НРП и БРП

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

НРП и БРП

Мнениеот tigyr4o » Сря Окт 16, 2013 11:02 pm

За Аспарухово - Струя не може повече от 100 понеже релсите са 49 кг/м (леки) и пътя е наставов, друга причина мисля, че няма за това. На Ямбол 70 по главния коловоз до колкото знам, не е заради РУКЗ или състояние на пътя, а заради радиусите на кривите в гарата.
tigyr4o
 
Мнения: 153
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 2:07 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот railjet » Сря Окт 16, 2013 11:34 pm

Ограничение до 100 км/часа НЕ съществува поради:

1/ Релсите са "леки" (49кг/м)
2/ Пътят е наставов.

Примерите с практикуване на над 100 (до 130) по точка 1/ са безброй.
Допуска се и 120 км/час върху НРП, но понастоящем тя изчезна след полагането на БРП в Ик-Пд 1 и Кер-Я 1 и 2.
130 км/час върху НРП съществуваше до преди 2 години върху две малки парчета.

Закон за скоростна граница на НРП няма. Прието беше да се толерира такъв до 110км/час по 2-ра след удвояването и до 120 по 8-ма.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот bdz43r » Сря Окт 16, 2013 11:38 pm

railjet написа:130 км/час върху НРП съществуваше до преди 2 години.
Къде? Имаше тук-там парчета по стотина метра до железните мостове, но цели участъци не помня.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот railjet » Сря Окт 16, 2013 11:46 pm

Точно тези на Прослав и Кадиево. Вагоните 63(преди ограничението 100) веднага напомняха за себе си.
Първите серии капитални ремонти 1992-1995г. между Зимница и Бургас оставиха много наставови парчета за 120. Дружба- Днз беше цялото такова и Днз-ВП по път2. Като последното май си беше баш 130 през 1995. (вижте в книжките разписание).
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот bdz43r » Сря Окт 16, 2013 11:48 pm

Да, цялото Кн - Бс е 130 в книгата от 1997 г, но пък беше с добри настави, както и Бм - Я.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: НРП и БРП

Мнениеот railjet » Пет Окт 17, 2014 5:45 pm

Тигре, понеже те животът на релсите те вълнува, обърни внимание, че посуканите траверси СТ4 са не една на километър, не две, не три, не 30, а по-скоро 300. Което не е добре.
Кое ги кара да се гърчат така? Едва ли е от човешка ръка. Вместо да се пукат и потъват от тежестта на милионите тонове, те се извъртат като риба в тиган.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: НРП и БРП

Мнениеот 07 » Пет Окт 17, 2014 6:20 pm

Гърчат се често когато пътя е еднопосочен и липсва достатъчно чакъл
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: НРП и БРП

Мнениеот railjet » Пет Окт 17, 2014 6:26 pm

Гърчат се най-паче там където има чакъл. Не е свързано с движението. Свещените две леви ръце у г*зо :idea:
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: НРП и БРП

Мнениеот bdz43r » Пет Окт 17, 2014 6:38 pm

Гърчи ги машина в човешки ръце.
Нито чакъла, нито посоката на движение имат значение. Нагърчени са и там, където никога не е минавал влак.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: НРП и БРП

Мнениеот 1435 » Пет Окт 17, 2014 6:48 pm

Подбивката ги посуква..
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: НРП и БРП

Мнениеот railjet » Пет Окт 17, 2014 7:19 pm

Точно така. Сякаш куци, кьорави, едноръки и еднокраки редят траверсите - на различни разстояния една от друга, и после шишовете на подбивната машина ги бият в ръбовете.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: НРП и БРП

Мнениеот bdz43r » Пет Окт 17, 2014 7:21 pm

Не ги бият в ръбовете, а ги повличат, защото машината тръгва преди да е извадила лопатките или ги забива преди да е спряла. Това пък значи, че този който работи с машината изобщо не следи или не го интересува какво става.

Трябва да стане ясно, че така съсипан, иначе здрав железен път е единствено резултат от упоритостта на някой да го подбива, въпреки очевидния резултат.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: НРП и БРП

Мнениеот railjet » Съб Окт 18, 2014 12:57 pm

Същият идиотизъм се повтаря в момента в Га-Пм път2. Блъскат чакъл втора ръка под скарата, а по нея всяка трета траверса не е на мястото си.
Ремонтите ги интересуват само колкото да премахнат БРП. Което е необходимо, разбира се, но резултатът си остава глобално нескопостен.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: НРП и БРП

Мнениеот Otskov » Нед Окт 19, 2014 12:22 am

Коя година за пръв път е изобретен БРП ? От кога технологията се използва в България и в кой участък за сефте е изработен БРП ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1971
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: НРП и БРП

Мнениеот 07 » Нед Окт 19, 2014 12:29 am

Otskov написа:Коя година за пръв път е изобретен БРП ? От кога технологията се използва в България и в кой участък за сефте е изработен БРП ?

Ами вече близо 50 години има БКП в България
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: НРП и БРП

Мнениеот railjet » Нед Окт 19, 2014 7:27 pm

След 1975, при удвояването на Белово-По.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: НРП и БРП

Мнениеот bdz43r » Нед Окт 19, 2014 7:42 pm

Подмладил си го с 20 години.

195Х Сфв - Ил на СТ-2.
А Бл - По отначало е НРП и до сега личат местата на някогашните настави.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: НРП и БРП

Мнениеот Otskov » Нед Окт 19, 2014 8:43 pm

bdz43r написа:А Бл - По отначало е НРП и до сега личат местата на някогашните настави.

Забелязвал съм го :)
Благодаря за отговора.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1971
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица


Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта