Към момента от Национална компания „Железопътна инфраструктура“ извършват проучвания и разработва анализи, относно експлоатацията на жп линията. Годишните разходи за поддържане и охрана на жп линията Елхово-Ямол, значително надвишават приходите за същия период.
Rado написа:
Това предполага, че са направени стотици курсове с камиони за докарването им, по и без това претоварения път между Бургас и Слъчев бряг. А колко по-лесно би било извозването им с влак до абсолютно същото място - жп гарата. Вярно, че изпълнителят е частна фирма и той сам си решава как да си докара материалите, но ако имахме нормална Държава, това можеше да бъде заложено като условие в договора и по този начин една малка част от тези 97 млн. лева щяха да се върнат в същата тази Държава (най-вече в НКЖИ).
В друга тема съфорумецът 07 написа, че след демонтирането на линията, винпром "Черноморско злато" е използвал гарата в Сарафово, за да си товари продукцията на вагони. Дали това щеше да е най-удобното решение, ако клонът към завода от същата тази никому непречеща линия си беше останал?
А дали не беше възможно единствената линия по нашето Черноморие да бъде използвана за кратки атракционни пътувания на туристи през лятото, носейки някакви приходи?
И продължавам да се питам - спечелихме или изгубихме?
bdz_55-089 написа:Не е без значение как в проведен търга и как е взето решението за закупуването точно на този тип подвижен състав, но по-важното е дали е подходящ и перспективен за нашите условия. Ако ще и по най-нечестния начин да е проведен търгът, стига да бяха качествени мотрисите, всичко щеше да е добре, но проблемът е, че те са просто едни боклуци, при това скъпи боклуци.
bdz_55-089 написа:Извинявай, ама щом задаваш подобни въпроси, явно наистина не разбираш! Скоро пътувал ли си с влак и къде по-точно? Случайно да знаеш за системните повреди на ДМВ Дезиро, неработещите им климатици през лятото, отмненените влакове по причина тяхната поредна повреда, невъзможността за осигуряване на редовната им профилактика, загряването при продължително придвижване със скорост около и под 40 км/ч (а това се случва в много участъци), липсата на отваряеми прозорци и т.н.? В много страни по света има и влакове до най-малки селца, а у нас няма, така че тези механични сравнение не вършат работа. А и точно същите мотриси не използват.
Назад към Инфраструктура / Railway Infrastructure
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта