ЖП Гари и Спирки

Информация за състоянието на гарите и спирките.
Историческа информация за развитието на железния път, гари, спирки, тунели, мостове, сигнализации и др.
Информация за състоянието на закрит и неизползван железен път. Информация за индустриални клонове.

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот railjet » Нед Мар 20, 2016 11:17 pm

Чайката приближава Гурково от едната страна, от другата страня на гарата се задава 3624. Случаен пример. Кой от машинистите на двата влака ще спре първи, за да премести стрелките, и по кой маршрут?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Driver » Нед Мар 20, 2016 11:25 pm

55 тъп гъз много си далеч от щатите
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот railjet » Нед Мар 20, 2016 11:34 pm

Driver написа:55 тъп гъз много си далеч от щатите


Подхлъзнах го с този въпрос. Има някаква истина в това, за което плещи (гледал е филмчета), но минимална представа си няма колко е абсурдно за системата НКЖИ-БДЖ-Частници в актуалния им вид.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Пон Мар 21, 2016 12:31 am

Нали целта е да се преборим някак с всичките абсурди като започнем отнякъде? Заради едното местене на стрелките да поддържаме сума ти гари? Някаква автоматизация би трябвало да се започне рано или късно. Модернизацията на едно жп трасе не включва само завишаване на скорости и рехабилитация на железния път, а и въвеждане на съвременни автоматизирани осигурителни и комуникационни системи. И ако за еднопътните участъци все още се намират някои основания да има повече гари, то за двупътните няма такива. Машинистите сякаш не разполагат с gsm и връзки по между си, сякаш са изолирани от целия свят като са на път, така ли? И сякаш поне 10 други служители не наблюдават и проследяват тяхното придвижване през всяка точка.
bdz_55-089
 
Мнения: 869
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот railjet » Пон Мар 21, 2016 12:51 am

bdz_55-089 написа:Нали целта е да се преборим някак с всичките абсурди като започнем отнякъде? .....
... Машинистите сякаш не разполагат с gsm и връзки по между си, сякаш са изолирани от целия свят като са на път, така ли?


Значи двата машиниста, прибилижаващи от двете страни Гурково със 90-100 км/час, трябва да се разберат по гсм-а кой първи ще бие кучките?

Някой чувал ли е за такава система? Да не сме във ERTMS level 4, който ще бъде внедрен след 2050г. ?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот emokey » Пон Мар 21, 2016 7:20 am

bdz_55-089 написа:И ако за еднопътните участъци все още се намират някои основания да има повече гари, то за двупътните няма такива.
Трета линия е еднопътна, така че има нужда да има повече гари по нея.
emokey
 
Мнения: 37
Регистриран на: Вто Сеп 24, 2013 12:05 am

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот BDZ 07 » Пон Мар 21, 2016 8:44 am

emokey написа:Трета линия е еднопътна, така че има нужда да има повече гари по нея.


Ама не минава през Русе. Значи да се маха направо цялата :mrgreen:
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz46203 » Пон Мар 21, 2016 9:38 am

bdz_55-089 написа:.

Толкова неадекватни изказвания имаш, че се чудя какво правиш във форума. Предлагам ти да изчезнеш за известно време, да понаучиш и се запознаеш, поне с основните неща в жп транспорта и тогава да се върнеш и пишеш.
bdz46203
 

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz46203 » Пон Мар 21, 2016 9:40 am

Ванчо, къде изчезнаха много мнения от тази тема?
bdz46203
 

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Пон Мар 21, 2016 4:36 pm

railjet написа: Значи двата машиниста, прибилижаващи от двете страни Гурково със 90-100 км/час, трябва да се разберат по гсм-а кой първи ще бие кучките?

И какъв по-точно е проблемът, за да не се случи това? Само, понеже в някакви остарели учебници и правилници пише, че в жп транспорта това е забранено и недопустимо ли? Ами ако освен гсм, машинистите имат и постоянна обезпечена връзка по между си, базирана на някакъв софтуер и взаимно могат да се проследяват кой къде точно се намира и след колко време приблизително ще премине през съответното неохраняемо коловозно развитие, където задължително трябва да премести стрелки, отбие и спре? Дори да има нужда от повече гари по 3-та, то едва ли е нужно да има и при Николаево, и при Гурково, и при Твърдица. Може да се остави само при Твърдица. От Н брой гари по 3та линия, какъв дял изпълняват освен чисто разменни функции по срещи и още нещо допълнително, чак не смея да кажа товаро-разтоварна дейност?
bdz_55-089
 
Мнения: 869
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот BDZ 07 » Пон Мар 21, 2016 4:44 pm

Софтуер, обезпечаване, взаимно проследяване... това е БДЖ, не поредното предприятие в Русе и някакво компютърна игра.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Пон Мар 21, 2016 8:34 pm

Да, но аз си мисля, че може да се внедри много лесно и с малко средства. Друг е въпросът, ако нарочно не се прави, за да се поддържат определен брой работни места и заетост на хора в предпенсионна възраст. Обаче, знаете ли какво- ако някои от тях останат без работа в резултат на оптимизация на жп сектора, веднага ще им намеря работа в поне 2 големи конфекционни фабрики в Русе. Когато някой казва, че няма работа, винаги съм готов да споря с него- работа има, но не и за мързеливите. Истината е, че има голямо търсене, но на хора с определени професии и опит.
bdz_55-089
 
Мнения: 869
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот plastikat » Пон Мар 21, 2016 9:41 pm

bdz_55-089 написа:Да, но аз си мисля, че може да се внедри много лесно и с малко средства. Друг е въпросът, ако нарочно не се прави, за да се поддържат определен брой работни места и заетост на хора в предпенсионна възраст. Обаче, знаете ли какво- ако някои от тях останат без работа в резултат на оптимизация на жп сектора, веднага ще им намеря работа в поне 2 големи конфекционни фабрики в Русе. Когато някой казва, че няма работа, винаги съм готов да споря с него- работа има, но не и за мързеливите. Истината е, че има голямо търсене, но на хора с определени професии и опит.

Моля Ви , господа администратори и г-н админ , заради това кукуригу и аз ще напусна !!!!!! ВЗЕМЕТЕ МЕРКИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1328
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Пон Мар 21, 2016 9:58 pm

Не е лошо и ти да вземеш мерки срещу повишената си емоционалност и лесна раздразнителност. Мисля, че все още хладната морска вода край Бургас може да се окаже изключително полезна в твоя случай.
bdz_55-089
 
Мнения: 869
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Otskov » Пон Мар 21, 2016 10:01 pm

bdz_55-089 написа: Когато някой казва, че няма работа, винаги съм готов да споря с него- работа има, но не и за мързеливите.

Това не е по темата, но тук съм напълно съгласен с теб! :) И работа и възможности за развитие има, колкото искаш, но само за тези, които искат да ги видят.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Otskov » Пон Мар 21, 2016 10:04 pm

Сега по темата, не мисля че образуването на 17 километрово междугарие по единична линия е добра идея;
Автоматизация казваш, ами по трета би било добре да се изгради една ДЦ, каквато и е имало от Ил до Кв, че май е имало проект и до Кн да стигне не съм сигурен.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот railjet » Пон Мар 21, 2016 10:09 pm

Бърз влак ще покрие тези 17км за 12,5 мин. Тежка товарачка - 22мин. Много е.
Ако частник си поиска трасе през деня, може да удари на камък. С премахването на толкова гари по 3-та, следва да се потърсят нови и оптимални средни технически скорости намаляващи риска от тапи. Сложна задача,за движенци от висш ранг.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Saruman » Пон Мар 21, 2016 10:22 pm

Миналата година на семинар в МТИС на жп тематика, един специалист от НКЖИ заяви, че чрез закриване на гари се увеличава капацитета. През миналата и тази година така напористо изпълняват тази задача, с колко ли стотин процента увеличиха капацитета...
Аватар
Saruman
 
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Otskov » Пон Мар 21, 2016 10:53 pm

Този, който го е казал, е бил голям капацитет :D
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот BDZ 07 » Пон Мар 21, 2016 10:54 pm

Сложна задача,за движенци от висш ранг.


А има ли такива?

По 3-а товарното движение е интензивно. Такива дълги междугария могат да спънат целия трафик.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

ПредишнаСледваща

Назад към Инфраструктура / Railway Infrastructure

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron