
Модератори: bdz, VESO, Vancho_4647, rexkos1991, railjet
Ъъ и кво, от Горна до Плевен да е въздуховоз??? Иначе от 2018 , Слънчака пак ще е по-бавен, Vmax=130 km/hSvetlin написа:По-зле от тоя график отавна не е имало - особено по 8-ма.
Как може да спрат 8636/37 ? В същото време Янтрата да продължава да е до Горна Оряховица?! Както Дианата остана до СЗ, така и Янтрата трябва а е до Плевен.Ако наистина са го отнесли 8636/7 заради Янтрата..
Слънев бряг 8612 е под всякаква критика, спирания спирания... бавен... вече не остана нито един влак за пътуване на дълги разстояния...
4и4о ман4о написа:А Дунава до Свиленград
Стига с това Русе бре. Я кажи нещо за Благоевград, Ямбол или Видин. А и какво ми даваш за пример "Чайка"-та? Не видя ли че тя е само петък и събота? Русе, та Русе. Спри се!bdz_55-089 написа:4и4о ман4о написа:А Дунава до Свиленград
Наистина не мога да проумея защо БДЖ са решили да повторят една доказана и проверена в практиката грешка като направят директна връзка по 4-та линия, а връзките Русе- София, които със сегашният Дунав най- сетне паднаха под заветните 6 часа, от 2018 отново се увеличават към 6 часа и половина-7 часа.![]()
Заложили са отново безумни престои от по половин час и повече на ГО, при това на бързи влакове!? Последният за деня влак София- Русе е заложен в 15:30 ( за Варна със смяна на ГО), вместо да се търси възможно най- късен час около 17 часа, както например е направено с БВ София- Бургас, тръгващ на 16:40 и пристигащ на 22:40. Всъщност проблемът се повтаря години наред и всичко е заради глупавата Янтра, която така и никой не се осмели да продължи до Русе или до Габрово, с което би била много по- смислена. И като са се загрижили за преки връзки на Русе по 4- та , тогава по-добре да бяха направили един директен ПВ Русе- Габрово с минимален престой на Го и Царева ливада и щяха да уцелят десятката.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта