III линия София-Карлово-Карнобат

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот railjet » Чет Сеп 22, 2016 10:32 pm

Правят го. Там скачаме на стотака. Сега е 50.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz46203 » Пет Сеп 23, 2016 12:36 pm

railjet написа:Столник-Копривщица е добре. Какъв ти е проблема?

Добре ли е викаш.... :roll:
Саранци-Макоцево, не е подновявано, сега ровят там и има намаления. Да не забравяме свлачището между Макоцево и Долно камарци 15 км/ч . На подновеното преди няколко години Мирково-Челопеч има 60 след сп. Мирково , Челопеч-Златица също ровиха, има намаление 25 км/ч , висящият мост при Челопеч - 5 км/ч , гара Пирдоп 60 км/ч
Но наистина си прав, много по-зле е между Копривщица и Карлово.
bdz46203
 

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz46203 » Пет Сеп 23, 2016 12:38 pm

asenovgrad4anin написа:Поне за Клисура-Христо Даново кажи нещо :roll:

Клисура -Розино 25км/ч
Розино- Хр. Даново 50 км/ч
bdz46203
 

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот railjet » Пет Сеп 23, 2016 1:44 pm

Искаш да ровят без намаления, така ли ?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz46203 » Пет Сеп 23, 2016 2:07 pm

railjet написа:Искаш да ровят без намаления, така ли ?

Ами гледали сме клипчета, как в нормалните държави се сменя всичко за едно денонощие и после влаковете се пускат с максимална скорост.
Естествено това тук няма как да стане, но поне сроковете на ремонта да бъдат приемливи. а не да разровят на много места, да сложат намаленията и така да остава месеци. Като типичен пример давам, направеното в участъка Ведрово-Варна.... Хубаво пресяват ама после ....
bdz46203
 

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот railjet » Съб Окт 08, 2016 2:39 pm

Клисура- Хр.Даново готово, скорост по книжка-разписание.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот asenovgrad4anin » Съб Окт 08, 2016 4:18 pm

А защо скоростта е 90, а не проектната - 100км/ч?
asenovgrad4anin
 
Мнения: 184
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:10 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот railjet » Съб Окт 08, 2016 8:50 pm

Ще следят пътя как ще реагира на агресията на тежките товарачки. Има маса няколко стари. После евентуално 100.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz46203 » Нед Окт 09, 2016 10:36 am

railjet написа:Клисура- Хр.Даново готово, скорост по книжка-разписание.

Скоростта по книжка разписание е 70 км/ч. Отвори нЕкоя книжка ако не вярваш.
bdz46203
 

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz46203 » Нед Окт 09, 2016 10:39 am

railjet написа:Ще следят пътя как ще реагира на агресията на тежките товарачки.

Е те товарните влакове си се движат със 60 там.
Има маса няколко стари.
:lol: :lol: Е, това изречение не мога да му разбера смисъла...
bdz46203
 

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот railjet » Нед Окт 09, 2016 12:24 pm

90 по новата книжка.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz46203 » Нед Окт 09, 2016 12:29 pm

railjet написа:90 по новата книжка.

Значи, чак от средата на Декември. До тогава -70, нали така?
bdz46203
 

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz43r » Нед Окт 09, 2016 2:19 pm

Преди новата книжка ще е. Вече има телеграма от ЖПС, чака се промяна на разписанията.
bdz43r
 
Мнения: 3178
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Saruman » Нед Окт 09, 2016 6:17 pm

Добре уж са оправили това проблемно междугарие. Някой може ли да каже сега къде се човърка в участъка Столник - Карлово?
Аватар
Saruman
 
Мнения: 636
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz46203 » Вто Окт 11, 2016 8:50 am

Saruman написа:Добре уж са оправили това проблемно междугарие. Някой може ли да каже сега къде се човърка в участъка Столник - Карлово?

Ами основно в междугарието Стряма и Клисура. Заради него са дневните влакови прозорци. Засега удължени до 15.11.
bdz46203
 

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот diesel07 » Съб Дек 10, 2016 10:42 pm

Няма ли кой да пооправи поне малко "Козница". Влака се клати като пиян моряк по време на бурно вълнение.
diesel07
 
Мнения: 386
Регистриран на: Сря Фев 12, 2014 5:22 am

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот disell » Нед Дек 11, 2016 1:35 am

На 30.02 почва ремонта :)
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот vlado » Вто Май 02, 2017 1:31 pm

НКЖИ ремонтира жп линиите в гарите Пирдоп, Стряма и Клисура за 7.7 млн. лева
от 02.05.2017, Автор: Милена Василева

Изображение
Фотограф: Пирдоп

ДП Национална компания "Железопътна инфраструктура" обяви обществена поръчка за рехабилитация на железния път, изкуствените съоръжения, съоръженията и устройствата на системата за електроснабдяване от жп инфраструктура в гарите Пирдоп, Стряма и Клисура по трета жп линия. Поръчката е на инженеринг (проектиране и строителство). Стойността й е 6 428 800 лв. без ДДС, с ДДС сумата става 7 714 560 лв. Срокът за изпълнение на проектирането и строителството е 135 дни. Оферти се приемат до 16:45 на 5 юни 2017. Ще бъдат отворени в 14:00 часа на 6 юни 2017 г.

В търга се включват три вида дейности:
1.Изготвяне на проекти по части:"Полагане на безнаставов релсов път" в гарите Пирдоп,Стряма и Клисура и "Преустройство на контактна мрежа" в гара Пирдоп.
2.Строителство:
- по част"Железен път" в гара Пирдоп с дължина 880 м,гара Стряма-797 м и гара Клисура-676 м, които включва долно строене, горно строене и работа по малки съоръжения.
- по част"Контактна мрежа" в гара Пирдоп;
- по част "Сигнализация и Телекомуникации" в гарите Пирдоп,Стряма и Клисура;
3. Авторски надзор по част"Контактна мрежа"в гара Пирдоп.

Работата по така нареченото долно строене се състои от доставка и полагане на отводнителни канавки, изгребване на съществуваща баластова призма и транспорт до депо, насип от защитен пласт, полагане на геотекстил, изграждане на дренажи, изграждане на перони.
При горното строене ще бъда демонтирана релсотраверсовата скара и железопътните стрелки, ще бъда положена релсотраверсова скара с нови стоманобетонови траверси и еластично скрепление с нови релси тип 60, като бъде положен и безнаставов релсов път.
Ще бъдат почистени водостоците и изсечени дървета и храсти.
В частта "Контактна мрежа" в гара Пирдоп ще бъдат сменени стълбовете и регула на контактния проводник след първа,втора и трета нивелация.
По отношение на частта "Сигнализация и Телекомуникации" в гарите Пирдоп,Стряма и Клисура ще бъдат запазени съществуващите кабелни трасета, а перонното осветление – подменено.

Източник: Строителство Градът
vlado
 
Мнения: 768
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Fantomas » Чет Май 04, 2017 11:30 pm

Няма да е зле да използват случая да направят още един коловоз на Пирдоп. Определено има нужда от него.
Аватар
Fantomas
 
Мнения: 88
Регистриран на: Пет Юли 26, 2013 7:41 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот vlado » Пет Сеп 01, 2017 9:19 am

НКЖИ спешно решава проблеми по трасето Макоцево – Долно Камарци след обилните валежи през юли
от 01.09.2017, Автор: Милена Василева

Изображение
Фотограф: Инфраструктура.бг

ДП "Национална компания "Железопътна инфраструктура" обяви обществена поръчка с пряко договаряне за "Удължаване на съществуващи и изграждане на нови укрепителни и предпазни съоръжения от км 52+222 до км 53+300 двустранно в междугарието Макоцево-Долно Камарци по III главна жп линия". За да се стабилизират и укрепят трайно отслабените скални скатове по протежение на железния път и да се осигури отводняване на железния път, аварийно се налага изграждането на укрепителни и предпазни съоръжения двустранно. Стойността на ремонта е 3 012 178.87 лв. без ДДС.

Какво ще се извърши на обекта
Дейности вдясно по нарастване на километража:
1.Изграждане на монолитна Стена № 1 с обща дължина 121 м:
•от км 52+315 до км 52+378 – дължина 63м; височина 2 м над глава релса;
•от км 52+378 до км 52+424 – L=46м; Н=3,0 м над глава релса;
•от км 52+424 до км 52+436 – L=12м; Н=2,0 м над глава релса.
2.Изграждане на монолитна Стена № 2 с обща дължина 52 м:
•от км 52+459 до км 52+511 – L=52 м; Н=2,0 м над глава релса;
•почистване на канавка тип ТПС от км 52+444 до км 52+459 и от км 52+511 до км 52+525. 3.Изграждане на монолитна Стена № 3 с обща дължина 134 м:
•от км 52+655 до км 52+677 – L= 22 м; Н=1,5м над глава релса;
•от км 52+677 до км 52+772 – L= 95 м; Н=2,0 м над глава релса;
•от км 52+772 до км 52+789 – L=17 м; Н=1,5м над глава релса.
4.Изграждане на монолитна Стена № 4 с обща дължина 55 м:
•от км 52+800 до км 52+855 – L=55 м; Н=2.0 м над глава релса.
5.Изграждане на монолитна Стена № 5 с обща дължина 47 м:
•от км 52+875 до км 52+922 – L=47 м; Н=2,0м над глава релса.
6.Изграждане на монолитна Стена № 6 с обща дължина 60 м:
•от км 52+980 до км 52+990 – L=10 м; Н=1,5 м над глава релса;
•от км 52+990 до км 53+030 – L=40 м; Н=2,0 м над глава релса;
•от км. 53+030 до км 53+040 – L=10 м; Н=1,5 м над глава релса.
7.Изграждане на монолитна Стена № 7 с обща дължина 70 м:
•от км 53+170 до км 53+220 – L=50 м; Н=2,0 м над глава релса;
•от км 53+220 до км 53+240 – L=20 м; Н=1,5м над глава релса;

Дейности вляво по нарастване на километража
1.Възстановяване (почистване) на канавки, включително и транспорт на земни маси и полагане на бетонови капаци за канавки тип ЕКТ 200/50 от км 52+222 до км 52+436. 2.Обрушване и замрежаване на нестабилен скален откос със средна височина 15 м от км 52+235 до км 52+378 (от км 52+378 до км 52+436 откосът е замрежен). 3.Възстановяване (почистване) на канавки и около тях, вкл. и транспорт на земни маси от км 52+444 до км 52+494. 4. Почистване скални маси, осигуряване габарит и банкет от км 52+505 до км 52+582. 5. Възстановяване (почистване) на канавки и около тях, вкл. и транспорт земни маси от км 52+628 до км 52+788. 6. Обрушване и замрежаване на нестабилен скален откос със средна височина 15 м, Възстановяване (почистване) канавки и полагане на бетонови капаци за канавки тип ЕКТ 200/50 от км 52+794 до км 52+856. 7. Обрушване и замрежаване на нестабилен скален откос със средна височина 15 м от км 52+870 до км 52+922. 8.Възстановяване (почистване) на канавки и около тях, вкл. и транспорт земни маси от км 52+870 до км 52+950. 9. Почистване на стоманобетонни канавки тип ЕКТ 200/50 и ТПС от км 52+985 до км 53+045. 10. Възстановяване (почистване) канавки, вкл. и транспорт земни маси от км 53+110 до км 53+315. 11. Полагане на бетонови капаци за канавки тип ЕКТ 200/50от км 53+115 до км 53+130. 12. Обрушване и замрежаване на нестабилен скален откос със средна височина 15 м от км 53+110 до км 53+207.

Мотивите
В периода от 13.07.2017 г., поради засилени валежи, са регистрирани няколко свличания на големи скални формирования и земни маси върху и в опасна близост до железния път в междугарието Макоцево - Долно Камарци в участъка от км 52+300 до 53+300, а на 19.07.2017 г. след нарушен долен габарит на железния път се е наложило аварийно прекъсване на движението на влаковете от 08:05 до 09:05 часа. Състоянието на участъка е определено от междуведомствена комисия, назначена от Областен управител на Софийска област, като изключително опасно, водещо непосредствено до развитие на процеси, застрашаващи безопасността на влаковото движение, живота и здравето на пътниците, както и сигурността на товарите. Засилващите се неконтролируеми срутвания могат да наложат пълно прекъсване движението на подвижния железопътен състав в участъка, като по този начин се наруши сериозно изпълнението на нормативноустановените задължения на ДП НКЖИ. В най-кратък срок, поради горецитираните изключителни обстоятелства, от страна на ДП НКЖИ е необходимо да се предприемат спешни и неотложни действия за изграждане на укрепителни и предпазни съоръжения в жп участъка от км 52+222 до км 53+300 в междугарието Макоцево - Долно Камарци, за да не се допусне пълно прекъсване движението на подвижния железопътен състав в участъка, което налага да бъде проведена процедура за възлагане на обществена поръчка чрез пряко договаряне с определени лица.
Те са:
-"АТ Инженеринг 2000" ООД;
-"Гигастрой" ЕООД;
-Държавно предприятие "Транспортно строителство и възстановяване"
Възложителят предвижда непредвидени разходи до 5% от стойността на СМР или в размер на 135 579,95 лв. без ДДС.


Източник: Строителство Градът
vlado
 
Мнения: 768
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

ПредишнаСледваща

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron