Деповски фолклор бих казал... някой чул, че друг видял, че преди 20 години редукторите останали без масло. Я са останали, я не.bdz46203 написа: Редукторите са били останали почти без масло. Греста от буксите също е била навън..
А ако наистина е имала проблеми с редукторите, това не е от скоростта, защото и на редукторите, и на буксите, и на маслото и греста в тях им е все едно каква е скоростта, стига да не е 400 км/ч. Ходовата част на тези локомотиви е за 200 км/ч и няма как да има проблеми при 180, които не би ги имало и при 160, а 46 100 са за толкова.
Единственото, което се превашава при такива скорости е максималните обороти на ТД, които съвсем официално допускат до +10%.
Да. Тази скорост при 43 е 140 км/ч, при 44 е 180 км/ч, при 46 е 200 км/ч. Останалите ограничения са по обороти на ТД според предавателното число на редукторите.bdz46203 написа:Тц. Не е за 200 км/ч
Стига теории Тошко. То неслучайно има нещо което се нарича констуктивна скорост на локомотива. ...
144 навъртя километри за ПР и в момента се работи. Ще пътува отново.bdz46203 написа:44-144 защото много я напъваха, затова сега е полуумряла.