Въпроси и отговори

Информация за състоянието на гарите и спирките.
Историческа информация за развитието на железния път, гари, спирки, тунели, мостове, сигнализации и др.
Информация за състоянието на закрит и неизползван железен път. Информация за индустриални клонове.

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот Otskov » Съб Дек 06, 2014 8:16 pm

На този клип на съфорумника bdz43r се вижда мястото :)
https://www.youtube.com/watch?v=NLVZu-F ... gomippJ6Uw
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот bdz46203 » Нед Дек 07, 2014 12:30 pm

Otskov написа:На този клип на съфорумника bdz43r се вижда мястото :)
https://www.youtube.com/watch?v=NLVZu-F ... gomippJ6Uw

Машиниста, управлявал този влак явно е малко новобранец. :) Като гледам как спира на Златица с няколко задържания и подлашквания на спирачката, дори и оставяне на изолирано положение на КМ. Трудничко му е явно. Стажанти съм виждал с къде къде по-идеални спирания. :D
bdz46203
 

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот qwerty » Нед Дек 07, 2014 1:06 pm

Е, и?!
qwerty
 
Мнения: 299
Регистриран на: Пон Юли 14, 2014 8:57 pm

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот bdz46203 » Нед Дек 07, 2014 1:17 pm

Ами просто го отбелязвам. За съжаление много такива машинисти в БДЖ-ПП има. Не им се отдава управлението. Не могат да надгонват и да избиват дадено закъснение. Със спирането е най-зле. Забравят, че трябва да се лашне спирачката преди влака да е спрял, за да е комфортно на пътуващите, а не да събират всички хора и багаж в първия вагон на всяко спиране. Все едно картофи возят. Не правят разлика между вагони с калодки и с дискова спирачка и това, че едните разхлабват по-бавно и съответно на по висока скорост трябва да лашне. И още и още...
bdz46203
 

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот bdz43r » Нед Дек 07, 2014 2:04 pm

Случва се на всички да се осерат, а това спиране съвсем не бих си го оценил като чак толкова лошо, макар че безспорно е слабо. Съденето по звуците не винаги е сполучливо. Кранмашинистът щрака по един и същ начин при задържане и разхлабване, а твърдението, че е оставян на изолирано положение е съвсем невярно.

Идеалното спиране (по мое мнение), което почти постигам в 90 % от случаите е с еднократно задържане около 1 bar (максималното според ПЛС 521) и еднократно пълно разхлабване преди спирането в момент според вида на спирачката. Пример за такова е спирането на Зверино от клипа София - Мездра. Не виждам обаче повод за притеснение, ако положението на кранмашиниста се коригира в процеса на спиране с 2 деления нагоре или надолу без пълно разхлабване, особено когато участва и реостатната спирачка, която при различните скорости има различен ефект и не се цели избиване на време на закъснял влак. В последния случай дори не са необходими дълбоки задържания.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот инфо » Нед Дек 07, 2014 3:08 pm

Аватар
инфо
 
Мнения: 153
Регистриран на: Вто Юли 01, 2014 5:20 pm
Местоположение: ФСБ - Обичам те до тук

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот Rado » Нед Дек 07, 2014 3:41 pm

Нормален неохраняем прелез. Само дето единствено аз спирам като минавам оттам - всички останали профучават с 80-90 km/h.
Rado
 
Мнения: 203
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:25 pm

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот ПЖИ43в » Нед Дек 07, 2014 5:37 pm

bdz46203 написа:
Otskov написа:На този клип на съфорумника bdz43r се вижда мястото :)
https://www.youtube.com/watch?v=NLVZu-F ... gomippJ6Uw

Машиниста, управлявал този влак явно е малко новобранец. :) Като гледам как спира на Златица с няколко задържания и подлашквания на спирачката, дори и оставяне на изолирано положение на КМ. Трудничко му е явно. Стажанти съм виждал с къде къде по-идеални спирания. :D

Колега,кой е най -верния и сигурен начин да се провери кой машинист е добър(карач) и кой не е :?: .....(Още преди повече от 45-50 години този начин е правен и прилаган,без самите машинисти да знаят за това :!: :x )
ПЖИ43в
 
