Страница 15 от 17

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пон Юли 25, 2016 10:00 pm
от railjet
Саранци и Стряма ще гръмнат.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Вто Юли 26, 2016 6:52 am
от 07
Стряма, ако я закрият е абсолютен идиотизъм...

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Вто Юли 26, 2016 6:55 am
от Driver
МАКОЦЕВО.АНТОН.СТРЕМА РП.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Вто Юли 26, 2016 9:43 am
от Otskov
За Стряма съм съгласен да я закрият само ако Козница стане 120 за пътнически и 100 за товарни, иначе е кретения - Ко-Клисура при сегашните условия за по-малко от 15 минути не го виждам.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Вто Юли 26, 2016 2:13 pm
от ivajlo_nikolov
Аз лично не мога да разбера какъв е проблема, ако Стряма я преименуват от гара в РП с възможност за разминаване. Те и без това 2/3 от гарите по 3-та /и не само там/ нямат товаро-разтоварна, влакообразуваща или маневрена дейност. Пътниците им са по-малко от тези на сп. Искърско шосе. Ползват се само за повишаване пропускателната способност на линията - разминаване на влакове. Така, че е важно да продължат да изпълняват тази си функция, а не как ще ги наричат. Но пълното закриване на гари по един от най-натоварените еднопътни участъци е кретения. В дебелите книги, писани от учени хора, е написано разстоянието между такива пунктове за разминаване - при трафик 70 влака/24ч. и междугарие за 60 км/ч., разстояние между пунктовете за разминаване - 9 км. При 50 влака /25 в посока/ - 15 км.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Вто Юли 26, 2016 3:30 pm
от Saruman
РП не може да разминава влакове!

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Вто Юли 26, 2016 3:48 pm
от ivajlo_nikolov
Добре, как се казва на български "Разъезд", "Passing loop" или "Crossing loop"? Не случайно писах "Пунктове за разминаване".

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Вто Юли 26, 2016 3:55 pm
от BDZ 07
Стряма не вярвам заради тунела. По-скоро ще изгори някоя от Карлово нататък.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Вто Юли 26, 2016 4:38 pm
от railjet
BDZ 07 написа:Стряма не вярвам заради тунела.


Историческият ремонт чука на вратата. Тунелът да се готви !

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Вто Юли 26, 2016 4:45 pm
от BDZ 07
Нека, откога му е време.

Стряма е специфична гара и едва ли ще й посегнат. Аз залагам на Макоцево, Черганово - гара от този тип. А може и Христо Даново да изгори.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Вто Юли 26, 2016 4:47 pm
от railjet
Проблем е, че са цели 7 км за дълбока оран. Немой да стане от раз.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Сря Юли 27, 2016 10:46 am
от bdz46203
Otskov написа:За Стряма съм съгласен да я закрият само ако Козница стане 120 за пътнически и 100 за товарни, иначе е кретения - Ко-Клисура при сегашните условия за по-малко от 15 минути не го виждам.

При тези условия в момента е: 23 мин.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Сря Юли 27, 2016 10:46 am
от bdz46203
railjet написа:Проблем е, че са цели 7 км за дълбока оран. Немой да стане от раз.

3 години пълно затваряне на линията!

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Сря Юли 27, 2016 11:54 am
от ivajlo_nikolov
3 години пълно затваряне на линията между Пирдоп и Бургас и по-точно Пирдоп - Карлово /натам има алтернатива/ е все едно НКЖИ сами да си турят въжето на врата. Ще стане като с ОЦК - Кърджали, където заради подобни простотии Захариев си купи 40 нови 4 осни 38 тонни самосвала МАН. И след като я пуснат НКЖИ ще се чуди, защо няма влакове по 3-та.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Сря Юли 27, 2016 12:53 pm
от Недев
ivajlo_nikolov написа:3 години пълно затваряне на линията между Пирдоп и Бургас и по-точно Пирдоп - Карлово /натам има алтернатива/ е все едно НКЖИ сами да си турят въжето на врата. Ще стане като с ОЦК - Кърджали, където заради подобни простотии Захариев си купи 40 нови 4 осни 38 тонни самосвала МАН. И след като я пуснат НКЖИ ще се чуди, защо няма влакове по 3-та.

Ако наистина, заради ремонтите БДЖ товарни превози са загубили този товародател са си виновни и самите те. Можеха докато трае ремонта да наемат камиони и да осигурят превоза. Друг е въпросът, че въпросният собственик не е плащал на работниците от месеци и прокуратурата го разследва за източване на държавния резерв.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Сря Юли 27, 2016 7:34 pm
от railjet
Три години, друг път. Прекъсването на Люляково-Търнак ще е трае по-дълго от това на Козница.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Сря Юли 27, 2016 8:03 pm
от 07
railjet написа:Три години, друг път. Прекъсването на Люляково-Търнак ще е трае по-дълго от това на Козница.

Гълъбец колко време го мъчиха?

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Сря Юли 27, 2016 8:42 pm
от railjet
Гълъбеца го правиха като за изложба.Козницата ще мине по бързата процедура. 7 месеца й стигат.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Чет Юли 28, 2016 10:44 am
от ivajlo_nikolov
:arrow:
railjet написа: ..........................................................................................................................................

СУПЕР БОНУСИ

Реконструкция на гърловини и текущи коловози в гари Аспарухово и Комунари + полагане на път 3

.................................................................................

И Аспарухово става спирка :?:

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Чет Юли 28, 2016 3:25 pm
от 07
Тц, Комунари ще е РП, Аспарухово гара