VIII линия

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: VIII линия

Мнениеот vlado » Пет Сеп 01, 2017 9:23 am

Започна изграждането и на жп участъка Стралджа - Церковски

от 31.08.2017, Автор: Милена Василева

След старта на строителството на Скутаре - Оризово на 30 август на 31-ви започна изграждането и на трасето Стралджа - Церковски. Щом завърши рехабилитацията на жп линията Пловдив – Бургас ще намалим времето за пътуване между Пловдив и Бургас с 40 минути. Това обяви днес, 31 август, заместник-министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Велик Занчев по време на първата копка на жп участъка Стралджа – Церковски.

По думите на заместник-министър Занчев, до 2022 г. ще бъде завършено цялото направление Пловдив - Бургас, както и системите за сигнализация и телекомуникации. "През този програмен период ще осигурим пълна оперативна съвместимост на всички системи по направленията от София до Бургас и от Пловдив до Свиленград", допълни той.
Железопътният участък "Стралджа – Церковски" е с дължина 2 км.
Средствата, които ще бъдат инвестирани за неговата рехабилитация, са 4,2 млн. лева.
Срокът за приключване на строителството е януари 2018 г.
Проектната скорост на трасето е 130 км/ч.
Изпълнител е "ВЖП Строй"ДЗЗД, съставено от "Водстрой 98" АД, "ЖП Строй" ЕАД.
Строителен надзор упражнява: "Ежис - ЕТП - Ай Си Джи" ДЗЗД, в което влизат "Ежис Полша", "Ежис България"ЕАД, "Евротранспроект" ООД, "Инфраконсулт груп"ООД, "МАП Интернасионал"ООД.
Проектът е част от рехабилитацията на цялото жп направление от Пловдив до Бургас, за който са осигурени над 800 млн. лева от ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014 – 2020.

Източник: Строителство Градът
vlado
 
Мнения: 766
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: VIII линия

Мнениеот Svetlin » Вто Сеп 05, 2017 2:37 pm

ПРОЕКТ ОРИЗОВО - МИХАЙЛОВО

https://youtu.be/uUJXyltd6Cw

Удвояват трасето, сега остава по-бързо да обявят поръчката за строителство :D
Svetlin
 
Мнения: 244
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: VIII линия

Мнениеот ПЖИ43в » Вто Сеп 05, 2017 4:55 pm

Хубаво анимационно видеоклипче!..Както преди не много време имаше такова и за трасето Елин Пелин-Костенец!!...А ,ако пък успеете да намерите и качите подобно клипче и за трасето Мездра -Видин,публикуввано,мисля,още преди 3-4 години,ще е добре!!!...Да им се полюбуваме и"попътуваме" по трасетата сега,ЧЕ не се знае КОГА И ДАЛИ ще станат в действителност!!??!!
ПЖИ43в
 
Мнения: 374
Регистриран на: Чет Авг 08, 2013 5:00 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Svetlin » Вто Сеп 05, 2017 6:46 pm

Елин Пелиин - Костенец и Костенец - Септември вече обявиха търгове за тях, следва това.

Колкото за клипа Оризово - Михайлово - от преди 7 дни е , прясно прясно ;)
Svetlin
 
Мнения: 244
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Spass237 » Сря Сеп 06, 2017 10:19 am

Преди разделянето на двата пътя не трябва ли да има разделен пост?Иначе се получават две отделни линии, като по-бързата не може да се използва от пътническите влакове,защото Чирпанци си искат всички влакове.
Spass237
 
Мнения: 86
Регистриран на: Нед Юли 02, 2017 2:32 pm

Re: VIII линия

Мнениеот bdz_55-089 » Сря Сеп 06, 2017 12:07 pm

Е, и аз искам влаковете Русе-София или поне международните такива да минават през РП Акация-Ресен, без да се отбиват през Горна, ама никой не ме чува...То не е само да искаш, а каквито са реалностите! Гарата на Копривщица като е на 9 км от града, някой да не е поискал да отклоняват линията през самото селище? Чирпанци ще трябва да свикнат, че гарата им ще е на едни 4-5 км от града, а той може и да се поразрасне след време и да доближи гарата, както се е случило с много други селища в България през годините. Нищо драматично няма!
Така като гледам картата и конфигурацията на жп линията около Чирпан, най-разумно би било новата гара на Чирпан да се устрои точно там, където сега е спирка Спасово/Рупките, т.е. на 2.5 км от центъра на Чирпан. Предполагам, че новото трасе ще се отклонява от досегашното някъде около тази спирка или малко по на север от нея. За сведение центровете на други градове са отдалечени от жп гарите им на подобно, ако не и по-голямо разстояние.
Последна промяна bdz_55-089 на Сря Сеп 06, 2017 12:21 pm, променена общо 1 път
bdz_55-089
 
Мнения: 871
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Otskov » Сря Сеп 06, 2017 12:09 pm

Spass237 написа:Преди разделянето на двата пътя не трябва ли да има разделен пост?Иначе се получават две отделни линии, като по-бързата не може да се използва от пътническите влакове,защото Чирпанци си искат всички влакове.

Би трябвало да има ... ама не са предвидени... :x
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: VIII линия

Мнениеот Svetlin » Сря Сеп 06, 2017 12:27 pm

Капацитетът на града и пътникопотока предполагат спиране само на ПВ в Чирпан, и някои БВ, ЕВ абдурд,
Та чирпанци ще се наложи да си свият малко претенциите като за 14 хил градче с пътникопоток 3-5 човека на влак...
Svetlin
 
Мнения: 244
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Otskov » Сря Сеп 06, 2017 4:38 pm

Броят влакове, транзитиращи Чирпаница, ще е равен на броя, транзитиращи Червeн бряг :mrgreen:
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: VIII линия

Мнениеот Svetlin » Сря Сеп 06, 2017 5:11 pm

2013 Сл.бряг го транзитираше.
Те да направят тази линия, пък тогава ще видим!

Иначе ЧБ е малък.но поне генерирара пътници, за разлика от Чирпаница.
Svetlin
 
Мнения: 244
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: VIII линия

Мнениеот bdz_55-089 » Сря Сеп 06, 2017 6:48 pm

Да, защото Червен бряг, в продължение на много десетилетия, беше голям жп възел и животът на половината му жители е свързан с железниците. Друга причина е, че за разлика от Чирпан, е разположен на място, отдалечено от големи и удобни шосета и магистрали. Трета причина са много удобните, редовни и сигурни жп връзки на Червен бряг със столицата, Плевен и Враца, които са и основните направления на пътникопотоците. Само дето тунелът при Чирпан би следвало да почака и да бъде оставено по- назад в приоритетите, за сметка на 4-та линия, към която трябва да се насочат всички пари и усилия сега. Първо да се направят Тулово-Ст. Загора и Ст. Загора-Димитровград, после да се види какво продължение ще се избере към Солун и след като е завършено високоскоростното трасе Русе-Солун, чак тогава, ако все още има пари и нужда, да се правят такива скъпи и дълги тунели насред Горнотракийската низина.
bdz_55-089
 
Мнения: 871
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: VIII линия

Мнениеот plastikat » Сря Сеп 06, 2017 7:02 pm

РусИ - Столица на вселената! Дори Ципрас иска да се свърже с РусИ. Добре че Бургас и Варна сме по път, че и ние да намажем......
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1328
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: VIII линия

Мнениеот railjet » Сря Сеп 06, 2017 7:30 pm

Междугарието Белозем-Оризово може да пусне 160км/час след ремонта. Входната крива ще се пипне леко и транзитът Белозем отива от 110/60 на 130/160.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Димитър Деянов » Сря Сеп 06, 2017 7:57 pm

Още когато излезе решението, от Оризово до Михайлово само път 1 да минава през Чирпан, обърнах внимание, че по-чистото решение е, главната линия да си продължава като двойна през тунела, а пред и след Чирпан да има РП-та, от които към гара Чирпан ще преминават само спиращите там влакове. Ако сега не го направят, сигурно по-късно ще се наложи да направят втори тунел успореден на проектирания сега и да удвоят този участък.
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 732
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: VIII линия

Мнениеот plastikat » Сря Сеп 06, 2017 8:12 pm

Прав сте Г-н Деянов, но пусти икономии.....
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1328
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: VIII линия

Мнениеот bdz_55-089 » Сря Сеп 06, 2017 9:06 pm

Тунел под Чирпанските височини е също толкова безсмислен като мост над Дунав при Видин. Така че е безпредметно и нелепо дори да споменаваме за втори тунел. Хвърляне на пари на вятъра! По-добре да с тези пари да се направи цялостна реконструкция на трасето с изместване и изграждане на виадукт над Янтра край Бяла. Освен това ще трябва да се мисли и за удвояване на Русе-Горна.
bdz_55-089
 
Мнения: 871
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: VIII линия

Мнениеот bdz_55-089 » Сря Сеп 06, 2017 9:11 pm

plastikat написа:РусИ - Столица на вселената! Дори Ципрас иска да се свърже с РусИ. Добре че Бургас и Варна сме по път, че и ние да намажем......

Ами какво да правим след като гърците явно искат по-добри и сигурни връзки с Европа през Русе и по Дунав, а не връзка с Ориента през Бургас.
bdz_55-089
 
Мнения: 871
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: VIII линия

Мнениеот railjet » Чет Сеп 07, 2017 11:50 am

За бъдещото междугарие Оризово-Михайлово сегашното трасе се явява път1, с минимални корекции- за Vmax= 85км/час.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Spass237 » Чет Сеп 07, 2017 2:09 pm

railjet написа:За бъдещото междугарие Оризово-Михайлово сегашното трасе се явява път1, с минимални корекции- за Vmax= 85км/час.

Ако е така, много глупаво. :shock: Би трябвало поне в участъците,където двата пътя са заедно да са за еднакво висока скорост
Spass237
 
Мнения: 86
Регистриран на: Нед Юли 02, 2017 2:32 pm

Re: VIII линия

Мнениеот Svetlin » Чет Сеп 07, 2017 2:29 pm

Все пак линията се удвоява - Интерсити влаковете ще минават по път 2 , някои БВ и ПВ по път 1 и готово. Все пак в останалата част линията ще е двойна, а не единична както сега.
Svetlin
 
Мнения: 244
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта