Железен път

Информация за състоянието на гарите и спирките.
Историческа информация за развитието на железния път, гари, спирки, тунели, мостове, сигнализации и др.
Информация за състоянието на закрит и неизползван железен път. Информация за индустриални клонове.

Re: Железен път

Мнениеот railjet » Сря Май 06, 2015 8:48 pm

Otskov написа:Не е ли бил Вилхелм Краус ?


Вилхем Крадливий беше преди Сакса и нанесе първия тежък удар: масовото орязване на влаци януари 2000г. Тогава дректор беше чичко Дунчев, който 4 години по–късно пусна първите частни товарачки.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Железен път

Мнениеот ivajlo_nikolov » Сря Май 06, 2015 9:18 pm

bdz46203 написа:Ти сега не ми обяснявай тези неща. Един шестосен вагон, наатоварен на макс съсипва много повече железния път от един четириосен.

А можеш ли да ми кажеш, след като вагон в норма на лошия частник съсипва толкова пътя, вагоните на добрия държавник - СМК Кремиковци колко го съсипваха, след като 100 тонната елентронната вагон - везната на на входа на АП е отчитала вагони Eaos с руда на вертушките БС-ОБ-БС с тегло 90т, 95т и дори 888т /т.е. над 100т./ при допустимо общо тегло на такъв вагон 80т. И то не инцидентно!
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Железен път

Мнениеот bdz46203 » Сря Май 06, 2015 9:58 pm

Това не може да се докаже. Докато вървяха вертушките за Кремиковци 3-та линия беше песен. Проблемите започнаха с появата на 6-осните вагони на Шмекер.
bdz46203
 

Re: Железен път

Мнениеот railjet » Сря Май 06, 2015 10:09 pm

bdz46203 написа:Това не може да се докаже. Докато вървяха вертушките за Кремиковци 3-та линия беше песен. Проблемите започнаха с появата на 6-осните вагони на Шмекер.


Пак говориш неподготвен, момче. През 1995г нямаше Шмекер, но вече беше бъкано с намаления 40 Сливен-Чумерна.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Железен път

Мнениеот bdz46203 » Сря Май 06, 2015 10:21 pm

Последно 40 беше цялото Чинтулово- Сливен, но по скоро беше заради просрочени ремонти, отколкото по разбит железен път. А сега е ненормално зле. Качи се в един локомотив по 3-та линия и после ми обяснявай. Аз ти гарантирам, че ако от теб зависеше, след като слезеш от локомотива би ЗАТВОРИЛ за движение доста междугария, не да им намаляваш скоростта... Много го хвалиш твоя човек милчо, но стига само празни приказки. Има сериозни проблеми за решаване по инфраструктурата и то далеч не само по трета. Не си чеши само пръстите по форума, ами действай ако наистина мислиш доброто на железницата.
bdz46203
 

Re: Железен път

Мнениеот railjet » Сря Май 06, 2015 10:34 pm

Милчо ти напри капитален ремонт на цялото Зимница-Чинтулово, с тежки релси, траверси СТ6, еластични скрепления, заздравяване на земното легло и дренажи. Пътят спи. Ако те е шубе да вдигнеш над 90 с дарака,тва си е твой проблем.
И понеже ти е много отрицателен, само да ти припомня,че с две ваши товарачки му изорахте цялото Шивачево-Твърдица и 3 км между Гъбарево и Тъжа.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Железен път

Мнениеот 07 » Сря Май 06, 2015 10:42 pm

Няма нищо вечно, в това число и ЖП линиите. Като ги нямаше 6 осните вагони - защо се наложи ремонта на Зли Дол, та се наложи и парите да ги даде Кремиковци? Защо по едно време Козница беше цялата 25? Защо не само Чумерна - Сливен беше 40, ами и Сливен Зимница постоя доста време 60? Кой скапа Церковски - Карнобат още преди да има 6 осни вагони? Ако някой е правил далавери с некачествен баласт, а след това някой гъзорък е подбивал - не са виновни 6 осните вагони. Има ги не само в България, освен това ако не се лъжа не ги товарят до 120 тона, а макс. допустимата им маса е 100 тона - тоест осното натоварване е под 20 тона на ос (по малко от това на 4 осен вагон)
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Железен път

Мнениеот ivajlo_nikolov » Сря Май 06, 2015 10:46 pm

niroulf написа:
ivajlo_nikolov написа:дори 888т



:?: :?: :roll: :roll: :roll: :roll: :o :o :o

Кантара е до 100т. Над това пише 888
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Железен път

Мнениеот bdz46203 » Сря Май 06, 2015 10:48 pm

Ехеее фантасмагории почнахте да пишете.....4-осни вагони над 100 тона.. Седмак, 6 осните ги товарят 120, че и малко повече... лично съм виждал.
bdz46203
 

Re: Железен път

Мнениеот ivajlo_nikolov » Чет Май 07, 2015 10:21 am

bdz46203 написа:Ехеее фантасмагории почнахте да пишете.....4-осни вагони над 100 тона.. Седмак, 6 осните ги товарят 120, че и малко повече... лично съм виждал.

Не са фантасмагории. През 1984-5г. работех в централния КИП на Кремиковци, в звеното, което псддържаше унгарските електронни везни "Метрипонд". Включително тази на входа на тепляка и вагонообръщача на Агломерацията и това съм го виждал нееднократно. Можеш да попиташ някой стар вагон-ревизор от гара Бургас-разпределителна защо и по чие нареждане е допускано това претоварване на вагони с руда.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Железен път

Мнениеот дзвера44 » Чет Май 07, 2015 10:10 pm

bdz46203 написа:Това не може да се докаже. Докато вървяха вертушките за Кремиковци 3-та линия беше песен. Проблемите започнаха с появата на 6-осните вагони на Шмекер.

Точно така.Шенкерските вагони с шестосния вариант на талигата БТ-4 с листови ресори ебаха мамата на пътя.Не толкова претоварването колкото нескопосаното окачване са виновни!
дзвера44
 
Мнения: 431
Регистриран на: Пет Апр 11, 2014 8:32 pm
Местоположение: радомир

Re: Железен път

Мнениеот дзвера44 » Чет Май 07, 2015 10:14 pm

07 написа:Няма нищо вечно, в това число и ЖП линиите. Като ги нямаше 6 осните вагони - защо се наложи ремонта на Зли Дол, та се наложи и парите да ги даде Кремиковци? Защо по едно време Козница беше цялата 25? Защо не само Чумерна - Сливен беше 40, ами и Сливен Зимница постоя доста време 60? Кой скапа Церковски - Карнобат още преди да има 6 осни вагони? Ако някой е правил далавери с некачествен баласт, а след това някой гъзорък е подбивал - не са виновни 6 осните вагони. Има ги не само в България, освен това ако не се лъжа не ги товарят до 120 тона, а макс. допустимата им маса е 100 тона - тоест осното натоварване е под 20 тона на ос (по малко от това на 4 осен вагон)

А защо почнаха да изпадат през ден от много хубавото окачване.Как сладко си защитаваш чорбаджийте!
дзвера44
 
Мнения: 431
Регистриран на: Пет Апр 11, 2014 8:32 pm
Местоположение: радомир

Re: Железен път

Мнениеот 07 » Чет Май 07, 2015 11:37 pm

дзвера44 написа: Как сладко си защитаваш чорбаджийте!

Греда! Направо "снадка"-та удари... :mrgreen:
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Железен път

Мнениеот Otskov » Сря Юни 10, 2015 2:53 am

През R=420 каква скорост е възможна (има мегдан за максимално надвишение) ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Железен път

Мнениеот railjet » Сря Юни 10, 2015 9:04 am

При Н=145мм може 90км/час. Зависи и от дължината на преходната крива- по възможност L>90м. В НКЖИ обаче рядко ще видиш 145мм надвишение. По-скоро ще е 130мм и V= 85 км/час за този радиус.
(В Белия свят 100 км/час)
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Железен път

Мнениеот railjet » Чет Юни 11, 2015 2:18 pm

А това 420м, случайно да си го видял надолу в полето, на около километър от Пщ ?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Железен път

Мнениеот Otskov » Чет Юни 11, 2015 2:29 pm

Натъкнах се на две криви с този радиус онзи ден при обход с чепици на Пщ-Акц - първата е при ПС на Акц (км 3+000 някъде), втората при ВС (бившия триъгълник). От ос Пщ до ПС Акц е R800; прави впечатление лошото състояние на железния път от км. 2+000 до 3+000, а от км 0+500 до км 3+000 е БРП :mrgreen: Та идеята ми е, че до някога, ако се реконструира възел Го и гара Пщ (които трябва да се прекроят кардинално) може да имаме вход от към Рс в Пщ с 90 до Пс Акц 110 от там постоянно намаление 85 до ос Акц и до Ят 75, ама мечти :D
п.с. R420 L50 H50 пише на маркера на двете криви.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Железен път

Мнениеот railjet » Чет Юни 11, 2015 3:21 pm

От Акация до Янтра е придимно 300, а после до Куцина всичко е над 300.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Железен път

Мнениеот Otskov » Съб Окт 10, 2015 11:49 pm

Ще има ли още междугария със скрепления, като тези в Пирдоп-Антон ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Железен път

Мнениеот ПЖИ43в » Нед Яну 03, 2016 6:42 pm

Това му не е мястото тука,но...:--Стрелката ще може ли да се затвори при това положение??
http://store.picbg.net/pubpic/9F/07/8e0 ... 569f07.jpg
ПЖИ43в
 
Мнения: 374
Регистриран на: Чет Авг 08, 2013 5:00 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Инфраструктура / Railway Infrastructure

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron