VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот BDZ 07 » Чет Май 26, 2016 7:54 pm

Това “тендерот“ все едно с парна тяга ще се строи :lol:
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот geny » Сря Юни 15, 2016 7:52 pm

Давам и аз 30 лв и уиски за снимка на 04 серия на гара Гюешево :D :D :D
5506Guescevo2a.jpg
5506Guescevo2a.jpg (122.23 KiB) Прегледано 5458 пъти
geny
 
Мнения: 179
Регистриран на: Пет Авг 23, 2013 2:37 pm

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот vlado » Чет Юни 16, 2016 9:36 am

Не съм чувал да са ходили до там, тъй че надали ще намериш... ;)
vlado
 
Мнения: 766
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот mitko08888 » Чет Юни 16, 2016 10:31 am

В разписанията (книжките) има подробно описан всеки влак с какъв лок и вагони е. Погледнах само едно - мисля че беше 1979/80, имаше валк София - Гюешево с 04, както и Кюстендил - Гюешево с 04. Имаше и с 06, макар че повечето бяха с 55, но 04 трябав да се е срещал поне веднъж на ден.
mitko08888
 
Мнения: 138
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:17 pm

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот vlado » Чет Юни 16, 2016 11:40 am

Пред фактите и боговете мълчат. В такъв случай дано се намери поне една снимка с четворка на Гюешево.
vlado
 
Мнения: 766
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот geny » Чет Юни 16, 2016 12:48 pm

А бат Гени пита ходили ли са 07 серия на Гюешево разбира се като е функционирала мината ????
geny
 
Мнения: 179
Регистриран на: Пет Авг 23, 2013 2:37 pm

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот транзитен пътник » Нед Юни 19, 2016 10:07 pm

Нещо друго: едно търсене намери:
1. Ангел Джонев, Македония в железопътната политика на България (1878–1918) — Албум
http://www.promacedonia.org/adzh/adzh_album.htm
(снимки, събрани от Ангел Джонев, някои от кюстендилския музей; последната е на гара Гюешево от времето, когато границата там е била с Турция).
2. Photogallery-Bdz16-00 Additonal Photogallery
http://www.railwaymodeling.com/photogallery/steam/bdz16.00/addgal.htm
(споменава се за атракционен влак с 16.01 до Гюешево през март 2011).
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот geny » Пон Юни 20, 2016 7:27 am

Относно това да 16 01 съм го виждал на Гюешево за на Джонев ясно и книгата имам въпроса ми беше дали са ходили мощните дизели имам предвид 04 06 07 на Гюешево а относно парния вижте линка спипах го и там http://www.vbox7.com/play:8902e566bc :D
geny
 
Мнения: 179
Регистриран на: Пет Авг 23, 2013 2:37 pm

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот geny » Пон Юни 20, 2016 7:38 am

Как ми се ще да ги видя на Гюешево ако се отвори линията с Македония -едно Дезиро две 55 серия една 04 -невъзможно 06 и 07 като мощни локомотиви за тежки товари и от Македонска страна едно Кенеди и новите им КИНЕЗИ както ги наричат за бг шкода серия 41 не мисля тая линия няма да бъде електрифицирана поне от българска страна ще излезе раилджет да е прав в едно изказване че има ли задължително условие линията да бъде електрифицирана щото икономисва 50 000 000 евро електрификацията -та шкода на Деве Баир само на буксир :D :D
geny
 
Мнения: 179
Регистриран на: Пет Авг 23, 2013 2:37 pm

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот vlado » Пон Юни 20, 2016 11:41 am

Ето малко снимки от един атракцион до Гюешево 2013 г.:
http://vkolev.snimka.bg/travel/atrakcio ... 3-g.750504
vlado
 
Мнения: 766
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот транзитен пътник » Пон Юни 20, 2016 2:01 pm

geny написа:та шкода на Деве Баир само на буксир :D :D

Само да не е с камилска тяга...

За електрификацията картите не са хвърлени още; на руски казват: ще поживеем, ще видим, на английски: всички хубави неща идват при тези, които чакат, а на български споменаваме кучки и засрамени майстори...

Благодаря на Geny за записа и на Vlado за снимките.
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот Otskov » Пон Юни 20, 2016 2:25 pm

http://media.snimka.bg/s1/2071/030386621.jpg?r=0
Тази дупка във фасадата стои ли още ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот vlado » Пон Юни 20, 2016 2:37 pm

Ако се свържем с македонците, със сигурност и Гюешево - Радомир ще бъде електрифицирана, тъй като, както знаем, за Куманово - Гюешево е предвидена електрификация. Друг е въпросът в крайна сметка кое трасе ще се избере в българския участък и докато се построи то, как ще се движат влаците ни. Най-вероятно на дизелова тяга, то друго няма. Аз обаче все още такива въпроси не си задавам, тъй като 2020 г. е далече... Сигурен съм обаче, понапреднат ли нещата в македонско, и нашите ще се раздвижат и ще знаем предварително какво предстои, тъй че трябва само да чакаме и да се надяваме "оттатък" да не се откажат отново от строеж на линията.
vlado
 
Мнения: 766
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот транзитен пътник » Пон Юни 20, 2016 3:24 pm

За протокола, в build.mk има карта на проектирания язовир и железен път при Вакуф, Кетеново и гара Кратово:
build.mk » Forum: Коридор 8
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=635&PID=213258#213258
(на съветската генералщабна карта това е на лист К-34-69-В, Кратово).
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот geny » Нед Юни 26, 2016 2:37 pm

Добре последно питане ако се връзваме с тия репони отвъд Деве Баир нашта линия по стария участък ли остава или по нов път примерно през Лисец успоредно на пътя за границата след Кюстендил щото хора са ми разправяли че след гара Кюстендил линията описва един 360 градусов кръг преди да тръгне за Македония!!!!1 :o
geny
 
Мнения: 179
Регистриран на: Пет Авг 23, 2013 2:37 pm

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот Димитър Деянов » Нед Юни 26, 2016 5:44 pm

geny написа:Мнение от geny » Нед Юни 26, 2016 2:37 pm
Добре последно питане ако се връзваме с тия репони отвъд Деве Баир нашта линия по стария участък ли остава или по нов път примерно през Лисец успоредно на пътя за границата след Кюстендил щото хора са ми разправяли че след гара Кюстендил линията описва един 360 градусов кръг преди да тръгне за Македония!!!!1 :o


В "Българският локомотивен форум", раздел "Инфраструктура", в темата "Железопътни старини" на 20 юни 2016 г. показах 4 варианта за реконструкция на 6-та линия от Радомир до Гюешево предложени от "Транспроект" през 1993 г.
Тук показвам варианти от 2010 г.: червени - "северен" и "южен" и зелен с рехабилитация на сегашното трасе. По червеният вариант ще минават всички директни влакове, които не спират в Кюстендил. Гара Кюстендил се запазва и там ще минават всички спиращи влакове (черното трасе).

Радомир - Гюешево варианти от 2010 г..jpg
Радомир - Гюешево варианти от 2010 г..jpg (222.36 KiB) Прегледано 5127 пъти
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 732
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот geny » Нед Юни 26, 2016 10:42 pm

Господин инжинер вие ме расипахте но според вас кое от всички варианти ще бъде най удачно икономически съобразно и необходимо аз залагам на модернизация на старото трасе за 70км без изместване на гара кюстендил и електрифициране на земенския пролом
geny
 
Мнения: 179
Регистриран на: Пет Авг 23, 2013 2:37 pm

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот Димитър Деянов » Пон Юни 27, 2016 5:57 pm

geny написа:Мнение от geny » Нед Юни 26, 2016 10:42 pm
Господин инжинер вие ме расипахте но според вас кое от всички варианти ще бъде най удачно икономически съобразно и необходимо аз залагам на модернизация на старото трасе за 70км без изместване на гара кюстендил и електрифициране на земенския пролом

Има и такъв вариант предложен от "Транспроект" още през 1993 г.
1-ви ВАРИАНТ по СИНЯТА СЛЕДА: 70 КМ/ЧАС, Rmin = 275/300 m, i = 20 o/oo, дължина от Радомир до границата с Македония 90 км, тунели 18 броя с обща дължина 3,9 км. Това е съществуващата ж п линия с малки корекции и капитален ремонт на цялата линия, за да се достигнат посочените параметри.
Докато се реши връзката с македонските железници ще има още варианти. Предполагам обаче, че линията няма да остане на 70 км/час.
Радомир - Гюешево = 1-ви вариант, 1993 г..jpg
Радомир - Гюешево = 1-ви вариант, 1993 г..jpg (112.71 KiB) Прегледано 5041 пъти
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 732
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот Otskov » Пон Юни 27, 2016 9:51 pm

Също така зависи и каква ще е скоростта в Македония, едва ли ще е изгодно от Радомир до границата да е 130 км/ч. (R800), а от границата до Куманово да е за 80 км/ч. (R350).
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: VI линия (вкл. непостроената отсечка в Македония)

Мнениеот vlado » Вто Юни 28, 2016 9:24 am

Проектната скорост в македонско ще е 100 км/ч, макс. радиус на кривите 500 м, максимален наклон - Куманово-Крива паланка 15 промила, Крива паланка-Девебаир 25 промила.
vlado
 
Мнения: 766
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am

ПредишнаСледваща

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron