Страница 16 от 17

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Чет Юли 28, 2016 7:38 pm
от bdz46203
07 написа:Тц, Комунари ще е РП, Аспарухово гара

При три пътя излизащи от гара Ав , Комунари няма де е и РП, ами най-обикновена спирка. Два пътя към Дългопол и един към Смядово. Това го прогнозирах още преди 5 години като пуснаха моста на Цонево. Въпроса е, че може да нямат пари за нищо.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Чет Юли 28, 2016 7:40 pm
от bdz46203
railjet написа:Гълъбеца го правиха като за изложба.Козницата ще мине по бързата процедура. 7 месеца й стигат.

Т.е. пак едно нищо. Знаеш ли колко вода има в тунела? Ако не се направи като хората пак v max - 40...

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Чет Юли 28, 2016 9:23 pm
от 07
bdz46203 написа:
07 написа:Тц, Комунари ще е РП, Аспарухово гара

При три пътя излизащи от гара Ав , Комунари няма де е и РП, ами най-обикновена спирка. Два пътя към Дългопол и един към Смядово. Това го прогнозирах още преди 5 години като пуснаха моста на Цонево. Въпроса е, че може да нямат пари за нищо.

Ще е РП - ще има стрелки да се ходи към Смядово

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Чет Юли 28, 2016 9:56 pm
от bdz_55-089
Сградата на приемното здание на Комунари е толкова голяма, коловозното развитие- също впечатляващо, самата гара си е била гара от незапомнени времена- бившата Мурна, после Комунари, така че би било доста погрешно да се следват чисто технически съображения с днешна дата. Аспарухово трябва да си остане спирка, а Комунари- гара, като коловозното развитие на Аспарухово да мине на подчинение към Комунари. При всички положения е недопустимо оставането като гари и на двете.
Също така ми се иска да повдигна въпроса и за закриването на гара Юнак, от която файда- никаква и положението там е същото като Комунари- Аспарухово, дори още по-безсмислено, освен ако не са решили да възстановяват жп линията към Старо Оряхово, но дори и тогава, Синдел е достатъчна като гара. Отдавна се чудя има ли спирка Синдел до самото село, защото видях някакъв перон там, пък не фигурира в разписанията.
Разделна и тя трябва да се закрие дори като РП, защото тези функции ще си ги изпълнява Синдел-разпред. На Радомир като се разделят линиите за Кю и Дупница, отначало вървят успоредно около 3-4 км и чак тогава се разделят, така че какъв е проблема, че самото разделяне, разклоняване, не става точно в района на гарата, а на няколко км по-нататък?

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Чет Юли 28, 2016 11:55 pm
от Driver
ЗА РАЗДЕЛНА СИ В ГЕШКА55-89

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Юли 29, 2016 12:15 am
от ivajlo_nikolov
Той въобще не вдява за фериботния комплекс и значението на Разделна за него. Или си представя фериботния комплекс като фалиралия преди 15 години сал Русе-Джурджу. Нали в Русе всичко е най-голямо ;)

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Юли 29, 2016 7:22 am
от bdz46203
bdz_55-089 написа: Разделна и тя трябва да се закрие дори като РП, защото тези функции ще си ги изпълнява Синдел-разпред.

А бе как пък само ти не разбра, че гара Разделна и разделен пост Разделна са две различни неща... :!: :!:

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Юли 29, 2016 12:00 pm
от ivajlo_nikolov
И от къде ще минават влаковете от ВаФ посока север? Дай да ги набутаме в Синдел-разпред., да въртят локомотиви, да правят проби и от горе на всичко за неудобството да плащат допълнителни такси на НКЖИ. Или те злите частници са си за дранье. Но плащат и на НКЖИ, и неустойки на спедиторите. А на "добрите" държавни не им пука. Те пари нямат, отдавна са изпапани, пенсиометъра се върти. За къде да бързат.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Юли 29, 2016 2:10 pm
от krali_mirko
Споменавате петролната база в Аспарухово. Там има ли изобщо някакво движение на жп вагони? Доколкото съм чувал, след отварянето на петролопровода Бургас-Варна, той се използва за доставяне на гориво в базата.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Юли 29, 2016 2:22 pm
от diesel07
След затварянето на РП Разделна всички товарни влакове движещи се към 28-ма линия въртят локомотиви на Повеляново.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Юли 29, 2016 3:15 pm
от ivajlo_nikolov
krali_mirko написа:Споменавате петролната база в Аспарухово. Там има ли изобщо някакво движение на жп вагони? Доколкото съм чувал, след отварянето на петролопровода Бургас-Варна, той се използва за доставяне на гориво в базата.

В началото на май месец имаше цистерни на ОМВ. Явно товарят от там. На гарата имаше и 86-ца /от немските/ с още цистерни, но не беше на светло и в 5 часа сутринта не видях на кой превозвач е.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Юли 29, 2016 3:16 pm
от BDZ 07
Споменавате петролната база в Аспарухово. Там има ли изобщо някакво движение на жп вагони? Доколкото съм чувал, след отварянето на петролопровода Бургас-Варна, той се използва за доставяне на гориво в базата.


Цистерни, брандирани с логото на OMV са най-често срещаната гледка там - композиции от по 8-10-12 вагона. Вагони на LUKOIL се виждат малко по-рядко.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Юли 29, 2016 4:04 pm
от 07
krali_mirko написа:Споменавате петролната база в Аспарухово. Там има ли изобщо някакво движение на жп вагони? Доколкото съм чувал, след отварянето на петролопровода Бургас-Варна, той се използва за доставяне на гориво в базата.

Тоя петролопровод вече е бракуван

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Юли 29, 2016 4:24 pm
от Otskov
Интересно обаче, че гара Кма е строена с внушително коловозно развитие, интересно с каква цел ?

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Юли 29, 2016 5:20 pm
от BDZ 07
Едно време работеше промишлеността в Смядово и Шумен. Освен това по трета линия кипеше огромна по своите мащаби товарна дейност (Карнобат - Синдел се водеше линия 3-А). Маневрена дейност, влакове през 20-30 минути...

Отделно на спирка (тогава беше гара) Ивански имаше поделение (склад) на Държавния резерв - едно наистина внушително съоръжение.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Юли 29, 2016 10:12 pm
от bdz_55-089
Сега само Смядово остана гара. Има и 8 км клон до някакъв химически завод или военен обект.
По отношение на Синдел- Разделна- Повелявново. Не отричам нуждата от гара в този район, но недоумявам защо трябва да са цели 3 на брой, след като може да е само една, най-много две. Самото разделяне на коловози не е задължително да става непременно в обсега на дадената гара. Колко е разстоянието между Синдел и Разделна, че да се налага две отделни гари да има там? Та коловозното развитие на повечето ни разпределителни гари е много по-голямо от това на Синдел + Разделна заедно. Аз говоря за тази Разделна, дето е на 2-ра главна, не я знам как точно се води, а не за старите линии, които са по-близо до платото.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Яну 05, 2018 2:31 pm
от kgeorgiev
Мътница да не би да отива вече в историятя като гара. От пътя се виждат закръстосани светофори. Или предстои ремонт?

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Съб Яну 06, 2018 10:38 pm
от krali_mirko
Върви ремонт и изграждане на перон между 3-ти и 4-ти коловоз. Даже трябва да е към приключване вече.

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Чет Апр 26, 2018 2:27 pm
от Spass237
Новата жп спирка в Челопеч вече функционира ли и ако не, то кога ще започне да се използва?

Re: ЖП Гари и Спирки

МнениеПубликувано на: Пет Апр 27, 2018 10:24 am
от nickytod
Не, влаковете си спират още на старата спирка. Не знам кога ще започне да се ползва новата - имаше някаква сага с общината, ако правилно си спомням.