нед Окт 29, 2017 10:36 pm

Фафли за децата.......
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1328
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: IV Линия

Мнениеот railjet » Пон Окт 30, 2017 10:29 am

ПО-ДГ-БС е 3ч10, с дебела 46 и плътна карачка. (152-156 км/час).
railjet
 
Мнения: 7805
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: IV Линия

Мнениеот bdz44 » Съб Мар 03, 2018 12:35 am

bdz43r написа:Наскоро чаках закъсняващия все повече 8693 в Бургас (пристигна със 70 мин) и питах пътувал във влака колега за причината. Думите му бяха: "Не бях виждал такова каране! 20 минути от Димитровград до Бургас от нищо."

Стотинки за баничка и кафенце! :mrgreen:
Аватар
bdz44
 
Мнения: 48
Регистриран на: Сря Авг 30, 2017 8:30 pm
Местоположение: На релсите.

Re: IV Линия

Мнениеот Otskov » Чет Мар 07, 2019 3:31 pm

До края на годината прелеза в Цл става с електрическа бариера.
В момента се извършва пресявка и подбиване на стрелките на гара Янтра.
А някой знае ли какво правиха на Бяла миналия месец ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1979
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: IV Линия

Мнениеот Otskov » Нед Мар 24, 2019 9:10 pm

Извършен е СМР на стрелките на гравния коловоз в гарите Бяла и Янтра, по тази причина гара Янтра засега се минава с 25, в момента се работи по главния коловоз на Петко Каравелово.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1979
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: IV Линия

Мнениеот bdz44 » Пет Мар 29, 2019 2:18 am

Ся по 4та колко намаления са нацвъкани - в изходните стрелки на Дряново, откъм Цл - 25 , Цл-Трявна - 25, 40.. Пък на Радунци е тегло да се влачиш из гарата с 25 км/ч.
Аватар
bdz44
 
Мнения: 48
Регистриран на: Сря Авг 30, 2017 8:30 pm
Местоположение: На релсите.

ПредишнаСледваща

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта