ivajlo_nikolov написа:Но до тогава от София до Крушовица се пътуваше цял ден - с нормален и теснопътен влак. И това през равен терен! Когато през 90-те години се появиха първите частни автобуси по това направление - вярно, втора употреба, но повечето с климатик, взимащи разстоянието за 4 часа и половина, местните гледаха на тях като на космически кораби!
ivajlo_nikolov написа:Единствен шанс имаше една малка отсечка от Мизиа до Оряхово, която искаше да я вземе една "знакова фигура" - вече покойник, и да я експлоатира като атракция на пътуващите с германски круизни кораби по Дунава туристи, съвместно с водещ немски туроператор, но не му разрешиха.
П.П. - същата "знакова фигура" искаше да вземе и останките от Рилската теснолинейка.
ivajlo_nikolov написа: А да се сравнява Либерецката и Татранската метровици, които са трамваи, с нашата теснолинейка е като да сравняваш видинската двувагонка с TGV
25-255.4 написа:http://www.youtube.com/watch?v=f54OSRMetxA Можеше и с товарно движение да се опита
BDZrailroad написа:НЯКОЙ ИМА ИНФОРМАЦИЯ КЪДЕ Е БИЛА ГАРА ЧЕРВЕН БРЯГ-ТЕСНОЛИНЕЙНА?
BDZrailroad написа:НЯКОЙ ИМА ИНФОРМАЦИЯ КЪДЕ Е БИЛА ГАРА ЧЕРВЕН БРЯГ-ТЕСНОЛИНЕЙНА?
plam71en написа:BDZrailroad написа:НЯКОЙ ИМА ИНФОРМАЦИЯ КЪДЕ Е БИЛА ГАРА ЧЕРВЕН БРЯГ-ТЕСНОЛИНЕЙНА?
Да,точно срещу сегашната гара.Пресичаш сегашните коловози и си там.Даже като минаваш с влака се виждат останките.
lui6_figo_cfr написа:Един ден всичко това може да бъде възстановено в модерен и атрактивен вариант, но за целта трябва да сменим много неща, започвайки от възгледите и ценностите си.
Otskov написа:Беше питал и във фейса ама не намирам публикацията може ли линк към нея, имам нещо като карта ама тук не мога да го кача.
Назад към Инфраструктура / Railway Infrastructure
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта