07 написа:Пак дъвчете Червен Бряг Оряхово. Никой министър не решава еднолично "Закрийте тази линия" или "закрийте тази гара"... Специално за Ч/.Бряг-Оряхово механизът беше следния:
1. Масово пътуване по метода "карти и монети". Всички виждат, но всички си траят. Под всички разбирайте гаров персонал (виждат колко хора има на перона и знаят колко билета са продадени), другите пътници, които вместо да сигнализират - другия път и те минават тънка лайстна... Машинистите и те не са прости хора - и те знаят какво става зад тях. Но що да развалят рахата на колегите...
2 БДЖ обаче отчита загуби. Прави се комисия и се установяват къде са най-сериозните загуби. Вижда се че влаковете по тази линия возят (на документи) 10-20 човека и се пуска предписание за намаляването първо на съставите, после и на боря влакове.
3 Повтарят се 1 и 2. Но вече работата е дебела. Разходите за пътя, влаковете, перосонал са такива че по добре да се наеме такси за пътниците (защото официалния им брой е нищожен, а всички се барат по оная работа и не сигнализират по нагоре за точка 1) от колкото да се продължи влаковото движение. Така началника на съответното ППП прави предложение до директора на БДЖ, който го препраща със съответното предложение до министъра. И се спира движението на пътническите влакове. Извендъж тарикатите и нищоправците от точка 1 го изяждат четвъртит защото маршруткаджиите не са кондукторите от теснолинейката. Пътниците все пак минават леко - те само плащат повече. Докато ЖПейците който гледаха (и участваха) в целия тоя идиотизъм - поеха към бюрото по труда. И естествено те цял живот ще тръбят че са "невинни".
А това ,че влака пътуваше 4 часа + идиотско разписание ...

upload pic
С кола е 56 километра и 1и 10