I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот railjet » Пон Сеп 12, 2016 1:10 pm

Говорим на различни езици. Кутията е статичен уред, който подава сигнал на движещото се върху релсите возило. Грешна или вярна,тази трансмисия е константа - кутията няма крачка. Локомотивът обаче има. Направи ми впечатление, че от ПС-то на Чирпан брояча отброи 1000-0м за 1мин09сек. При равномерни 50км/час, каквито очевидно са, това трябва да се случи за 1мин.12сек. Визирах тази грешка. За кутиите не мога нищо да твърдя, докато не видя какво е написано върху тях.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот bdz43r » Пон Сеп 12, 2016 1:25 pm

Равномерните 50 км/ч са ±3 %, така че може да са 49, може да са и 52.
Грешка в меренето има, но тя е минимална, в рамките на допустимото и не променя осезаемо поведението на АЛС.
Факт, който не можеш да отречеш е, че когато брояча се нулира, влакът е изминал 1000 ±50 метра, а до входния остават още цели 300 метра. Значи ПС е на 1300 метра, но бализите там казват 1000. Знаеш предполагам добре, че ако ПС подаде затворен или отклонение, системата ще очаква намаляване на скоростта с 300 метра по-рано, нещо което ако не е дисплея с брояча (него не винаги го има), аз няма как да знам, но мога да предполагам, затова ще намалявам скоростта много рано и ще се бавя излишно. Тези несъответствия в разстоянията не са само на Чирпан, а почти навсякъде.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот railjet » Пон Сеп 12, 2016 1:35 pm

Да, тези отклонения от по 300м са прекалени. Или са ги допуснали от галфония (знае си баба 1000м и толкоз), или от презастраховане. И в двата случая трябва ревизия.

Другият проблем е в кривата скорост/дистанция. Хукне ли веднъж котвичката надолу, стрелката на ел.тахометъра не може да я догони. Това е видно преди Побит камък (130-80-60). Ще рещеш че са го смятали за екстрено задържане + МРС. И хоп -спрял в полето.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот жпр » Вто Сеп 13, 2016 8:42 am

bdz46203 написа:
bdz43r написа:Има телеграма.

Сподели я ако може.

Телеграма до 80 км/ч. има, но корекциите на влаковете с телеграми по окръжно след тази телеграма, почти всички влакове са си писани със скорост до 60...
---------- ето и телеграмата --------
Код за потвърждение: Избери целия код
От ДП „НК ЖИ” № 661 / 31.08.2016 г.

До УДВГД Сф,По,Го
ОПС, Графисти, Маркетинг РЗ ОД Сф, По, Го
Нач. всички гари, лок. Депа, ЖП секции,
Енергосекции, секции СТ, Бизнес-центрове ТП, Вагоно-ревизорски у-ци,
Поделения ЕРП, ЖПС, СТ
Пътнически центрове; ПТП
ЦДР
ИБП
Р-ли РС УП Сф, По, Го
РЖИ Сф, По, Го
МТ – ИА ЖА
„БДЖ Пътнически превози” ЕООД
„БДЖ Товарни превози” ЕООД
 „БЖК” АД, „ГАЗТРЕЙД” АД,
„БУЛМАРКЕТ РЕЙЛ КАРГО” ЕООД,
„РЕЙЛ КАРГО АВСТРИЯ” клон София
„РЕЙЛ КАРГО КЕРИЪР – БЪЛГАРИЯ” ЕООД
„ДБ ШЕНКЕР РЕЙЛ БЪЛГАРИЯ” ЕООД,
„КАРГО ТРАНС ВАГОН БЪЛГАРИЯ” АД
ДП „ТСВ”, „ПОРТ РЕЙЛ” ООД, „ЕКСПРЕС СЕРВИЗ ООД” ООД
 „ТБД – ТОВАРНИ ПРЕВОЗИ” ЕАД
„ПИМК РЕЙЛ” ЕАД

  Във връзка с промяна на параметрите на железопътната инфраструктура се правят следните промени в книжки разписания в сила от 13.12.2015 г. до 10.12.2016 г.

I.   В участъка Пазарджик – Стамболийски

1.   Книжка „Технически таблици и нормативи”.

Таблица 3

На стр. 17 за 1-ва жп линия за участъка Пазарджик - Стамболийски скоростта се променя на:

Пзк - Стм   60   80

Въведените намаления, свързани с изолиране действието на ОТ в гарите Пазарджик и Огняново се запазват.

2.   В книжка разписание А и Б

2.1 За влакове №№ 13154, 1622, 1624, 1626, 8602, 8610, 8612, 8626, 8640, 40838, 44152, 46870, 46878 /40776/, в графа 2 срещу гара Огняново се добавя стойност за скоростта от 80 км/ч., а стойността от  80 км/ч. срещу гара Септември се заличава.
2.2 За влакове 1620 в графа 2 срещу спирка Хаджиево се добавя стойност за скоростта от 80 км/ч., а стойността от  80 км/ч. срещу гара Септември се заличава

3.   В книжка разписание 1 А

3.1.   За влакове №№ 10110, 10112, 10114, 10116, 10118, 10232 и 10234  в графа 2 срещу спирка Хаджиево се добавя стойност за скоростта от 80 км/ч., а стойността от  80 км/ч. срещу сп. Мокрище се заличава.

3.2.   За влакове №№ 40838, 44155, 46873, 46875 и 10661  в графа 2 срещу гара Огняново се премахва стойността за скоростта от 60 км/ч.

II.   Във връзка със закриването на РП Разделна и демонтирането на шосейните АПС на км. 2+491 по 28-ма жп линия.

1.   Книжка „Технически таблици и нормативи”.

Таблица 3-А 

На стр. 29 за 28-ма жп линия се въвежда следното намаление:


Ра-стр.1 на г. Пвя      2+470 - 2+510   40   15   несъор. прелез



Уведомете  службите.


Ж - 2 - 5 - 1226

инж. М. Ламбрев
Ген. директор на ДП „НК ЖИ”
ес
жпр
 
Мнения: 413
Регистриран на: Чет Окт 10, 2013 10:34 pm

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот жпр » Вто Сеп 13, 2016 8:53 am

... Само не забравяйте задължителния сигнал „Внимание“ при жп прелезите на км.107+530 и км. 132+592(600), че двата са си без ОТ (ръчни)...
жпр
 
Мнения: 413
Регистриран на: Чет Окт 10, 2013 10:34 pm

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот railjet » Вто Сеп 13, 2016 9:06 am

Остават още няколко слънчеви дни. Почнаха ли да полагат нов път по к-з 4 ?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот bdz46203 » Вто Сеп 13, 2016 9:30 am

railjet написа:
Другият проблем е в кривата скорост/дистанция. Хукне ли веднъж котвичката надолу, стрелката на ел.тахометъра не може да я догони. Това е видно преди Побит камък (130-80-60). Ще рещеш че са го смятали за екстрено задържане + МРС. И хоп -спрял в полето.

Това е много серизоне и важен проблем. АЛС изобщо не е съобръзен със действието на спирачката на влака. Както знаем при задействането на спирачката, първоначално бавно се понижава скороста и впоследствие вече бързо. НО АЛС действа точно обратното: в началото започва бързо да пада скоростта. И за да не те спре, трябва или екстремно задържане( не винаги помага) или да си започнал вече по-отрано намаляването на скоростта. Това вече обърква цялото управление на влака и създава неудобства при колегите. Не знам дали изобщо е възможно да се направи АЛС да работи съобразно, действието на спирачката на влака...
bdz46203
 

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот bdz46203 » Вто Сеп 13, 2016 9:34 am

жпр написа:
bdz46203 написа:
bdz43r написа:Има телеграма.

Сподели я ако може.

Телеграма до 80 км/ч. има, но корекциите на влаковете с телеграми по окръжно след тази телеграма, почти всички влакове са си писани със скорост до 60...




[/code]

Благодаря за телеграмата. Според нея всички влакове, движещи се по път 2 ПЗК-ОГ-СТМ, могат да се движат с до 80 км/ч. Много е лошо с тези корекции по изменените разписания, които са объркани и пише 60 и това само обърква колегите. Не е приятно.
bdz46203
 

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот жпр » Вто Сеп 13, 2016 9:43 am

Моля, за нищо.
Такъв кошмар настана тази година с тия телеграми.
Сега едни карате с 80 и естествено спрямо коригираните разписания сте преди време в някои гари. Други карат с 60, а някои частници от време на време май си позволяват и повечко...
Интересно обаче всяка нова телеграма след тази за 80 Пзк-Стм, влаковете си ги пишат с 60, онзи ден в телеграмата за „Пимк“ обаче, пишеше 80.
Коригираните разписания да не говорим. Макар невероятно усърдно следене на хилядите изменения, понякога за даден влак изпадаме в „чуденки“ по коя корекция се движи. Такъв хаос и непрестанни промени не е било никога. Пълен ужас...
жпр
 
Мнения: 413
Регистриран на: Чет Окт 10, 2013 10:34 pm

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот жпр » Вто Сеп 13, 2016 9:48 am

railjet написа:Остават още няколко слънчеви дни. Почнаха ли да полагат нов път по к-з 4 ?

4-ти к/з (текущ път № 2 и по старо му II-ри главен к/з), ако визираш в гара Стм е положен, но има още много работа. Да не забравяме, че има още 4 коловоза след него северно, от които ще се правят само три, а последния Бог знае, кога и дали, а трябваше... Има стрелки за полагане... Къса се на парче, прави се едно, почва се друго, па трето... Изостава се с първото. Тук настава ужас. През ден се сменят мнения... Започна се стената с/у гарата, работи се и по стълбовете за КМ. Работи се по подлеза. От всичко по малко.
жпр
 
Мнения: 413
Регистриран на: Чет Окт 10, 2013 10:34 pm

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот bdz46203 » Вто Сеп 13, 2016 10:05 am

Аааа за ПИМК може 80, за БДЖ не може, каква е тази несправедливост. :mrgreen:
Важното е, че има основна телеграма за промяна на скоростта в ТТН и книжките. Това ти дава право да си караш с 80. Ако си навреме може и с 60, ама ако си закъснял, защо да не вдигнеш 80 да понаваксаш малко.
bdz46203
 

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот mitko08888 » Вто Сеп 13, 2016 10:20 am

bdz46203 написа:
railjet написа:
...
Не знам дали изобщо е възможно да се направи АЛС да работи съобразно, действието на спирачката на влака...


В цяла Европа във всички EVC кривата е направено да действа съобразно влака и спирачката му.
mitko08888
 
Мнения: 138
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:17 pm

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот railjet » Вто Сеп 13, 2016 10:21 am

Ти и няколко майни - като последните абдали в класа, няма да разберете, че скоростта е 80км/час чак до ГДВ 2019...
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот bdz46203 » Вто Сеп 13, 2016 10:37 am

railjet написа:Ти и няколко майни - като последните абдали в класа, няма да разберете, че скоростта е 80км/час чак до ГДВ 2019...

Да бе, аз не съм разбрал....Отиди да видиш, кой с колко кара. И питай Тошко, кои софиянци карат цялото Пловдив-Септември с 60. :shock:
bdz46203
 

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот bdz46203 » Вто Сеп 13, 2016 10:38 am

mitko08888 написа:
bdz46203 написа:
railjet написа:
...
Не знам дали изобщо е възможно да се направи АЛС да работи съобразно, действието на спирачката на влака...


В цяла Европа във всички EVC кривата е направено да действа съобразно влака и спирачката му.

Ами ето. Значи можело. Но тук, както всичко, не е направено. Изобщо да не ни занимават с този АЛС, докато е пречещ, а не помагащ.
bdz46203
 

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот asenovgrad4anin » Вто Сеп 13, 2016 7:19 pm

жпр може ли да те помоля да качиш и телеграмата за изменение на влаковете след 15 септември в По-Сф, че според сайта на БДЖ БВ1626 и БВ8641 се разминават между Пзк и Сп, а и на двата са дадени престои в Пзк. Освен това се забелязват и други несъответствия.
asenovgrad4anin
 
Мнения: 184
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:10 pm

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот rail_track » Нед Сеп 18, 2016 9:48 am

В крайна сметка ще има ли скоро и от кога двупътно движение от Септември до Стамболийски?
rail_track
 
Мнения: 71
Регистриран на: Вто Юли 14, 2015 11:35 am

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот railjet » Нед Сеп 18, 2016 12:35 pm

Път 1 е пред пускане.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот bdz46203 » Нед Сеп 18, 2016 2:40 pm

railjet написа:Път 1 е пред пускане.

Ама само Септември -Пазарджик. До Стамболийски няма да е скоро
bdz46203
 

Re: I линия - Димитровград ЖС-Пловдив

Мнениеот railjet » Пон Сеп 19, 2016 12:46 pm

До Стамболийски на места липсва жицата. Релсите са положени и баластирани. Гледам,че на гара Стм работят чевръсто.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта