Страница 14 от 17

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Съб Юли 02, 2016 5:08 pm
от nickytod
Otskov написа:Защо не се разкрие спирка Зора в междугарието Сз-Ки ?

О-о-о, не почвай сега и ти с тая спирка! Достатъчно "задълбочена" и също толкова безмислена дискусия протече на тая тема в друг форум, та сега и тук да се повтаря.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Съб Юли 02, 2016 9:51 pm
от Otskov
Именно защото е "задълбочена" не можах да разбера би ли имало смисъл от такава спирка ?

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Нед Юли 03, 2016 1:08 am
от Nikss
РП Кл дава все по-ясни признаци, че скоро пак може да бъде гара. Миналата Неделя, 26.06.2016 г. видях, че е сменена дограмата на служебните помещения на деж.рък-л и нач-к гара :shock:

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Нед Юли 03, 2016 9:59 am
от dobriii123
Че пак „може да бъде" гара...ами то ЩЕ бъде гара...

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Нед Юли 03, 2016 1:09 pm
от Nikss
Много работи в БДЖ и НКЖИ бяха, са и ще бъдат ЩЕ, но кога точно - другата седмица, другия месец, другата година, другия век... никой не знае и не може да каже :idea: :arrow:
Знаеш, че всяко решение е предпоследно и се действа едвам-едвам

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Нед Юли 03, 2016 8:55 pm
от bdz46203
GuesttFan написа:
Otskov написа:Защо не се разкрие спирка Зора в междугарието Сз-Ки ?

О-о-о, не почвай сега и ти с тая спирка! Достатъчно "задълбочена" и също толкова безмислена дискусия протече на тая тема в друг форум, та сега и тук да се повтаря.

Къде е тази дискусия?

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Чет Юли 21, 2016 1:54 pm
от BDZ 07
Съгласно заповед № 1486/15.07.2016 год. на Ген. директор на ДП „НК ЖИ” от 11.30 часа на 25.07.2016 год. се закрива гара Иганово.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Чет Юли 21, 2016 8:50 pm
от bdz46203
Браво на милчо!!! Ще остане в историята като гробокопачът на гари в България.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Юли 22, 2016 8:46 pm
от Otskov
Това не е ли за подмяна на ОИ ?

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Съб Юли 23, 2016 4:22 pm
от bdz46203
Не

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Нед Юли 24, 2016 10:54 pm
от bdz_55-089
Това, че някъде са сменени дограми и прозорци не значи, че ще става гара. На РП Люляково висчко е ново, дори табелката с надпис "Разделен пост Люляково", но очевидно ще си остане РП и то до окончателно удвояване навсякъде, след което би трябвало да се закрие. Само не е ясно защо е бил този ремонт на сграда и дограма, при положение, че ще е временно. Също така е излишно поддържането на гари и в Комунари, и в Аспарухово, само на 3-4 км една от друга. Много ясно, че Комунари ще остане, а Аспарухово трябва си остане като спирка.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пон Юли 25, 2016 7:48 am
от bdz46203
По-скоро обратното ще стане.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пон Юли 25, 2016 9:55 am
от BDZ 07
От/до Аспарухово има движение на цистерни за базата на ЛУКойл. Румънски вагони и на ОМВ колкото щеш. Де ще закриваш?

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пон Юли 25, 2016 10:45 am
от bdz46203
BDZ 07 написа:От/до Аспарухово има движение на цистерни за базата на ЛУКойл. Румънски вагони и на ОМВ колкото щеш. Де ще закриваш?

Ама остави го....мозъка му явно е безвъзвратно увреден. А и друго: той си мисли, че Русе е в центъра на Вселената. :lol: :lol:

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пон Юли 25, 2016 1:48 pm
от Driver
ОТ КАРЛОВО ДО СОФИЯ СЛЕД ИГАНОВО ПО ПЛАН ЩЕ БЪДАТ ЗАКРИТИ ОЩЕ ДВЕ ГАРИ А ЕДНА ЩЕ СТАНЕ РАЗДЕЛЕН ПОСТ

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пон Юли 25, 2016 4:48 pm
от bdz46203
Driver написа:ОТ КАРЛОВО ДО СОФИЯ СЛЕД ИГАНОВО ПО ПЛАН ЩЕ БЪДАТ ЗАКРИТИ ОЩЕ ДВЕ ГАРИ А ЕДНА ЩЕ СТАНЕ РАЗДЕЛЕН ПОСТ

Саранци, Стряма, Антон?

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пон Юли 25, 2016 6:49 pm
от bdz_55-089
bdz46203 написа:
BDZ 07 написа:От/до Аспарухово има движение на цистерни за базата на ЛУКойл. Румънски вагони и на ОМВ колкото щеш. Де ще закриваш?

Ама остави го....мозъка му явно е безвъзвратно увреден. А и друго: той си мисли, че Русе е в центъра на Вселената. :lol: :lol:

Със сигурност сме по към центъра, отколкото София или Бургас например! Ако за някои центърът е столицата или пък морето, ще трябва да ги разочаровам, защото само на 70 км от Русе е един космополитен град като Букурещ, за който съм писал, вкл. и за жп транспортния му възел, какъвто ние нямаме и можем само да сънуваме.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пон Юли 25, 2016 9:31 pm
от ivajlo_nikolov
Стига с тоя "космополитен Букурещ". Не, че е лош града, но не е и нещо кой знае какво. Сталиниска архитектура и панелки има и в София. Цигания - също. Единствено летището им е наистина международно, защото има междуконтинентални полети, а не е селска аерогара като София. Като ти се гледа такъв космополитен град, ходи виж оригинала - Москва :D .
Колкото до Комунари или Аспарухово, там вече май никой не знае какво ще става. По първоначалния проект от 80-те за удвояването г. Аспарухово трябваше да се премести северно, посока Комунари и да обслужва нафтобазата, тогава част от ДРиВВЗ на НРБ. Започнатите строителни дейности се виждат до днес. В последствие се построи нафтопровода до Бургас, и се заговори, че при цялостното удвояване Комунари - Трънак ще се строи 3-ти път между Комунари и базата, което според мен е най-правилното решение. Другите възможни решения /при удвояването/, като 3-ти път Аспарухово - Шумен, РП Комунари или РП Аспарухово, както и запазването на двете гари /при удвоена линия/ или са по-скъпи, или малоумни, или и двете. Но до тогава не виждам как ще затворят една от двете гари.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пон Юли 25, 2016 9:42 pm
от Otskov
bdz46203 написа:
Driver написа:ОТ КАРЛОВО ДО СОФИЯ СЛЕД ИГАНОВО ПО ПЛАН ЩЕ БЪДАТ ЗАКРИТИ ОЩЕ ДВЕ ГАРИ А ЕДНА ЩЕ СТАНЕ РАЗДЕЛЕН ПОСТ

Саранци, Стряма, Антон?

Шегуваш се :shock: Това ако стане, обходът ще е поне 15 минути.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пон Юли 25, 2016 9:54 pm
от bdz46203
Кой обход? А пък колко са 15 мин за НКЖИ. те направиха да има къде къде по-дълги междугария... Не ги интересува, колко се намалява капацитета на линията.