Мнения: 374
Регистриран на: Чет Авг 08, 2013 5:00 pm

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот bdz46203 » Нед Дек 07, 2014 7:19 pm

Колега,кой е най -верния и сигурен начин да се провери кой машинист е добър(карач) и кой не е :?: .....(Още преди повече от 45-50 години този начин е правен и прилаган,без самите машинисти да знаят за това :!: :x )[/quote]
Сигурно ще напишеш кой е този начин.
bdz46203
 

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот qwerty » Нед Дек 07, 2014 7:39 pm

Да, и аз съм любопитен да го чуя.
qwerty
 
Мнения: 299
Регистриран на: Пон Юли 14, 2014 8:57 pm

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот railjet » Нед Дек 07, 2014 7:46 pm

Гледам електронния справочник на ЦГ- някои влакове системно закъсняват. Машинистът знае ли ме?
Возя се в същите тези влакове- движат се под възможностите им. Машинистът знае ли ме?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот qwerty » Нед Дек 07, 2014 8:16 pm

Влак - машинист.
Влакове - машинисти.
qwerty
 
Мнения: 299
Регистриран на: Пон Юли 14, 2014 8:57 pm

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот diesel07 » Вто Мар 10, 2015 6:32 pm

Когато се налага продължителен престой извън мястото на местоживеене работодателя длъжен ли е да плаща командировъчни за храна?
diesel07
 
Мнения: 386
Регистриран на: Сря Фев 12, 2014 5:22 am

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот 07 » Вто Мар 10, 2015 8:08 pm

diesel07 написа:Когато се налага продължителен престой извън мястото на местоживеене работодателя длъжен ли е да плаща командировъчни за храна?

Командировъчни се плащат ако си командирован със заповед. Да караш "Чайката" до Бургас и на другия ден да я върнеш - не е командировка
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот diesel07 » Вто Мар 10, 2015 8:20 pm

07 написа:
diesel07 написа:Когато се налага продължителен престой извън мястото на местоживеене работодателя длъжен ли е да плаща командировъчни за храна?

Командировъчни се плащат ако си командирован със заповед. Да караш "Чайката" до Бургас и на другия ден да я върнеш - не е командировка

Живея в Добрич пращат ме в Горна Оряховица на курс.Дневни никакви.
diesel07
 
Мнения: 386
Регистриран на: Сря Фев 12, 2014 5:22 am

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот ПЖИ43в » Вто Мар 10, 2015 9:08 pm

07 написа:
diesel07 написа:Когато се налага продължителен престой извън мястото на местоживеене работодателя длъжен ли е да плаща командировъчни за храна?

Командировъчни се плащат ако си командирован със заповед. Да караш "Чайката" до Бургас и на другия ден да я върнеш - не е командировка

"........-не е командировка"
..Дори не е и работно време!!Нали!?!---Нищо че се намираш на 300-400 км. от дома си ;) (Така беше и преди 25-30 г.на г. Кулата--Ако имаш повече от 2 ч.от пристигане до тръгване ти се водеше "0"-лево време,все едно,че си в почивка :) )
ПЖИ43в
 
Мнения: 374
Регистриран на: Чет Авг 08, 2013 5:00 pm

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот 07 » Вто Мар 10, 2015 10:24 pm

Конкретно към колегата от Добрич -ако си изпратен от работодателя на курса - трябва да имаш дневни. Дори и да ти е осигурил нощувка + 3 хранения на ден -
може да ти удържи 70% от дневните, които за България бяха 35 лв на ден, но пак трябва да имаш някакви.
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот Petko Ivanov » Съб Мар 28, 2015 7:43 pm

Чух за предстоящо спиране на движението от Пирдоп до Карнобат за 18 месеца, считано от месец май. Вярна ли е информацията?
Petko Ivanov
 
Мнения: 328
Регистриран на: Нед Юли 28, 2013 12:44 pm

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот railjet » Съб Мар 28, 2015 8:08 pm

Чак 18 месеца няма да е.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Въпроси и отговори

Мнениеот 07 » Съб Мар 28, 2015 8:13 pm

Защо Пирдоп-Карнобат?
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Инфраструктура / Railway Infrastructure

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта