ЖП Гари и Спирки

Информация за състоянието на гарите и спирките.
Историческа информация за развитието на железния път, гари, спирки, тунели, мостове, сигнализации и др.
Информация за състоянието на закрит и неизползван железен път. Информация за индустриални клонове.

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот 07 » Пон Мар 21, 2016 11:28 pm

Има си минимуми, под които не бива да е пада, гари се пестят с удвояване, или поне чрез АБ с проходни сигнали. Ако няма трафик - може да се демонтират коловози, но не и да се оскубват гари изцяло.
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот NeroN » Вто Мар 22, 2016 8:30 am

plastikat написа:
bdz_55-089 написа:Да, но аз си мисля, че може да се внедри много лесно и с малко средства. Друг е въпросът, ако нарочно не се прави, за да се поддържат определен брой работни места и заетост на хора в предпенсионна възраст. Обаче, знаете ли какво- ако някои от тях останат без работа в резултат на оптимизация на жп сектора, веднага ще им намеря работа в поне 2 големи конфекционни фабрики в Русе. Когато някой казва, че няма работа, винаги съм готов да споря с него- работа има, но не и за мързеливите. Истината е, че има голямо търсене, но на хора с определени професии и опит.

Моля Ви , господа администратори и г-н админ , заради това кукуригу и аз ще напусна !!!!!! ВЗЕМЕТЕ МЕРКИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Чао. На никого няма да липсваш!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:
NeroN
 
Мнения: 361
Регистриран на: Пет Авг 29, 2014 10:53 am

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот railjet » Вто Мар 22, 2016 10:18 am

Спящият администратор върви по пътя на колегата си отпреди 5 години, заради чиято абдикация сам реши да създаде този форум- репликация на стария.

Чукана е невменянем. Ако нещичко в брътвежите му мъничко някъде се припокрива с реално съществуващи неща (ДЦ на гари без персонал), то ще бъде пльоснато по супер несмеслено, и веднага удавено в налудничави спам- мантари. Така, че решението е постоянен бан. Ако не - форумът ще умре скоропостижно..
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот georgievgi76 » Вто Мар 22, 2016 7:52 pm

railjet написа:Спящият администратор върви по пътя на колегата си отпреди 5 години, заради чиято абдикация сам реши да създаде този форум- репликация на стария.

Чукана е невменянем. Ако нещичко в брътвежите му мъничко някъде се припокрива с реално съществуващи неща (ДЦ на гари без персонал), то ще бъде пльоснато по супер несмеслено, и веднага удавено в налудничави спам- мантари. Така, че решението е постоянен бан. Ако не - форумът ще умре скоропостижно..

И като се баннем ,всички отиваме във Фейсбука.Там групи много
georgievgi76
 
Мнения: 96
Регистриран на: Вто Сеп 22, 2015 1:49 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот railjet » Вто Мар 22, 2016 8:24 pm

Кажи ми по какъв начин да го накараш да осъзнае, че пише глупости?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Пон Апр 18, 2016 7:10 pm

Считано от 01.05.2016 г. предлагам на уважаемите компетентни и отговорни фактори в системата на НКЖИ закриването на гара Руска Бела по 7-ма линия и на гара Моруница по 4-та линия като напълно излишни и с оглед намаляване обема на товарните и пътническите превози и съответно- намаляване на нуждата от разменяне на съставите по еднопътен участък. Същите да се преобразуват в жп спирки със задължително обслужване от всички пътнически влакове.
bdz_55-089
 
Мнения: 871
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz46203 » Пон Апр 18, 2016 8:44 pm

bdz_55-089 написа:Считано от 01.05.2016 г. предлагам на уважаемите компетентни и отговорни фактори в системата на НКЖИ закриването на гара Руска Бела по 7-ма линия и на гара Моруница по 4-та линия като напълно излишни и с оглед намаляване обема на товарните и пътническите превози и съответно- намаляване на нуждата от разменяне на съставите по еднопътен участък. Същите да се преобразуват в жп спирки със задължително обслужване от всички пътнически влакове.

Ти май си надрусан! Стига си писал глупости във форума!
bdz46203
 

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Пон Апр 18, 2016 9:52 pm

E, малко се позатопли времето, но едва ли това се е отразило на здравата ми логика. Колко е разстоянието между Мездра и Враца и при положение, че няма никакви товарни вагони и Химко е отдавна фалирало и няма никаква индустрия и надежда за врачани...Да не би да имаш някоя приятелка да работи на Руска Бела? Видя ми се една жена сякаш там...
bdz_55-089
 
Мнения: 871
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz46203 » Пон Апр 18, 2016 10:56 pm

bdz_55-089 написа:E, малко се позатопли времето, но едва ли това се е отразило на здравата ми логика. Колко е разстоянието между Мездра и Враца и при положение, че няма никакви товарни вагони и Химко е отдавна фалирало и няма никаква индустрия и надежда за врачани...Да не би да имаш някоя приятелка да работи на Руска Бела? Видя ми се една жена сякаш там...

Руска бяла е възелна гара!
bdz46203
 

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Otskov » Вто Апр 19, 2016 12:10 am

И Мусачево беше възелна...
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Nikss » Вто Апр 19, 2016 8:28 am

А Разделна не беше ли :?:
Nikss
 
Мнения: 594
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот dobriii123 » Вто Апр 19, 2016 10:11 am

Пътувал веднъж, човек веднага започва да разбира...През изминалите седмици беше демонтиран четвърти коловоз в гара Руска бяла, заедно със стрелките към него. Аз лично хич не бих се учудил да я закрият някой ден, но засега няма такива планове и не го намирам за належащо. Като стана дума за товарно движение по 7-ма, онзи ден във Враца е пристигнала 55-ца на Експрес Сервиз, която ще работи в петролната база.
dobriii123
 
Мнения: 588
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:52 am

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Вто Апр 19, 2016 6:13 pm

bdz46203 написа:
bdz_55-089 написа:E, малко се позатопли времето, но едва ли това се е отразило на здравата ми логика. Колко е разстоянието между Мездра и Враца и при положение, че няма никакви товарни вагони и Химко е отдавна фалирало и няма никаква индустрия и надежда за врачани...Да не би да имаш някоя приятелка да работи на Руска Бела? Видя ми се една жена сякаш там...

Руска бяла е възелна гара!

Eто това вече наистина са пълни глупости! Никаква възелна гара не е! Прочети определението за такава. Мездра е възелна гара, но Руска Бела не е! Няма нужда от нея към момента и с оглед на тенденциите и перспективит. Достатъчно е да се понижи в жп спирка и дори тогава не знам дали ще е много използвана, но да речем ще има по няколко пътници.
bdz_55-089
 
Мнения: 871
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Вто Апр 19, 2016 6:17 pm

dobriii123 написа: Като стана дума за товарно движение по 7-ма, онзи ден във Враца е пристигнала 55-ца на Експрес Сервиз, която ще работи в петролната база.

Естествено. 55-ца няма откъде другаде да дойде, освен от единственото стабилно и успешно жп машиностроително предприятие у нас, което разбира се е в Русе- градът, където са поставени основите на на този важен, обслужващ за жп сектора, отрасъл у нас. Аз пък видях на 18.04.16, понеделник, под хотел "Рига" да минават цели 3 , закачени една за друга 55-ци на Експрес сервиз, теглени от електровоз на БЖК. В композицията зад тях имаше и 1 пътнически вагон, следван от около 10 товарни вагона, сред които цистерни и други. Товарното движение по линията между РП Доростол- Русе-запад- Русе разпр. е редовно и разнообразно.
bdz_55-089
 
Мнения: 871
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz46203 » Вто Апр 19, 2016 10:31 pm

bdz_55-089 написа:Eто това вече наистина са пълни глупости! Никаква възелна гара не е!

Офф смешко, гара с три направления как се нарича?
bdz46203
 

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Сря Апр 20, 2016 10:49 pm

Какви са тези направления на Руска Бела? Обясних ти, че Химко отдавна е фалирал, дори жп спирката му ( Враца-запад) е закрита отдавна. А това, че линията от двупътна става еднопътна- това дали е достатъчно основание с днешна дата, за да има там гара? Имаше много други гари, които се закриха и за които това беше спорно до известна степен, докато при Руска Бела дори не би трябвало да има и колебание.
bdz_55-089
 
Мнения: 871
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот railfan » Сря Апр 20, 2016 11:07 pm

bdz_55-089 написа:Какви са тези направления на Руска Бела? Обясних ти, че Химко отдавна е фалирал, дори жп спирката му ( Враца-запад) е закрита отдавна. А това, че линията от двупътна става еднопътна- това дали е достатъчно основание с днешна дата, за да има там гара? Имаше много други гари, които се закриха и за които това беше спорно до известна степен, докато при Руска Бела дори не би трябвало да има и колебание.

От двупътна се разделя на два отделни пътя. Общо 3 направления:
1 за Враца/Видин
1 за Мездра-централна
1 за Мездра-юг
Подкрепям bdz46203, гарата и според мен там е необходима, въпреки, че е закрит въпросният завод Химко, гарата разпределя влаци по 3 посоки :idea:
railfan
 
Мнения: 350
Регистриран на: Пет Апр 04, 2014 9:47 am
Местоположение: Стара Загора/Свиленград

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz46203 » Сря Апр 20, 2016 11:40 pm

bdz_55-089 написа:Какви са тези направления на Руска Бела? А това, че линията от двупътна става еднопътна- това дали е достатъчно основание с днешна дата, за да има там гара?.

Написани са ти направленията. Ай обясни като я няма гарата, как ще има три направления?? То бива да не мислиш ама....
bdz46203
 

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Otskov » Чет Апр 21, 2016 1:00 am

Абе Луиш не е съвсем крив; предлагал съм го и преди - на мястото, където двете линии стават успоредни, между Моравица и Мездрите, се разкрима РП (може и да е част от гара Мездра) с две есови стрелки, Руска бела също става РП с две есови стрелки + гаражен коловоз (сегашен 1-ви) за ДМ, изолирани лоци, пласери и т.н., линията се обезличава и лееко барваме скоростта за влаците с прозорци на 100 и готово - печелим 4500 метра нова двупътна линия + дупътно Ру-Вц и с по малко персонал, по-висока пропускателна способност. А живот и здраве някой ден можем да сложим и бързи стрелки на Вц и въпросния РП и така пропускателната способност още ще нарастне.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz46203 » Чет Апр 21, 2016 8:43 am

Otskov написа:Абе Луиш не е съвсем крив;.

Ти четеш ли изобщо, че го защитаваш този чукан?? Той иска да закрива гари, ниакакви такива подобрения. А тези ФАНТАСТИКИ ЗА НКЖИ който предлагаш ти няма да станат, поне в близко бъдеще няма .. Сега ако, закрият гарата едното направление изчезва. Най-вероятно това към Мездра юг. И хоп няма директна връзка вече. Всичко върти през Мездра. Това ли искате. Дайте да закриваме още линии. Какво мислене имате не знам!
bdz46203
 

ПредишнаСледваща

Назад към Инфраструктура / Railway Infrastructure

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron