III линия София-Карлово-Карнобат

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz46203 » Съб Юни 18, 2016 4:08 pm

Във фейса много лъжат. Особено джулиенчо. Поне да си беше написал истинските имена.
От Стряма до тунела пътя е подменен. Аз също не съм минавал. Инфото е от колеги.
bdz46203
 

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот railjet » Нед Юни 19, 2016 10:14 am

bdz46203 написа:Повече от половината междугарие Сопот-Карлово е 25км/ч. Смяна на релсите...
ВземИ още 5 минути закъснение на влака!

Пищиш като мома,че релсите били криви, а сега пищиш и че ги подменят!
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz46203 » Нед Юни 19, 2016 3:49 pm

Да, ама това е така от 3 месеца. Работят със скоростта на куц охлюв
bdz46203
 

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот railjet » Нед Юни 19, 2016 7:12 pm

Твоя счупен локомотив за три дена ли го оправят?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz46203 » Пон Юни 20, 2016 11:16 pm

railjet написа:Твоя счупен локомотив за три дена ли го оправят?

По-бързо даже.
bdz46203
 

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Driver » Нед Юли 24, 2016 10:21 pm

от 25.07 2016г. 5 намаления по 15 км. ХРИСТОДАНОВО . СОПОТ.
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот BDZ 07 » Пон Юли 25, 2016 9:50 am

В петък вечерта е паднала КМ след Карлово. Нощният от София вместо да бъде пренасочен през Пловдив е бил принуден да чака отстраняването на аварията. Пристигането в крайна гара малко след 9 часа сутринта.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Otskov » Пон Юли 25, 2016 9:57 am

Driver написа:от 25.07 2016г. 5 намаления по 15 км. ХРИСТОДАНОВО . СОПОТ.

Изграждане да АБ с броячи на оси ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz46203 » Пон Юли 25, 2016 10:42 am

Otskov написа:
Driver написа:от 25.07 2016г. 5 намаления по 15 км. ХРИСТОДАНОВО . СОПОТ.

Изграждане да АБ с броячи на оси ?

Ама естествено. Сега поне 2 години тези прелези с 15 заради "умната" кратуна на милчо. То защото е много бързо предвижването..... Нямам думи просто как всеки изминал ден НКЖИ все повече затапва и забавя движението . милчо не е за затвора, той е за разстрел!!
bdz46203
 

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Driver » Пон Юли 25, 2016 1:56 pm

НЯМА АБ ИМА МОНТАЖ НА МОРАЛНО ОСТАРЯЛА ТЕХНОЛОГИЯ ДОРИ ПО СТАРА ОТ ДЦ И КСАУДВ
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz46203 » Пон Юли 25, 2016 4:46 pm

Driver написа:НЯМА АБ ИМА МОНТАЖ НА МОРАЛНО ОСТАРЯЛА ТЕХНОЛОГИЯ ДОРИ ПО СТАРА ОТ ДЦ И КСАУДВ

Леле ужас. НКЖИ надминаха и себе си по простотии. Каква е тази стара технология?
bdz46203
 

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Driver » Пон Юли 25, 2016 7:03 pm

броячи на оси. кой контролира релсовата нишка на междугарие?
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот railjet » Вто Юли 26, 2016 7:14 pm

След завършване на Стрема-Хр. Даново иде ред на...Козница!
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот Otskov » Вто Юли 26, 2016 8:32 pm

Ами Иганово-Сопот-Карлюлю ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот 07 » Вто Юли 26, 2016 10:14 pm

railjet написа:След завършване на Стрема-Хр. Даново иде ред на...Козница!

Като знам колко време правиха Гълъбец....
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот railjet » Вто Юли 26, 2016 10:46 pm

Otskov написа:Ами Иганово-Сопот-Карлюлю ?


И него. След Стрема-Клисура, приоритетите са Козница, Иганово-Сопот, Люляково- Дъскотна и Сеново-Просторно.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот 07 » Сря Юли 27, 2016 6:39 am

"Вододела" на София Карлово е Пирдоп. Ако ще се прави нещо между Пирдоп и Карлово - направо да се прави целия участък на 100%, и обратно - ако ще се прави нещо между Столник и Пирдоп - да се прави всичко....
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz46203 » Сря Юли 27, 2016 10:38 am

Otskov написа:-Карлюлю ?

Карлово!
bdz46203
 

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz43r » Сря Авг 31, 2016 6:56 pm

Driver написа:броячи на оси. кой контролира релсовата нишка на междугарие?
Кой ви излъга, че броячите на оси са остаряла технология? Цяла Европа реди броячи на мястото на релсовите вериги.

Сега Джета ще каже, че французите са на релсови вериги, ама те не са правило, а изключение.

Кой контролира релсовата нишка? Ами който я контролира и на десетките, ако не и стотици междугария без проходни сигнали. Хванали сте се за тази релсова нишка, все едно цялата ЖП мрежа е била на блок-участъци с РТВ. За колко счупени релси знаете, хванати благодарение на релсовата верига? Релсите почти винаги се чупят на джонтовете, където релсовата верига е безполезна.
Броячите са по-надеждни, изискват минимална поддръжка, не страдат от намалена шунтова чувствителност, нито от изкуствена заетост при всеки втори дъжд и нямат ограничение в дължината на контролирания участък.

Не робувайте на схващания от преди 40 години. Технологиите се развиват и променят.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот railjet » Сря Авг 31, 2016 8:23 pm

Не че съм контра, ама има едно счупване на релса, което брояча няма да хване. Най-опасното за влака- пълно скъсване на релсовата нишка.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron