Страница 4 от 25

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Чет Юли 10, 2014 1:26 pm
от bdz43r
Кру - Дг такава средна скорост е напълно постижима.

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Чет Юли 10, 2014 1:35 pm
от Svetlin
Изскача въпросът защо като е постижима не се експлоатира :x

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Чет Юли 10, 2014 1:36 pm
от 07
Svetlin написа:Изскача въпросът защо като е постежима не се експлоатира :x

За да не си проличи качеството...

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Чет Юли 10, 2014 1:40 pm
от railjet
На лист хартия.

Тук говорим за пробег от централна гара до централна гара на два голями града. Обичайно влаковете не тръгват от Кру, а от ПОЦ, което мигновено ще стопи средната им скорост под 110 км/час. Плюс това, 30% от Прм-Дг е ограничено на 140. А изобщо има ли влакове способни на над 140?

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Чет Юли 10, 2014 2:52 pm
от Driver
Влакове не локомотиви да

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Чет Юли 10, 2014 5:18 pm
от 1435
И вагони има при желание може да се направи 1 чифт поне с по-високи скорости не-знам само колко от бързите 46-200 се движат?

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Чет Юли 10, 2014 6:24 pm
от bdz43r
Всичките без 204 и 238.
Движат се 208, 211, 235, 242, 229. 243 също е с редуктори за 150, макар да се води, че е за 130.

Обаче тези "бързи" 46 200 никой никога не е мислил наистина да се движат със 150 км/ч на редовни влакове и за да тръгнат с толкова, трябва или да се оборудват със скоростомери до 180 км/ч, или с тахограф TEL-1000, което мисля на всички е ясно, че няма да стане без бой.
А прескачането на вечната граница от 130 кч/ч видяхме, че се изчерпа с няколко КПВ и то само за миналата година, при това не без съответна клизма. Просто населението по линията открито недоволстваше и трябваше да им се пробута някаква сламка.

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Чет Юли 10, 2014 7:59 pm
от Driver
И каква е промяната в редуктора на изброените 46-200 за 150км?

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Чет Юли 10, 2014 8:02 pm
от bdz43r
Целият редуктор е нов с друго преводно отношение.
Останалите са с оригиналните редуктори, които са стандартни за 120 км/ч, но на машините за БДЖ са увеличени максималните обороти на ТД, затова са до 130 км/ч.

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Чет Юли 10, 2014 8:32 pm
от 1435
Трябва поне Слънчев бряг и Родопи да се направят до 150 след ремонтите по 8ма няколко скоростомера и тахографа не би трябвало да са проблем.

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Чет Юли 10, 2014 8:56 pm
от Driver
До колкото съм запознат 46-00се доставят с редуктори за 120 км и увеличени убороти на тяговите двигатели до130км след модернизацията понеже тяговите двигатели имат достатъчно запас хърватите увеличават оборотите на ТД до 150км така че два пъти прецакани не е проблем да се сложи HASLERдо 180км по евтино е от TL1000

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Чет Юли 10, 2014 10:52 pm
от railjet
Забелязвам, че влаковете 160 при румънците се обслужват само от трансмонтани и делфини, не от класическите им 45-та серия.

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Чет Юли 10, 2014 11:35 pm
от bdz43r
Машините до 130 са с оригиналните редуктори, които са за 120 (редуктори за 130 няма).
Машините до 150 са с нови редуктори за 150. Затова и нормите им са по-малки и ускоряват малко по-различно - както има разлика между поведението на 44 и 45. Всъщност, понеже 150 е някаква никаква скорост, новите редуктори може и да се окажат за 140, но отново завишените обороти на ТД дават по-голяма скорост.

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Чет Юли 10, 2014 11:49 pm
от 1435
Факт е,че локомотивите са до 150 и задължително трябва да се пуснат няколко влака с тази скорост по ремонтираната линия. Влак Родопи при движение с такава скорост Мх-Кн ще изпревари всичко на гуми до Варна!

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Чет Юли 10, 2014 11:50 pm
от railjet
Окачването е ново, пантографите са нови,спирачката е зверска... Не е само до обороти ТД при редовни скорости 160.

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Пет Юли 11, 2014 4:11 am
от Driver
Моля някой по запознат да каже какво е предавателното число на редуктора на бързоходна 46-200

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Пет Юли 11, 2014 10:23 am
от Otskov
MouveMeNT написа:Мх - Клц път 2 фронт 1600м 80 км/ч

Защо ? Нали е чистак от рехабилитация :roll:

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Пет Юли 11, 2014 11:04 am
от bdz43r
Въпросното намаление до вчера беше 100 км/ч и кривките бяха едва забележими. Не съм убеден, че е толкова криво, че да не може да се минава добре и със 120 дори. Същото е и Кн - Бс, намаления 80 и 60 за нищо.

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Пет Юли 11, 2014 12:28 pm
от railjet
Когато сме гламави строители, некадърни и мързеливи експлоатиращи, най-лесното е да си вържем гащите с табелки. Какво значение е процентно съотношение между обективната- чисто техническа причина и чиновническото тъпоумие? Заключението е, че ВИНАГИ Е ОКЛЕПАНО. Всяко предаване на обект в тази смотана държава почти задължително въвежда думата опляскване - с реалните й измерения и отражения.

Вече 70 години е така.. :(

Поради това съображение станах върл противник на кифтаците. Сигурен съм, че мнозина осъзнават безнадеждната олигофрения, но никой не навдига глас да признае "Ебати посерковците сме, по-добре скоч да си турим на устите"...

Re: Поставени намаления

МнениеПубликувано на: Пет Юли 11, 2014 3:48 pm
от disell
Новите 60 км/ч по 8-ма са напълно заслужени-днес като минахме през тях така приятно се люлееш наляво-надясно ,че може да те хване морска болест и да си направиш една скромна "мозайка" в кабината .