Железен път

Информация за състоянието на гарите и спирките.
Историческа информация за развитието на железния път, гари, спирки, тунели, мостове, сигнализации и др.
Информация за състоянието на закрит и неизползван железен път. Информация за индустриални клонове.

Re: Железен път

Мнениеот Otskov » Нед Яну 03, 2016 7:19 pm

Стрелката ще се обърне ами какво ще правим костенурката; веднъж срещнах една такава с стрелките на гара Ресен :D
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Железен път

Мнениеот Otskov » Пон Май 09, 2016 12:47 am

При какви стойности на H и L ще е възможно движение със 80 км/ч. през крива с R 300 ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Железен път

Мнениеот транзитен пътник » Пон Май 23, 2016 2:35 pm

За 760-мм междурелсие, равно, право, при най-благоприятна конструкция на железния път, каква е мислимата максимална скорост (за редовно движение, т.е. не за изпитания или рекорди)?
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: Железен път

Мнениеот Otskov » Пон Май 23, 2016 3:04 pm

някъде четох за 100+ но не съм сигурен.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Железен път

Мнениеот транзитен пътник » Пон Май 23, 2016 3:07 pm

Мисля, че съм виждал 120, но и аз съвсем не съм сигурен, че е толкова.
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: Железен път

Мнениеот bdz46203 » Пон Май 23, 2016 8:07 pm

транзитен пътник написа:За 760-мм междурелсие, равно, право, при най-благоприятна конструкция на железния път, каква е мислимата максимална скорост (за редовно движение, т.е. не за изпитания или рекорди)?

70 км/ч. Толкова е конструктивната скорост на локомотивите.
bdz46203
 

Re: Железен път

Мнениеот транзитен пътник » Пон Май 23, 2016 8:57 pm

Всички локомотиви за 760-мм междурелсие ги правят най-много за 70 км/ч?
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: Железен път

Мнениеот Otskov » Пон Май 23, 2016 9:41 pm

Абсолютно всички, Влатко не дава повече :lol:
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Железен път

Мнениеот ivajlo_nikolov » Сря Май 25, 2016 8:39 pm

Ако по линията Септември - Добринище има участъци, по които влаковете се движат със 70 км/ч, то това са най-бързите влакове на междурелсие 760 мм. в света. Единствено Аржентина до скоро имаше товарачки по линията на YCRT с ремоторизирани Ex-БДЖ локомотиви до 80 км/ч., но след унищожаването на №403 от шофьор на камион - камикадзе и там скоростта е ограничена до 60 км/ч.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Железен път

Мнениеот транзитен пътник » Сря Май 25, 2016 8:55 pm

В такъв случай мислимата максимална скорост е поне 80 км/ч (независимо колко се постига понастоящем при действителна експлоатация в една или друга страна).

В Япония например са постигнати забележително високи скорости на метрово междурелсие; въпросът ми беше за аналогичните възможни (мислими) максимални скорости на 760 мм.
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: Железен път

Мнениеот bdz46203 » Пет Май 27, 2016 10:51 am

75-та серия конструктивната им скорост е 60км/ч, само на 77-ма серия е 70 км/ч. Не знам как са ги постигнали тези 80км/ч в Аржентина.
bdz46203
 

Re: Железен път

Мнениеот Otskov » Съб Май 28, 2016 1:29 am

Мм не, 75 и 76 серии са за 70, а 77-ма за 60;
у нас рекорда е 75, май в Сп-Вра и май със 75-та, не съм сигурен
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Железен път

Мнениеот ivajlo_nikolov » Съб Май 28, 2016 9:11 pm

bdz46203 написа:75-та серия конструктивната им скорост е 60км/ч, само на 77-ма серия е 70 км/ч. Не знам как са ги постигнали тези 80км/ч в Аржентина.

77-ците и 76-ците продадени на Аржентина са ремоторизирани с двигател Caterpillar D398 серия B и мощност 1050 Кс.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Железен път

Мнениеот bdz46203 » Съб Май 28, 2016 10:24 pm

Otskov написа:Мм не, 75 и 76 серии са за 70, а 77-ма за 60;
у нас рекорда е 75, май в Сп-Вра и май със 75-та, не съм сигурен

А бе защо спориш, като не си запознат.
Така е както аз съм го написал.
bdz46203
 

Re: Железен път

Мнениеот Otskov » Съб Май 28, 2016 11:29 pm

Добре добре, като вдигнеш 70 със 77-ма серия и лока не се разпадне, прати ми една снимка за спомен :)
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Железен път

Мнениеот bdz46203 » Нед Май 29, 2016 12:35 pm

Otskov написа:Добре добре, като вдигнеш 70 със 77-ма серия и лока не се разпадне, прати ми една снимка за спомен :)

А бе качи се в кабината на локомотивите и виж какво пише на табелките! Ееее все да спори, като не знае.
bdz46203
 

Re: Железен път

Мнениеот Otskov » Нед Май 29, 2016 1:01 pm

60 пише, ето тука се вижда червената котвичка:
http://railwaymodeling.com/gallery/disp ... =45&pos=23
http://railwaymodeling.com/gallery/disp ... =45&pos=50
До 70 е 75-та серия, ето и описание от http://railwaymodeling.com/
В края на 1965 г. и началото на 1966 г. за Българските железници са доставени първите магистрални теснопътни дизелови локомотиви, производство на немската фирма HENSCHEL AG – Kassel. В парка на БДЖ получават серията 75-00. Локомотивите са пуснати в експлоатация веднага след доставката им по линийте Септември – Добринище и Варвара – Пазарджик.
Локомотивите серия 75 са 4-осни едносекционни тип В' – В' за междурелсие 760 мм и с хидравлична предавателна система. Мощността им е 1100 hp (810 kW), а конструктивната скорост – 70 км/ч.
Още веднага след доставката им локомотивите серия 75 поемат почти целия пътнически и товарен трафик по линията Септември – Добринище. Заместват в пътническата служба мотрисите серия 81-00 и 82-00 и в товарна служба – локомотивите серия 60076. Днес локомотивите от тази серия все още се намират в експлоатация и обслужват пътнически влакове по линията Септември – Добринище.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Железен път

Мнениеот bdz46203 » Нед Май 29, 2016 1:09 pm

Да знаеш само, че това с котвичката на скоростомера не е меродавно. Много често въртят скоростомери на различни локомотиви и не актуализират мястото на котвичката. Особено при Шкодите е мазало. Гледа се надписът V max еди си колко.
bdz46203
 

Re: Железен път

Мнениеот bdz43r » Нед Май 29, 2016 6:34 pm

А ти да знаеш, че напоследък пишеш само глупости и ставаш за смях. Нито 75 е до 60, нито 77 е до 70, нито пък някой в Аржентина го вълнува с колко сме ги карали тук. Ако искат могат и със 100 да си ги карат.

И преди да си питал... качвал съм се и на двете серии и знам какво пише на стената. Не е това, което ти твърдиш.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Железен път

Мнениеот refil » Нед Май 29, 2016 7:53 pm

75 - V=70 km/h
76 - V=70 km/h
77 - V=60 km/h


По Д.Деянов
refil
 
Мнения: 27
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 10:27 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Инфраструктура / Railway Infrastructure

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron