bdz43r написа: Магистралата е хубаво нещо и съвсем не е творение на Тиквата (ти започна). Но двойната линия за 160 км/ч, която уж някога ще я има струва наполовина и при влагане на същите усилия щеше да е готова два пъти по-бързо, че и под Вакарел даже. Приоритети...
Saruman написа:Само за пример, незнам дали някой е чувал за Шарганската 8-ца в Сърбия. Теснолинейка възстановена от Сръбските железници, които са доста по зле от БДЖ.
bdz43r написа:Няма да цитирам думата "летни".
Магистралата е хубаво нещо и съвсем не е творение на Тиквата (ти започна). Но двойната линия за 160 км/ч, която уж някога ще я има струва наполовина и при влагане на същите усилия щеше да е готова два пъти по-бързо, че и под Вакарел даже. Приоритети...
bdz43r написа:Половин година преди закриването на линията пътувах във влак с 4 вагона и 80 % заети места. Тезата, че пътници нямало не издържа, просто и те, и превозния персонал имаха линията за даденост и билети не се издаваха. В Оряхово на касата имаше 5 души, във влака бяха 25.
И по 16-та се пътува цял ден, но влакът е пълен.
bdz43r написа:Изобщо не е атрактивна! Имах чувството че съм на края на света и ще умра от старост на една безкрайна права в полето с 20 км/ч. Лукс и голф-игрища може да се направят и в пустинята.
Назад към Инфраструктура / Railway Infrastructure
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта