semafor написа:А между Мизия и Оряхово ще превозват....?Какво ще превозват там? 50 пенсионера на ден? Още толкова ученици? Мургави братя? Тор за нивите?
semafor написа:След като ще се влагат държавни пари нека да са за нещо от което наистина ще има полза.
semafor написа:Просто населението в селата намалява и те се обезлюдяват,а една жп.линия не би спасила положението.В Бяла Слатина,Кнежа,Мизия,Оряхово да ме извиняват ако има колеги оттам,но ромският фактор е изключително силно застъпен.Като включим към това и пълната липса на работа и перспектива съм почти сигурен,че на втория ден след построяването на линията ще почнат да изчезват релси![]()
semafor написа:Липсата на евентуална връзка в Румъния също е голям фактор и трябва да се има предвид.
semafor написа:В момента работещи предприятия които биха генерирали някакъв товаропоток са само складови бази,зърнобази и мелници.Пристанището в Оряхово не е особено голямо,а износът на зърнени култури от България е основно към Близкия изток тъй,че използването на пристанище Оряхово е безсмислено.
semafor написа:Дори при работещ завод за хартия в Мизия превозването на силажа и сламата с камиони до завода е по-евтино отколкото възстановяването на линия до Оряхово.
semafor написа:На този етап каквато и да е линия до Оряхово няма икономически смисъл.Единственият начин евентуално да се получи такъв е ако се възстановят редица големи предприятия в целия регион и ако земеделските производители престанат да гледат само пшеница която да продават веднага.Простият факт сочи,че от няколко големи консервни комбината в този район работят точно 0.Най-големият свинекомплекс на Балканите в момента е бегъл спомен.Всички машиностроителни предприятия в целия регион също.Картинката изяснява ли се колега?
railjet написа:Ти Уелс с опърпаните циганорски землища на Койнаре ли ще сравняваш?
Манерките не могат и не желаят да си опазят линиите на 10км от СОФИЯ, та ще тръгнат да ти бранят теснолинейки по онези умрели от глад пустини....Кой ще дава пари на професионални фирми и разрешение за стрелба на месо, при положение, че може да си развива бизнеса другаде без подобни проблеми?
lui6_figo_cfr написа:И аз мога да го обикалям с едно колело по почти успоредния на жп-то шосеен път.
semafor написа:Оттук нататък вече има различни варианти.Единият е Враца - Криводол - Борован - Бяла Слатина - Хайредин - Бутан - Козлодуй - Оряхово заедно с Червен бряг - Чомаковци - Койнаре - Кнежа - Селановци - Оряхово с отсечка Бяла Слатина - Кнежа.За линия 1 вариантът е Враца - Криводол (удвояване на трасето в участъка между двете гари и от Криводол към Борован) поради това,че строителните петна за някогашната линия Враца - Оряхово отдавна са застроени,а и самата линия е трябвало да преминава през една вилна зона където да се чуди човек изобщо защо биха забили линията там при положение неблагоприятния релеф.
semafor написа:...на този етап по-лесно обаче е изграждането на други отсечки като връзка между Никопол и Белене,отсечка Никопол - Търну Мъгуреле по стената на планирания хидровъзел, Свищов - Зимнича,че дори и по-смели проекти като директна линия Русе - Тутракан - Силистра и съответно връзки с Олтеница и Кълъраш.
semafor написа:В Козлодуй има много хора от Враца които пътуват всеки ден на работа в АЕЦ-а което заедно с наличието в града на един музей на атомната енергетика да речем и кораба - музей Радецки биха привлекли допълнителен пътникопоток поне през топлите месеци.Както виждаш надежда има стига да се мисли в правилна посока и в перспектива,но в сегашната ситуация релси на север от Враца няма да видим
Назад към Инфраструктура / Railway Infrastructure
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта