Страница 13 от 17

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Чет Апр 21, 2016 6:04 pm
от Otskov
Подробно съм описал какво искам за този участък :arrow:
Otskov написа:по-висока пропускателна способност.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Чет Апр 21, 2016 8:51 pm
от bdz_55-089
Не е вярно! Като съм казал да се закрие дадена гара, не съм против оптимизации и подобрения, а тъкмо обратното. Струва ми се, че предложението на Otskov е идеалният вариант, аз дори мислех да предложа евентуално оставане на Руска Бела като РП. Но бих попитал и друго- колко влакове преминават по шунта през Мездра-юг и заслужава ли това поддръжката на 2 гари като Мездра-юг и Руска Бела. Така и иначе, всики влакове минават през Мездра. Да не би около други шунтове в миналото да е имало непременно гари- напр. РП Акация, РП Аспарух , тези около Карнобат и Дъбово- всичките са БЕЗ излишни гари. Руска Бела само като РП и нищо повече, дори и РП й е много!

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Чет Апр 21, 2016 9:28 pm
от транзитен пътник
bdz_55-089 написа:колко влакове преминават по шунта през Мездра-юг

На този въпрос лесно можете да си отговорите с помощта на разписанието, поне що се отнася до влаковете, които возят пътници.
bdz_55-089 написа:всики влакове минават през Мездра

Не.
bdz_55-089 написа:Руска Бела само като РП и нищо повече, дори и РП й е много!

Горката, нямала късмет да се случи по-близо до там, където трябва...

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Апр 22, 2016 8:11 am
от dobriii123
През междугарието Руска бяла-Мездра юг минават тамън два влака -7620 и 7621. За други не знам.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Апр 22, 2016 8:52 am
от bdz46203
dobriii123 написа:През междугарието Руска бяла-Мездра юг минават тамън два влака -7620 и 7621. За други не знам.

Да и всички товарни. Тепърва ще се увеличават влаковете, който ще минават от там с увеличаване на товаропотока по Дунав мост 2. А също трябва да се промени разписанието и на други бързи влакове да си минават директно. Каква е тзи простотия всички влакове да обикалят през Мездра, да въртят машини и така нататък...

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Апр 22, 2016 10:58 am
от BDZ 07
Химко вече го няма - да се бастиса и Враца. За кво ни е? Че и РП й е много!

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Апр 22, 2016 9:35 pm
от bdz_55-089
bdz46203 написа:
dobriii123 написа:През междугарието Руска бяла-Мездра юг минават тамън два влака -7620 и 7621. За други не знам.

Да и всички товарни. Тепърва ще се увеличават влаковете, който ще минават от там с увеличаване на товаропотока по Дунав мост 2. А също трябва да се промени разписанието и на други бързи влакове да си минават директно. Каква е тзи простотия всички влакове да обикалят през Мездра, да въртят машини и така нататък...

Нищо такова няма да се случи, а е твърде вероятно и сегашният трафик да намалява още. През Мездра да не минавали, така ли? А тогава защо ще караме 100 % от влаковете да минават през ГО , а? Аз настоявах поне за Румънеца да не минава през Го, а през РП Акация- РП Първомайци, но уви- не стана. След като дори за категорията МБВ не се допуска подобен компромис, тогава откъде накъде ще се допуска за влаковете по направление Монтана-Лом-Видин?

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Апр 22, 2016 10:51 pm
от dobo
1 мозъчна клетка дай, ама се сети що двете неща не са съпоставими ;)

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Апр 22, 2016 11:02 pm
от bdz_55-089
Напротив, напълно съпоставими са! Поне един влак може да не минава задължително през Го и най-логично ми се вижда това да е МБВ, защото за всички останали веднага ще скочат, че правели връзки. За МБВ знаем, че по правилник той не прави задължителни връзки във вътрешно, макар да сме спорели доколко това е приложимо в случая с Румънеца. Ако има влак до Гюргево, той на теория ще се води също межуднароден, но ще е напълно задължително да прави всякакви вътрешни връзки.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Сря Апр 27, 2016 8:41 am
от Vancho_4647
Румънеца няма как да не минава през Горна оряховица, тъй като повечето пътници международно идват откъм 464 въпреки трансбордиранията и няколкото пъти смяна на вид транспорт и вагони. Отделно от това особено лятото Велико Търново генерира международен пътникопоток. Проблема е в бройката влакове - недостатъчна е. Не може с 1 влак международен да разчиташ на обслужване. Същото важи и за вътрешните влакове.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Сря Апр 27, 2016 9:49 pm
от bdz_55-089
МБВ Истанбул- Букурещ си обслужва В. Търново, а Румънец-ът си обслужва Русе, какъв е проблема? Откачането/прикачането на групата от/за Истанбул може да се осъществи не само на гара Горна Оряховица, а така също и на гара Янтра и дори на РП Акация- обсъждано е вече. Но според мен, няма да са излишни два отделни влака Букурещ- Истанбул и Букурещ- София, като последният трябва да се продължи за Солун/ Атина. Въпрос на договорености и дипломация, на които нашата жп администрация е изключително слаба и неумела. В момента постоянните закъснения на Истанбул -Букурещ подпират разписанията на Румънеца и в резултат се трупат редовни закъснения към Русе. Закъснения към Русе трупа и РБВ Дунав, така че на практика излиза, че Русе не разполага със сигурна, точна и бърза връзка със столицата. Този проблем е от години и БДЖ така и не успяват да го решат.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Сря Апр 27, 2016 11:20 pm
от Otskov
Малко офтопик - може наистина да са два влака
Русе-Сф спира само на Р-Л-Пл-М-Сф толкова
Русе-Истанбул обслужва и малките градчета
Откачането и закачането става на цг Русе.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Чет Апр 28, 2016 5:47 pm
от bdz46203
Otskov написа:Малко офтопик - може наистина да са два влака
Русе-Сф спира само на Р-Л-Пл-М-Сф толкова
Русе-Истанбул обслужва и малките градчета
Откачането и закачането става на цг Русе.

Не може така.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Апр 29, 2016 1:23 am
от Nikss
+1

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Апр 29, 2016 9:09 pm
от bdz_55-089
bdz46203 написа:
Otskov написа:Малко офтопик - може наистина да са два влака
Русе-Сф спира само на Р-Л-Пл-М-Сф толкова
Русе-Истанбул обслужва и малките градчета
Откачането и закачането става на цг Русе.

Не може така.

Напротив! Може и звучи много логично. Има цял куп влакове Русе- Го и не пречи тези два МБВ да се впишат някак в разписанието. Иначе идеята бързи и след тях пътнически по същото направление наблизо един след друг, я има и по много други направления из страната.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Съб Апр 30, 2016 9:59 am
от Vancho_4647
bdz46203 написа:
Otskov написа:Малко офтопик - може наистина да са два влака
Русе-Сф спира само на Р-Л-Пл-М-Сф толкова
Русе-Истанбул обслужва и малките градчета
Откачането и закачането става на цг Русе.

Не може така.

А сега може Русе да няма директна връзка с централна южна България и винаги да трябва да се слиза в Горна Оряховица ? :roll:

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Нед Май 01, 2016 8:18 am
от bdz_55-089
Не е добре, че няма такава директна връзка. Но всъщност не е и съвсем вярно, защото МБВ осъществяват такава връзка, а друг е въпросът защо на тях не може да се разчита особено. Освен това, по направлението Русе- Ст. Загора- Пловдив не пътуват много хора директно. Има значителни потоци Русе- Горна Оряховица- Плачковци, както и Горна Оряховица- Ст. Загора, но не и Русе- Ст. Загора

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Нед Май 01, 2016 10:41 am
от Vancho_4647
Няма и как да ги има, защото благодарение на спрения нощен влак вече 5 години на хората им се налага да пътуват през Синдел или София от Пловдив... Не можеш в рамките на 24 часа да отидеш и да се върнеш, а няма и автобуси. И ако нямаш кола си жив умрял. Ето защо 4-та я докараха до статут на второстепенна отсечка по цялото рамо Горна-Подкова, а не сам от Димитровград. Неминуемо липсата на нощния влак рефлектира върху всички останали влакове. А има толкова много потенциал, който някой от БДЖ упорито отказва да развие. Или може би вече го няма, защото студентите пътуват с коли и останаха само туристите по Кръстец, Бъзовец и вечните пътуващи с влак жители на Трявна. Много жалко е всичко, което се случва с тази линия. Отчасти затварянията на Балкана многократно също спомогнаха, но главно отношението на БДЖ ПП към тази линия изгони хората. В момента 40105 вози по три вагона почти всекидневно, а вече ги няма онези тълпи. След дъжд качулка.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Нед Май 01, 2016 4:04 pm
от Otskov
Vancho_4647 написа: В момента 40105 вози по три вагона почти всекидневно, а вече ги няма онези тълпи.

А когато преди около 3 седмици имаше тълпи (ден петък, засякох 40150 на Дряново) влакът беше с два вагона :x

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Съб Юли 02, 2016 4:23 pm
от Otskov
Защо не се разкрие спирка Зора в междугарието Сз-Ки ?