VIII линия

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: VIII линия

Мнениеот Spass237 » Вто Авг 22, 2017 10:02 pm

Защо на 8692(бившия8612) Пловдив-Димитровград е 55мин?! :shock:
Това е страшно много сравнено с 41мин в обратната посока!
Spass237
 
Мнения: 78
Регистриран на: Нед Юли 02, 2017 2:32 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Svetlin » Сря Авг 23, 2017 12:21 am

8612 не го бях видял :shock: Каква е тази разлика (41/55 мин)? Абсурд някакъв... и защо са сменени номерата на влаковете изобщо - преди като бяха отклонени през Сливен не бяха променени... Te и сега не са всъщност - 8631/2 . 8626/7 са същите номера , логика никаква :D
Svetlin
 
Мнения: 244
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: VIII линия

Мнениеот nickytod » Чет Авг 24, 2017 4:05 pm

Spass237 написа:Защо на 8692(бившия8612) Пловдив-Димитровград е 55мин?! :shock:
Това е страшно много сравнено с 41мин в обратната посока!

Svetlin написа:8612 не го бях видял :shock: Каква е тази разлика (41/55 мин)? Абсурд някакъв... и защо са сменени номерата на влаковете изобщо - преди като бяха отклонени през Сливен не бяха променени... Te и сега не са всъщност - 8631/2 . 8626/7 са същите номера , логика никаква :D

Не е абсурд. Заради 10146 пред него и 10153 срещу него е. Двата пътника се срещат на Крумово. 8692 трябва или да чака много на Катуница за среща с 10153, или да се движи с намалена скорост и да се разминат в междугарието Катуница-Поповица.
nickytod
 
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:05 am

Re: VIII линия

Мнениеот Spass237 » Чет Авг 24, 2017 5:57 pm

Слънчев бряг може в 19:34/5 да мине през Крумово, където да го изчака 2-3 мин 10153!
Kaк може да пускат пътническия с предимство? :shock:
Spass237
 
Мнения: 78
Регистриран на: Нед Юли 02, 2017 2:32 pm

Re: VIII линия

Мнениеот nickytod » Пет Авг 25, 2017 10:33 am

А 10146 преди "Слънчевия" какво ще го правиш?
nickytod
 
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:05 am

Re: VIII линия

Мнениеот Spass237 » Пет Авг 25, 2017 2:54 pm

nickytod написа:А 10146 преди "Слънчевия" какво ще го правиш?

Него могат да го изместят 5мин по-рано :D
Spass237
 
Мнения: 78
Регистриран на: Нед Юли 02, 2017 2:32 pm

Re: VIII линия

Мнениеот nickytod » Пет Авг 25, 2017 4:23 pm

Не могат, защото има среща с 1625 на Ябълково.
nickytod
 
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:05 am

Re: VIII линия

Мнениеот Svetlin » Пет Авг 25, 2017 8:34 pm

Ясно, мерси за разяснението, това обяснява нещата :D
И все пак щеше да е хубаво и 8692 да го вземе за 42 минути. Сега 8692 ще кара с до 100 , а 8691 със 150 ли?
Svetlin
 
Мнения: 244
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Otskov » Съб Авг 26, 2017 12:54 pm

Впрочем в Клц-Мх пак се е появило намаление 80, за "щастие" само по път 1.
Чудя се обаче защо държат стрелките към Сзр (от къл Клц) за 60, като преди ремонта се минаваха със 100 ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1971
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: VIII линия

Мнениеот bdz_55-089 » Нед Авг 27, 2017 11:34 pm

Svetlin написа: 14/15 минути за въртене на локомотива на Димитровград - 10-12 не са ли достатъчни?

Шегуваш ли се? 10 мин. може, ако сме някъде в Германия, но у нас трябва да се натуткат, поприказват, изпушат цигара, да си сверят часовника и не дай Боже да се пусне влака с минута- две преди разтегленето и без друго разписание. На МБВ Несебър му трябваха 20 мин. на Карнобат и 30 на Синдел за най-елементарни смени на посоката на локомотива на 26.08.17. А всичко може да се осъществи за 2 мин., ако има изчакващ друг локомотив на съответната гара, който да се закачи към опашката на влизащия влак. И защо се занемариха и демонтираха преките шунтове на Карнобат, Каспичан, Дъбово и къде ли не още? МБВ не са длъжни да спират нито на Карнобат, още по-малко на Синдел. И след като много добре се знаят проблемите по 2-ра между Каспичан и Синдел, защо Несебър-а не го пускат през обновеното Комунари-Шумен за по- бързо? Ако шунтът към РП Аспарух съществуваше, можеше директно да продължи за Русе.
bdz_55-089
 
Мнения: 863
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: VIII линия

Мнениеот 4и4о ман4о » Пон Авг 28, 2017 12:25 pm

bdz_55-089 написа:А всичко може да се осъществи за 2 мин., ако има изчакващ друг локомотив на съответната гара, който да се закачи към опашката на влизащия влак.


Да не си мислиш,че има хиляди локомотиви и машинисти?
Аватар
4и4о ман4о
 
Мнения: 508
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:09 pm

Re: VIII линия

Мнениеот dobo » Пон Авг 28, 2017 6:14 pm

Недоимък е знам, но редно би било поне за летните МБВ-та да се осигури тази "екстра"
dobo
 
Мнения: 435
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:16 pm

Re: VIII линия

Мнениеот plastikat » Пон Авг 28, 2017 10:01 pm

dobo написа:Недоимък е знам, но редно би било поне за летните МБВ-та да се осигури тази "екстра"

Защо? Кажи поне една гара по маршрута му, в която го чака резервен локомотив? (Говоря за чужбина)
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1327
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: VIII линия

Мнениеот bdz_55-089 » Пон Авг 28, 2017 10:55 pm

А къде другаде по маршрута му се осъществяват такива смени на посоката? Че то за тия 50 минути, които Несебър-а губи на наша територия (без да слагаме загубата на минути по причина ремонт на инфрата по 3-та и 9-та), можеше да прави отбивка Виделе- Букурещ и обратно. Предполагам, че румънците не са особено доволни, че този влак заобикаля столицата им. А що се отнася до "недостига" на локомотиви, на Синдел оперираше един седмак с товарни вагони, а 55-ца нехаеше на Вл. Павлов, вместо да бъде пусната с вагони към Поморие например (при възстановяване на линията обаче).
bdz_55-089
 
Мнения: 863
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: VIII линия

Мнениеот nickytod » Вто Авг 29, 2017 10:01 am

Svetlin написа:... Сега 8692 ще кара с до 100 , а 8691 със 150 ли?

Нещо такова. В телеграмата от 01.07 е дадена максималната скорост за участъка, която е 150, но точно за каква скорост са сметнати обходите - не знам. Средната скорост на 8692 между Дг и Прм и Прм и Кр по груби сметки излиза около 90-100 км/ч., което означава че на моменти може и да се движи със скорост близка до максималната.
nickytod
 
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:05 am

Re: VIII линия

Мнениеот Otskov » Сря Авг 30, 2017 12:59 am

Не се впрягайте, чува се, че тази година се движат за последно.
Като изглючим офтопика, редно е да спомена, че гара Оризово вече е цялата намалена на 60.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1971
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: VIII линия

Мнениеот Stamcho » Сря Авг 30, 2017 8:21 am

Otskov написа:Като изключим офтопика, редно е да спомена, че гара Оризово вече е цялата намалена на 60.

Защо, преди колко е била, че сега е 60? :D :D :D
Stamcho
 
Мнения: 79
Регистриран на: Нед Окт 11, 2015 9:28 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Otskov » Сря Авг 30, 2017 3:56 pm

Беше 100 по главния.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1971
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: VIII линия

Мнениеот Stamcho » Чет Авг 31, 2017 7:19 pm

Otskov написа:Беше 100 по главния.

Беше 100 км/ч отдавна (преди повече от 5 години) и като казваме "главния" - то само частта от приемното сдание посока Белозем, което е по малко от половината дължина на целия главен коловоз. Като смелчаците бяха много малко, които да се престрашат да влезнат със 100 - хем заради слабите стрелки, хем заради опасния прелез с нулева видимост.
Stamcho
 
Мнения: 79
Регистриран на: Нед Окт 11, 2015 9:28 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Otskov » Пет Сеп 01, 2017 2:11 am

Не е преди 5 години; 2014-та беше 100, за 2015-та вече не съм сигурен... отделно че по това време се появиха "временните" 40 Оз-Чг и 80 Бз-Оз.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1971
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

ПредишнаСледваща

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron