Железен път

Информация за състоянието на гарите и спирките.
Историческа информация за развитието на железния път, гари, спирки, тунели, мостове, сигнализации и др.
Информация за състоянието на закрит и неизползван железен път. Информация за индустриални клонове.

Re: Железен път

Мнениеот disell » Пет Апр 04, 2014 4:43 pm

42 072.9 написа:Да, ама кошът не мърда...

E kak да мърда като камерата е хваната за него ;)
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: Железен път

Мнениеот railjet » Пет Апр 04, 2014 6:08 pm

Светлен - Попово.
Последна промяна VESO на Пет Апр 04, 2014 9:42 pm, променена общо 1 път
Причина: VESO: Мнението е корегирано на кирилица. Нека уважаваме делото на светите братя Кирил и Методий и никога не забравяме важната 855 г.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Железен път

Мнениеот Локомотив » Пон Май 26, 2014 11:12 pm

Бих желал да запитам някой, който има информация, каква е проектната скорост на участъка Синдел-Варна? Доколкото зная Синдел - Белослав е с поне 130км.ч., но след това ми се струва, че има няколко криви които не отговарят на тези параметри.
Локомотив
 
Мнения: 143
Регистриран на: Сря Авг 21, 2013 9:15 pm

Re: Железен път

Мнениеот railjet » Пон Май 26, 2014 11:20 pm

Имахме доста спорове относно проектните скорости в Синдел-Варна. Синдел-Белослав безспорно е за 130. От Белослав към плажа нещата са по-сложни. Белослав-Страшимирово дава 120, но от спирката до Езерово падаме на 100. Езерово-Тополите е основно 100, с възможни пролуки до 105. Тополите-РП Ва пак ни праща на 130, с едно намаление 110 и едно 120. От РП-то до входа на Варна сме на 105.

Лично мен по ме дразни недалновидно строителство в терени без естествени пречки. Например в Синдел-Повеляново са изпраскани тъпоъгълно две по-остри криви (Тръстиково и Разделна), които спъват движение със 160. Подобни недоразумения са изпльокани в Каспичан-Могила и Венчан-Провадия.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Железен път

Мнениеот uphero » Вто Май 05, 2015 11:28 pm

niroulf написа:http://www.presstv.bg/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/%D1%82%D0%B2-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/05/05/%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%BE-%D0%BB%D0%B8-%D0%B5-%D0%B1%D0%B4%D0%B6/

Пореден опит за опетняване на БДЖ поради смотано управление на инфраструктурата. Никой не споменава НКЖИ.

П.П. Зора явно е голям, да се бърка в репортажа гайката с болт.

Гошо зимай са в ръце.
Стига с тия опетнявания и подобни глупости. Ако бяха написали НКЖИ трябваше и да обяснява какво е. Не е тяхна вината, че хората не са запознати.
uphero
 

Re: Железен път

Мнениеот bdz » Сря Май 06, 2015 11:03 am

uphero написа: Не е тяхна вината, че хората не са запознати.

Ако беше частен превозвач и му споменат името без причина и оронват престижа на компанията, бъди сигурен, че този журналист и този бивш железничар щяха да бъдат съдени за клевета.Частника не го интересува дали си запознат (след като правиш репортаж за подобно нещо си длъжен да си запознат, ако пък не) отиваш на съд .
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: Железен път

Мнениеот 07 » Сря Май 06, 2015 12:39 pm

Да перефразирам колегата - журналята няма вина че на БДЖ не им дреме какво говорят/пишат за тях по медиите! Слънце жари, дъжд вали - надника в БДЖ върви!
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Железен път

Мнениеот uphero » Сря Май 06, 2015 12:59 pm

Добре де, как точно разделиха БДЖ и НК ЖИ не е ли подчинена на БДЖ?
uphero
 

Re: Железен път

Мнениеот BDZ 07 » Сря Май 06, 2015 1:46 pm

Лятото на 2002 г., кабинет “Сакскобургготски“, транспортен министър Пламен Петров. Освен, че раздели ЖП сектора на БДЖ и НКЖИ, закри една камара линии през есента на същата година.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Железен път

Мнениеот bdz46203 » Сря Май 06, 2015 1:47 pm

Маратонка ама много вакуум има в главата ти. Наистина не си наясно с много неща, иначе тръгнал да прави проблеми на работещите. Двете компании са напълно различни. Едната е ифраструктура, другата е превозвач. Вземи примерно някой междуградски път или магистрала и някоя автобусна компания( да не споменавам имена). Същата работа е.
bdz46203
 

Re: Железен път

Мнениеот Otskov » Сря Май 06, 2015 1:57 pm

Ох, 100 пъти ти се обясни... Не, не е подчинена на БДЖ. Както НКЖИ, така и БДЖ са подчинени на МТИТС.
Как са ги разделили - ами БДЖ си е превозвач, а НКЖИ е собственик на железопътната инфраструктура (гари, железен път и съоръжения). Все едно да кажеш, че Ивкони и Агенция пътна инфраструктура са едно и също... То е просто ...
п.с. Много почваш да ми напомняш на Луиш и на него така по 100 пъти му обяснявахме едно и също :)
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Железен път

Мнениеот railjet » Сря Май 06, 2015 2:21 pm

BDZ 07 написа:Лятото на 2002 г., кабинет “Сакскобургготски“, транспортен министър Пламен Петров. Освен, че раздели ЖП сектора на БДЖ и НКЖИ, закри една камара линии през есента на същата година.


Разделянето влеза в сила на 31.12.2001. Новосъздадената НКЖИ остана още 2 години в стария зандан,преди да се премести на Мария Луиза.
Някъде по това време Гамен Петров (леке от класа) ги беше натиснал за ножицата. Легендите разправят,че им били дадени само 6 часа да решат кои линии да бастисат..
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Железен път

Мнениеот mitko08888 » Сря Май 06, 2015 3:08 pm

niroulf написа:http://www.presstv.bg/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/%D1%82%D0%B2-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/05/05/%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%BE-%D0%BB%D0%B8-%D0%B5-%D0%B1%D0%B4%D0%B6/

Пореден опит за опетняване на БДЖ поради смотано управление на инфраструктурата. Никой не споменава НКЖИ.

П.П. Зора явно е голям, да се бърка в репортажа гайката с болт.


Човекът казва че е БИВШ служител на БДЖ.
За състоянието на инфраструктурата използва думине "железницата", "ЖП", "релсите" и др., но не и БДЖ и НКЖИ.
Никъде не казва че БДЖ е виновно за това състояние.
А за това че БДЖ не ИЗИСКВА и не контролира дали качеството на инфраструктурата отговаря на необходимото, за да може да вози по нея - кой друг да е виновен? Нима БДЖ не е виновно за това, че няма точно и ясно уредени отношения с инфраструктурата? И т.н. и т.н.
mitko08888
 
Мнения: 138
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:17 pm

Re: Железен път

Мнениеот Otskov » Сря Май 06, 2015 3:09 pm

Не е ли бил Вилхелм Краус ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Железен път

Мнениеот bdz46203 » Сря Май 06, 2015 3:35 pm

mitko08888 написа:
niroulf написа:http://www.presstv.bg/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/%D1%82%D0%B2-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/05/05/%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%BE-%D0%BB%D0%B8-%D0%B5-%D0%B1%D0%B4%D0%B6/

Пореден опит за опетняване на БДЖ поради смотано управление на инфраструктурата. Никой не споменава НКЖИ.

П.П. Зора явно е голям, да се бърка в репортажа гайката с болт.


Човекът казва че е БИВШ служител на БДЖ.
За състоянието на инфраструктурата използва думине "железницата", "ЖП", "релсите" и др., но не и БДЖ и НКЖИ.
Никъде не казва че БДЖ е виновно за това състояние.
А за това че БДЖ не ИЗИСКВА и не контролира дали качеството на инфраструктурата отговаря на необходимото, за да може да вози по нея - кой друг да е виновен? Нима БДЖ не е виновно за това, че няма точно и ясно уредени отношения с инфраструктурата? И т.н. и т.н.

А бе к**чо, само БДЖ ли ползва тази инфраструктура?? То частни провозвачи в България няма и не изискват нищо. Шмекера няма 130 тонни вагони които съсипват всичко.
bdz46203
 

Re: Железен път

Мнениеот plastikat » Сря Май 06, 2015 7:29 pm

bdz46203 написа:А бе к**чо, само БДЖ ли ползва тази инфраструктура?? То частни провозвачи в България няма и не изискват нищо. Шмекера няма 130 тонни вагони които съсипват всичко.


Абе папурчо - 130 тона ,като го разделиш на 6 оси - колко се получава осното натоварване и колко е разрешеното според теб ?
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1328
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: Железен път

Мнениеот bdz46203 » Сря Май 06, 2015 7:39 pm

Ти сега не ми обяснявай тези неща. Един шестосен вагон, наатоварен на макс съсипва много повече железния път от един четириосен.
bdz46203
 

Re: Железен път

Мнениеот plastikat » Сря Май 06, 2015 7:42 pm

Това кой ти го каза ? Една жена ли ?
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1328
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: Железен път

Мнениеот bdz46203 » Сря Май 06, 2015 7:47 pm

Не се опитвай да се заяждаш. Осното натоварване не е единственото. Влияят още много фактори: вид на талигата колосна формула , неправилно натоварване, претоварване...Я кажи Милде хубава тоалетна хартия ли е?
bdz46203
 

Re: Железен път

Мнениеот railjet » Сря Май 06, 2015 8:30 pm

Моята е перфектна. Никога не ти се къса измежду пръстите докато се бършеш отзад.

Шенкеровият вагон съсипва пътя,толкоз колкото и 46 която караш. Мързи ме сега да ти изнасям лекции по релси, но в общи линии качеството на ж.път стои на първо място. Бай Коста кантонера от видеото е прав.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Инфраструктура / Railway Infrastructure

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron