ЖП Гари и Спирки

Информация за състоянието на гарите и спирките.
Историческа информация за развитието на железния път, гари, спирки, тунели, мостове, сигнализации и др.
Информация за състоянието на закрит и неизползван железен път. Информация за индустриални клонове.

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Otskov » Чет Апр 21, 2016 6:04 pm

Подробно съм описал какво искам за този участък :arrow:
Otskov написа:по-висока пропускателна способност.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1975
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Чет Апр 21, 2016 8:51 pm

Не е вярно! Като съм казал да се закрие дадена гара, не съм против оптимизации и подобрения, а тъкмо обратното. Струва ми се, че предложението на Otskov е идеалният вариант, аз дори мислех да предложа евентуално оставане на Руска Бела като РП. Но бих попитал и друго- колко влакове преминават по шунта през Мездра-юг и заслужава ли това поддръжката на 2 гари като Мездра-юг и Руска Бела. Така и иначе, всики влакове минават през Мездра. Да не би около други шунтове в миналото да е имало непременно гари- напр. РП Акация, РП Аспарух , тези около Карнобат и Дъбово- всичките са БЕЗ излишни гари. Руска Бела само като РП и нищо повече, дори и РП й е много!
bdz_55-089
 
Мнения: 865
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот транзитен пътник » Чет Апр 21, 2016 9:28 pm

bdz_55-089 написа:колко влакове преминават по шунта през Мездра-юг

На този въпрос лесно можете да си отговорите с помощта на разписанието, поне що се отнася до влаковете, които возят пътници.
bdz_55-089 написа:всики влакове минават през Мездра

Не.
bdz_55-089 написа:Руска Бела само като РП и нищо повече, дори и РП й е много!

Горката, нямала късмет да се случи по-близо до там, където трябва...
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот dobriii123 » Пет Апр 22, 2016 8:11 am

През междугарието Руска бяла-Мездра юг минават тамън два влака -7620 и 7621. За други не знам.
dobriii123
 
Мнения: 588
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:52 am

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz46203 » Пет Апр 22, 2016 8:52 am

dobriii123 написа:През междугарието Руска бяла-Мездра юг минават тамън два влака -7620 и 7621. За други не знам.

Да и всички товарни. Тепърва ще се увеличават влаковете, който ще минават от там с увеличаване на товаропотока по Дунав мост 2. А също трябва да се промени разписанието и на други бързи влакове да си минават директно. Каква е тзи простотия всички влакове да обикалят през Мездра, да въртят машини и така нататък...
bdz46203
 

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот BDZ 07 » Пет Апр 22, 2016 10:58 am

Химко вече го няма - да се бастиса и Враца. За кво ни е? Че и РП й е много!
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Пет Апр 22, 2016 9:35 pm

bdz46203 написа:
dobriii123 написа:През междугарието Руска бяла-Мездра юг минават тамън два влака -7620 и 7621. За други не знам.

Да и всички товарни. Тепърва ще се увеличават влаковете, който ще минават от там с увеличаване на товаропотока по Дунав мост 2. А също трябва да се промени разписанието и на други бързи влакове да си минават директно. Каква е тзи простотия всички влакове да обикалят през Мездра, да въртят машини и така нататък...

Нищо такова няма да се случи, а е твърде вероятно и сегашният трафик да намалява още. През Мездра да не минавали, така ли? А тогава защо ще караме 100 % от влаковете да минават през ГО , а? Аз настоявах поне за Румънеца да не минава през Го, а през РП Акация- РП Първомайци, но уви- не стана. След като дори за категорията МБВ не се допуска подобен компромис, тогава откъде накъде ще се допуска за влаковете по направление Монтана-Лом-Видин?
bdz_55-089
 
Мнения: 865
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот dobo » Пет Апр 22, 2016 10:51 pm

1 мозъчна клетка дай, ама се сети що двете неща не са съпоставими ;)
dobo
 
Мнения: 435
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:16 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Пет Апр 22, 2016 11:02 pm

Напротив, напълно съпоставими са! Поне един влак може да не минава задължително през Го и най-логично ми се вижда това да е МБВ, защото за всички останали веднага ще скочат, че правели връзки. За МБВ знаем, че по правилник той не прави задължителни връзки във вътрешно, макар да сме спорели доколко това е приложимо в случая с Румънеца. Ако има влак до Гюргево, той на теория ще се води също межуднароден, но ще е напълно задължително да прави всякакви вътрешни връзки.
bdz_55-089
 
Мнения: 865
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Vancho_4647 » Сря Апр 27, 2016 8:41 am

Румънеца няма как да не минава през Горна оряховица, тъй като повечето пътници международно идват откъм 464 въпреки трансбордиранията и няколкото пъти смяна на вид транспорт и вагони. Отделно от това особено лятото Велико Търново генерира международен пътникопоток. Проблема е в бройката влакове - недостатъчна е. Не може с 1 влак международен да разчиташ на обслужване. Същото важи и за вътрешните влакове.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Сря Апр 27, 2016 9:49 pm

МБВ Истанбул- Букурещ си обслужва В. Търново, а Румънец-ът си обслужва Русе, какъв е проблема? Откачането/прикачането на групата от/за Истанбул може да се осъществи не само на гара Горна Оряховица, а така също и на гара Янтра и дори на РП Акация- обсъждано е вече. Но според мен, няма да са излишни два отделни влака Букурещ- Истанбул и Букурещ- София, като последният трябва да се продължи за Солун/ Атина. Въпрос на договорености и дипломация, на които нашата жп администрация е изключително слаба и неумела. В момента постоянните закъснения на Истанбул -Букурещ подпират разписанията на Румънеца и в резултат се трупат редовни закъснения към Русе. Закъснения към Русе трупа и РБВ Дунав, така че на практика излиза, че Русе не разполага със сигурна, точна и бърза връзка със столицата. Този проблем е от години и БДЖ така и не успяват да го решат.
bdz_55-089
 
Мнения: 865
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Otskov » Сря Апр 27, 2016 11:20 pm

Малко офтопик - може наистина да са два влака
Русе-Сф спира само на Р-Л-Пл-М-Сф толкова
Русе-Истанбул обслужва и малките градчета
Откачането и закачането става на цг Русе.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1975
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz46203 » Чет Апр 28, 2016 5:47 pm

Otskov написа:Малко офтопик - може наистина да са два влака
Русе-Сф спира само на Р-Л-Пл-М-Сф толкова
Русе-Истанбул обслужва и малките градчета
Откачането и закачането става на цг Русе.

Не може така.
bdz46203
 

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Nikss » Пет Апр 29, 2016 1:23 am

+1
Nikss
 
Мнения: 593
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Пет Апр 29, 2016 9:09 pm

bdz46203 написа:
Otskov написа:Малко офтопик - може наистина да са два влака
Русе-Сф спира само на Р-Л-Пл-М-Сф толкова
Русе-Истанбул обслужва и малките градчета
Откачането и закачането става на цг Русе.

Не може така.

Напротив! Може и звучи много логично. Има цял куп влакове Русе- Го и не пречи тези два МБВ да се впишат някак в разписанието. Иначе идеята бързи и след тях пътнически по същото направление наблизо един след друг, я има и по много други направления из страната.
bdz_55-089
 
Мнения: 865
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Vancho_4647 » Съб Апр 30, 2016 9:59 am

bdz46203 написа:
Otskov написа:Малко офтопик - може наистина да са два влака
Русе-Сф спира само на Р-Л-Пл-М-Сф толкова
Русе-Истанбул обслужва и малките градчета
Откачането и закачането става на цг Русе.

Не може така.

А сега може Русе да няма директна връзка с централна южна България и винаги да трябва да се слиза в Горна Оряховица ? :roll:
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Нед Май 01, 2016 8:18 am

Не е добре, че няма такава директна връзка. Но всъщност не е и съвсем вярно, защото МБВ осъществяват такава връзка, а друг е въпросът защо на тях не може да се разчита особено. Освен това, по направлението Русе- Ст. Загора- Пловдив не пътуват много хора директно. Има значителни потоци Русе- Горна Оряховица- Плачковци, както и Горна Оряховица- Ст. Загора, но не и Русе- Ст. Загора
bdz_55-089
 
Мнения: 865
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Vancho_4647 » Нед Май 01, 2016 10:41 am

Няма и как да ги има, защото благодарение на спрения нощен влак вече 5 години на хората им се налага да пътуват през Синдел или София от Пловдив... Не можеш в рамките на 24 часа да отидеш и да се върнеш, а няма и автобуси. И ако нямаш кола си жив умрял. Ето защо 4-та я докараха до статут на второстепенна отсечка по цялото рамо Горна-Подкова, а не сам от Димитровград. Неминуемо липсата на нощния влак рефлектира върху всички останали влакове. А има толкова много потенциал, който някой от БДЖ упорито отказва да развие. Или може би вече го няма, защото студентите пътуват с коли и останаха само туристите по Кръстец, Бъзовец и вечните пътуващи с влак жители на Трявна. Много жалко е всичко, което се случва с тази линия. Отчасти затварянията на Балкана многократно също спомогнаха, но главно отношението на БДЖ ПП към тази линия изгони хората. В момента 40105 вози по три вагона почти всекидневно, а вече ги няма онези тълпи. След дъжд качулка.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Otskov » Нед Май 01, 2016 4:04 pm

Vancho_4647 написа: В момента 40105 вози по три вагона почти всекидневно, а вече ги няма онези тълпи.

А когато преди около 3 седмици имаше тълпи (ден петък, засякох 40150 на Дряново) влакът беше с два вагона :x
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1975
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Otskov » Съб Юли 02, 2016 4:23 pm

Защо не се разкрие спирка Зора в междугарието Сз-Ки ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1975
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

ПредишнаСледваща

Назад към Инфраструктура / Railway Infrastructure

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron