III линия София-Карлово-Карнобат

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Administrator » Пет Юли 19, 2013 11:11 am

.
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2429
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Гара Бургас

Мнениеот bdz43r » Сря Сеп 25, 2013 1:32 pm

Чайката пътува за 4:40 през 1972 г, но много скоро става ясно, че това е непосилно за редовен влак и през 1979 вече е доста повече.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Гара Бургас

Мнениеот railjet » Сря Сеп 25, 2013 3:22 pm

Що да е непосилно? Тогава е била с тройка+12 ваг+V max=120. С 5 вагона и редуктор за 150 не е непосилно под 5 часа.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Гара Бургас

Мнениеот 07 » Сря Сеп 25, 2013 3:29 pm

bdz43r написа:Чайката пътува за 4:40 през 1972 г, но много скоро става ясно, че това е непосилно за редовен влак и през 1979 вече е доста повече.

Всъщност е постигано 4ч и 27мин (за Бургас София), а 4:40 се дава за редовна експлоатация. Проблема да не се постига е бил сериозния товарен трафик, които хем срива пропускателната способност, хем разчеква пътя. Иначе до появата на БРП - чайката е била до 120.
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Гара Бургас

Мнениеот Otskov » Сря Сеп 25, 2013 6:00 pm

Проблема е, че извън Кн-Слв по трета няма друг участък за 100+
През По е възможно чак след завършване на всички ремонти, знаем скоро няма да е, и то ако не "поникнат" познатите намаления, та след 5 години да може да се случи :)
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Гара Бургас

Мнениеот 07 » Сря Сеп 25, 2013 6:52 pm

Otskov написа:Проблема е, че извън Кн-Слв по трета няма друг участък за 100+

От Розино до Сливен (ако всичко е наред) за под 100 са:
Ботев - Свежен (90)
Твърдица - Чинтулово ( 75 до Шивачево, Шивачево Чумерна 100, Чумерна Орешак 65, Орешак - Гавраилово - 75, Гавраилово - Чинтулово 90.)
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Гара Бургас

Мнениеот bdz43r » Сря Сеп 25, 2013 7:20 pm

Ботев - Свежен в момента е 100.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Гара Бургас

Мнениеот railjet » Сря Сеп 25, 2013 7:59 pm

Карлово-Твърдица и Гавраилово-Сливен не падат под 100 след евентуална рехабилитация. С две мънички изключения- кривата на Дунавци и района на гара Казанлък. Естествено Тъжа- Николаево е основно за 130.
Даже 160 за Казанлък-Дъбово, стига някой да го пожелае.

При такава ситуация + 160 Сливен-Цо + 130 Цо-Бс, Чайката пада на 3:50, далеч пред Слънцето.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Гара Бургас

Мнениеот Otskov » Сря Сеп 25, 2013 8:36 pm

railjet написа: стига някой да го пожелае.

Ти го каза :)
Съгласен съм има си потенциала линията, само един ремонт и трябва.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Гара Бургас

Мнениеот railjet » Сря Сеп 25, 2013 8:42 pm

Не ремонт, а РЕМОНТ. 3-та е била калибрирана за 4 часа Сф-Бс и Чайката е останка от тази неосъществена амбиция. 3:50 е максималното възможно ако релсите са безупречни.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Гара Бургас

Мнениеот Nikss » Сря Сеп 25, 2013 8:43 pm

Е, то и Златните може за 5 ч. да пътуват Сф-Ва, ако релсите са безупречни, но тва е друга тема... ;)
Nikss
 
Мнения: 594
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: Гара Бургас

Мнениеот railjet » Сря Сеп 25, 2013 8:51 pm

Тези 3:50 часа съм ги чувал от хора от кухнята кипяли с тази амбиция. За Сф-Варна се спрягаха 6:00. За 5 часа ще се наложи да отпадне допотопната догма "повече от 130 нимой".
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Гара Бургас

Мнениеот Nikss » Сря Сеп 25, 2013 8:57 pm

Еми да де, за повече от 130 говорим. За Чайката с проектни параметри и до 130 с малко спирания си спомням, че излезе към 4:20.
Златните проектно до 130 излизат към 5:40, а докато 64 061 беше в България си поиграх да нагодя разписание до 160 и Сф-Ва излезе 5 ч. 8-)
Nikss
 
Мнения: 594
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: Гара Бургас

Мнениеот 07 » Чет Сеп 26, 2013 7:05 am

railjet написа:Не ремонт, а РЕМОНТ. 3-та е била калибрирана за 4 часа Сф-Бс и Чайката е останка от тази неосъществена амбиция. 3:50 е максималното възможно ако релсите са безупречни.

Греда, Юли! 3ч 58 мин се получават ако Столник - Саранци е 90, Сарнаци-Розино 100, със 120 в Гълъбец и Козница, Розино Ботев - 130, Свежен-Дъбово 160, Дъбово - Твърдица 120, Гавраилово - Сливен 120 и Сливен Д.Езерово - 160. При това без спиране!
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Гара Бургас

Мнениеот Svetlin » Чет Сеп 26, 2013 8:12 pm

Трета я отпишете. В близкитв 20 години няма да я включат в никакъв проект за ремонт..
След ремонта на цялата 8-ма и 1-ва Сф-ПО и до Варна и до Бургас най-бързо ще се стига през ПО. 2020 някъде :lol:
Svetlin
 
Мнения: 244
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот tigyr4o » Пет Сеп 27, 2013 1:16 pm

Е може и преди 2020 г. да е, но трета се отписва от София до Зимница, понеже от Карнобат до Синдел най-вероятно влиза в европроектите.
tigyr4o
 
Мнения: 153
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 2:07 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Svetlin » Сря Окт 09, 2013 12:17 pm

Да,забравих за Карнобат-Синдел :D И все пак до Варна пак най-бързо ще е след Пловдив :D ГО как ще го преживеят не знам хаха :mrgreen:
Svetlin
 
Мнения: 244
Регистриран на: Пон Юли 29, 2013 7:31 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот tigyr4o » Сря Окт 09, 2013 1:31 pm

Е и през Горна Оряховица ще има основни рехабилитации, но само по трасето Варна - Русе, което съвпада с трасето през Горна Оряховица от Варна до Каспичан, което е само 85 км, а и няма да има промяна на трасето, няма и да е повече от 130 скоростта, като сега е 80-100, така че с няма и половин час ще се съкрати времепътуването от Варна до София през Горна Оряховица, след като е готов и този проект. През Пловдив обаче ще е с около час и то само по самата 8-ма линия, което е от Пловдив до Карнобат (230 от близо 550 км.), а след като оправят и София - Пловдив с цялостна рехабилитация(156 км.) и Карнобат - Синдел, дори и с частична рехабилитация, но изцяло реконструирана и удвоена линия (сега 120, а след напълно реализиран проект 110 км.), ще е с около 1.5 - 2.00 часа по-кратко пътуването.
tigyr4o
 
Мнения: 153
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 2:07 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот 42 072.9 » Нед Окт 13, 2013 5:48 pm

Антон-Копривщица скорост по книжка-разписание.
42 072.9
 
Мнения: 364
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 7:42 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz43r » Нед Окт 13, 2013 6:35 pm

И прелеза ли?
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Следваща

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron