Страница 27 от 27

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Пон Юли 16, 2018 11:17 pm
от Otskov
Супер, има ли инфо за параметри, срокове и най-вече главния коловоз на гара Ко включен ли е в обхвата на ремонта ?

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Сря Юли 18, 2018 9:30 am
от Spass237
"Рехабилитация на железния път, изкуствените съоръжения, съоръженията и устройствата на системата за електроснабдяване от жп инфраструктура в междугарието Копривщица- Стряма от km 100+525 до км 106+337 с обща дължина 5 812 м. по III-та жп линия“.Май не включва Копривщица :(
Иначе някъде бях чул, че скоростта щяла да бъде 100км/ч, но пък в един от документите към поръчката пише, че проектната била 85км/ч :roll:

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Сря Юли 18, 2018 9:49 am
от Otskov
Ясно, само тунела без гарата; дано да е 100.

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Пон Яну 28, 2019 1:34 pm
от Spass237
Някой знае ли какво се случва с ремонта на Козница? Ще започне ли скоро :?:

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Вто Яну 29, 2019 5:18 pm
от Driver
няма скорост 25
за винаги

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Пон Фев 04, 2019 3:26 pm
от Spass237
Предстои ремонт на участъка Карлово-Ботев-Калофер за възстановяване на проектните скорости.Вече дори има избран изпълнител, което ме кара да си мисля,че може би това ще се застъпи с ремонта на "Козница". Ако прекъснат и на двете места движението едновременно ще бъде интересно :mrgreen:

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Пет Фев 08, 2019 9:47 pm
от Driver
НЯМА КАК ДА СТАНЕ

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Пет Юни 28, 2019 4:37 pm
от Spass237
На 06.06 е подписан договора за ремонт на тунел Козница и контактната мрежа Антон-Копривщица.
Проектиране - 45дни
Пълно прекъсване - 150дни
Ел. прозорци - 1ден

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Пон Юли 01, 2019 5:06 pm
от rail_track
И от кога се очаква да е пълното прекъсване?

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 09, 2019 9:19 am
от Spass237
От известно време тече вече ремонта между Карлово и Калофер, но този на Козница за сега не е започнал.

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 10, 2019 8:29 am
от Otskov
Николаево-Твърдица и то чака.
Ремонтирана е обаче гара Шивачево и 2-3 километра от междугарието към Та, които бяха изорани след дерайлирането.
Чумерна е оборудвана със СОП и два коловоза (защо?).
А Чумерна-Гавраилово е изчяло подновено, като Орешак-Гав пътя е безнаставов, но тунелът все още се минава с 25 (и това защо?).

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 11, 2019 10:00 pm
от Spass237
Чумерна-Орешак защо не са го направили също безнаставов път?!?
Иначе май тунела ще го ремонтират още.

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 12, 2019 10:27 am
от Otskov
Spass237 написа:Чумерна-Орешак защо не са го направили също безнаставов път?!?

И аз това се чудя, може би радиусът на кривите да оказва влияние, макар че Борущица-Радунци не е с по-благоприятен план и профил на пътя, а е БРП :?:

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 12, 2019 1:21 pm
от railjet
Чумерна-Орешак пада до 250м. Борущица-Радунци до 275м. Под 275 не е здравословно да се прави БРП.

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Пон Окт 28, 2019 2:18 pm
от Spass237
Имате ли представа какъв е напредъкът по ремонта Карлово - Калофер?

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Пон Окт 28, 2019 10:19 pm
от Otskov
Последно като минах бяхме с автодрус и не можах да видя :(

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Вто Ное 12, 2019 2:45 pm
от vlado
До края на март 2020 г. започва ремонтът на жп тунел „Козница“
Модернизирането на съоръжението ще вдигне 4 пъти скоростта на влаковете между Копривщица и Стряма
12.11.2019

В края на март 2020 г. ще започнат строителните работи по модернизацията на най-дългия жп тунел в България – „Козница“ (5812 м), научи Economic.bg от експерти в НК „Железопътна инфраструктура“ (НКЖИ). След приключването на ремонта скоростта в жп участъка между Копривщица и Стряма, част от Трета главна жп линия София–Бургас, трябва да се увеличи четири пъти.

Стойността на проекта е 24 млн. лв., а изпълнител - „Инфраструктурно строителство” АД. Дружеството има опит при рехабилитацията на балканския жп участък Радунци-Дъбово, част от Четвърта главна жп линия Русе-Подкова, на междугарието Захарна фабрика-Горна баня, както и на депо Стара Загора и на гара Драгоман.

Договорът за строителство предвижда тотално премахване на амортизираните жп линия и контактна мрежа от тунела, изгребване на съществуващата баластова призма и транспортирането ѝ до депо, изграждане на двойна отводнителна система – канавки и дренажи и полагането на дебела бетонна плоча. Върху нея ще бъде положен нов безнаставов железен път с релси тип UIC 60 - за по-висока товароносимост.

Новата жп линия ще е без баластова призма, за да се избегне замърсяването ѝ от превозите на традиционно големите обеми насипни материали в тунела, които при завихрянето на въздуха я замърсяват и разкалват, което в резултат води до задължително намаляване на скоростта на влаковете. След това ще бъде монтирана нова контактна мрежа и осветление на тунела, каквото никога досега не е имало.

Тунелът „Козница“ е построен в периода 1949-1951 г., а последният му среден ремонт е извършен през 1993-1994 г, съобщиха от НКЖИ.

По време на модернизацията на тунела движението на влаковете в участъка Копривщица-Стряма ще бъде напълно прекъснато, обясниха още от НКЖИ. Това означава преместване трасетата на всички товарни влакове през Пловдив и трансбордиране на пътниците от 12 пътнически и 8 бързи влака на автобуси и обратно за срока на ремонта – 180 дни.

Това означава, че в началото на октомври догодина „Козница“ не бъде напълно обновен.

Източник: Economic.bg

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Вто Ное 12, 2019 3:21 pm
от ПЖИ43в
Голямо нещо,голямо изхвърляне, голямо разтягане на локуми!!!...Това ,ако стане за 2 години,за колкото време преди време с примитивни средства е прокопан тунела--ще е пак добре!!!

Re: III линия София-Карлово-Карнобат

МнениеПубликувано на: Вто Ное 12, 2019 3:33 pm
от Spass237
В договора пише, че ще има 1ден 7-часов прозорец и 150дни пълно прекъсване :)