III линия София-Карлово-Карнобат

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот NeroN » Сря Авг 31, 2016 8:46 pm

Брояча не хваща НИКАКВО счупване на релса!
NeroN
 
Мнения: 361
Регистриран на: Пет Авг 29, 2014 10:53 am

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz43r » Сря Авг 31, 2016 8:54 pm

Питах за конкретни случаи.
95% от линиите ни никога не са имали, няма и как да имат релсови вериги. Трудно ми е да си обясня това драматизиране на отпадането им при останалите 5% при предимствата на броячите и единствен недостатък, който се отнася само за една малка част от пътя и то за хипотетична ситуация, която може да се случи навсякъде.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот NeroN » Сря Авг 31, 2016 9:00 pm

Реват, защото с броячите ще има по-малко обслужващ персонал. Няколко паразита ще отпаднат и така.
NeroN
 
Мнения: 361
Регистриран на: Пет Авг 29, 2014 10:53 am

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот railjet » Сря Авг 31, 2016 9:59 pm

bdz43r написа:Питах за конкретни случаи.
95% от линиите ни никога не са имали, няма и как да имат релсови вериги. Трудно ми е да си обясня това драматизиране на отпадането им при останалите 5% при предимствата на броячите и единствен недостатък, който се отнася само за една малка част от пътя и то за хипотетична ситуация, която може да се случи навсякъде.


По бавните линии със слаб трафик,досега някакси сме минавали метъра. Но при скорости 130-160 и липсата на редовен обход от шерпи, такъв пропуск е опасен.
Нерон е прав. Релсовата верига е единственият сигурен детектор извън проверките с лаборатория.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz43r » Сря Авг 31, 2016 11:02 pm

Предлагаш да слагаме релсови вериги на всички участъци за 160 само, за да контролират целостта на релсите?
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот railjet » Сря Авг 31, 2016 11:50 pm

Предлагам всичко, което увеличава сигурността на движението до 99,9999, особено когато то е бързо и/или тежкотоварно. При 160км/час колоосите на Во-Во машина бият със силата на няколко препълнени думпкара.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот 07 » Чет Сеп 01, 2016 6:57 am

Релсата може да си е цяла, но бай Мангал да е свалил 1км скрепления - какво правим?
Релсовата верига контролира ли дали пътя е изрукан, или баластовата призма отнесена?
Когато при някой джонт се откърти хубаво парче от главата на релсата - релсовата верига е непокътната...
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот rail_track » Чет Сеп 08, 2016 10:26 am

Знае ли се поне долу-горе ориентировъчно от кога до кога ще е прекъсването на Козницата?
rail_track
 
Мнения: 71
Регистриран на: Вто Юли 14, 2015 11:35 am

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот railjet » Чет Сеп 08, 2016 10:29 am

Брой го към втората половина на 2017г, и ще откъпе минимум 3 месеца.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz46203 » Чет Сеп 08, 2016 10:35 am

railjet написа:Брой го към втората половина на 2017г, и ще откъпе минимум 3 месеца.

Ако не се лъжа и Клисура-Даново беше за 3 месеца, а още не е завършен ремонта, година по-късно.
bdz46203
 

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот 07 » Чет Сеп 08, 2016 1:14 pm

railjet написа:Брой го към втората половина на 2017г, и ще откъпе минимум 3 месеца.

За три месеца могат само да осерът положението още повече... Гълъбеца колко време го правиха, а пръчница е 1/3 отгоре като км
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz43r » Съб Сеп 10, 2016 4:18 pm

По 3-та линия влаковете си вървят навреме. Закъснения по инфра, които да не могат да се коригират на практика няма.
Движението се подпира единствено от слабата карачка на някои.

Не може аз да съм навреме в Карлово с 3637, а карловци с 3636 да закъсняват 40 минути без да са ги подпирали никъде и съответно да подпират и всичко останало. 200-300 минути на няколко влака изцяло по влаченето на един влак.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот railjet » Съб Сеп 10, 2016 4:23 pm

Очаквам сега нашият любим Локомотив да ревне, че с 3 прелеза х 15 и Стряма-Хр. Даново=50, закъснението е гарантирано.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz43r » Съб Сеп 10, 2016 5:04 pm

На намаленията се закъснява 7-9 минути.
Клисура - Христо Даново се избиват 10-11 минути, ако караш с максималната скорост. Ако нямаше намаление, щяха да са 15 мин. Влаковете вървят навреме въпреки намаленията, освен ако се влачат. С 30112 тръгнахме от Карлово 20 мин след 3636 и го настигнахме на Златица. Въпросният тръгна +60 от Кв и е пристигнал +100 в София. Не е чакал нищо и никъде.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот railjet » Съб Сеп 10, 2016 8:35 pm

3636/37 сега са тежки. На Иганово докато набере от 15 до 100 ще дойде време да се съмне. А от Кърнаре нагоре няма да хване стотака след прелеза.

Апропо, любопитно ми е как в годините преди електрификацията са поддържали 80-90км/час с 04 в къдравия профил на 3-та.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот ПЖИ43в » Съб Сеп 10, 2016 8:48 pm

С 4400 к.с. не е било проблем!!!
ПЖИ43в
 
Мнения: 374
Регистриран на: Чет Авг 08, 2013 5:00 pm

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz46203 » Нед Сеп 11, 2016 9:15 am

railjet написа:Очаквам сега нашият любим Локомотив да ревне, че с 3 прелеза х 15 и Стряма-Хр. Даново=50, закъснението е гарантирано.

Аз се питам защо като казваш някаква информация, така лъжеш??? Прелезите не са 3, а са 5! И не са просто 5 отделни прелеза с 15, а са свързани с фронт на намалението. От прелеза на главният път до прелеза на спирка Кърнаре 15км/ч близо километър. Цялата бивша гара Иганово, включително двата прелеза преди и след гарата 15км/ч, фронт - километър и половина. Отделно още един прелез с 15 км/ч при Анево. Плюс 25 км/ч Сопот-Карлово, повечето междугарие .
И това е само между Хр. Даново и Карлово. Бърз влак 4 вагона закъснява 10-15 мин, а с 14 вагона са доста повече.
bdz46203
 

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz46203 » Нед Сеп 11, 2016 9:24 am

bdz43r написа:.
С 30112 тръгнахме от Карлово 20 мин след 3636 и го настигнахме на Златица. Въпросният тръгна +60 от Кв и е пристигнал +100 в София. Не е чакал нищо и никъде.

Подкрепям мнението ти, че откакто карловци започнаха да карат 3636/3637, закъсненията станаха много големи и дразнещи. Явно не могат да се справят.
Но недей да сравняваш разтеглен пътнически влак с 2 вагона, с натегнат бърз с 14 вагона. Нормално е в такъв участък с еднакви скорости за двата влака и многобройни намаления, ПВ да върви повече от бързият, въпреки повечето спирания. ;) Същото многократно се е случвало КН-БС ПВ въпреки намаленията могат да вървят навреме, но БВ не успяват в някои случаи.
Не знам от кога не си минавал по трета, но отскоро махнаха много намаления между Твърдица и Сливен и за това сега се поотпуши движението, лятото не беше така.
bdz46203
 

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz46203 » Нед Сеп 11, 2016 9:27 am

railjet написа:3636/37 сега са тежки. На Иганово докато набере от 15 до 100 ще дойде време да се съмне. А от Кърнаре нагоре няма да хване стотака след прелеза.

.

Като се има предвид фронтовете на намаленията 15, 3636 със сигурност няма възможност да вдигне 100 между Иг и Хд.
bdz46203
 

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

Мнениеот bdz43r » Нед Сеп 11, 2016 10:18 am

Няма как да сравнявам 2 вагона с 13. Но 2-та вагона спират навсякъде и ако настигат бързия влак, това определено не е защото е с 13-вагона. Както казах, ние караме 3637 до Карлово и върви навреме или до 5-10 мин ако не си даваш зор. Кс-Хд по разписание е 23 мин, а се взима за 12. За да закъснееш 30-40 тлябва да го караш като разтегнатия пътник с двата вагона - до 500-600 А, 20-30 км/ч отдолу и след края на намалението да се влачиш 500-600 м (13 вагона са ~325 м).

Много често се случва пред пътнически влак да върви товарен, който не само е голям, а и скоростите му са по-малки и рядко можеш да го настигнеш.

3636 среща по пътя 3621 и 30111 и подпира и тях, и 30112 зад него (по същите срещи). Добре, че 3621 е разтегнат, та още на Тулово е навреме.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта