Страница 2 от 5

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 19, 2017 11:50 am
от bdz44
Вместо да вървим напред, ние вървим назад. Явно се уплашиха от много високата скорост 150 км/ч. :!:

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 20, 2017 11:11 am
от bdz44
От новото разписание готвят Янтрата 2641 да е само до Плевен. :evil:

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 20, 2017 6:07 pm
от 4и4о ман4о
А Дунава до Свиленград

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 20, 2017 6:13 pm
от bdz44
Тва го разбрах, леле мале интересно става.

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 21, 2017 1:14 am
от bdz44
Уха, новия ГДВ е просто прекрасен. 4 влака София-Варна и само 2 Пловдив-Варна :shock: 8636/37 се отменят. Тоя ГДВ все едно го е правил Бай ти Гошо водопроводчика :x ..Отменени са доста влакове, заради 2640/2641 и 2601/2602/

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 21, 2017 6:20 pm
от Svetlin
Може ли линк към ГДВ 2018 ?

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 21, 2017 6:47 pm
от Spass237
Във тази страница го има най-отгоре: https://www.facebook.com/groups/421724767897283/

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 22, 2017 12:17 pm
от Пътник с билет
Добре де,толкова ли е сложно да обединят 8636/8637 със 1620/1627,дори и да го прекарат през Димитровград!?

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 22, 2017 2:46 pm
от Svetlin
По-зле от тоя график отавна не е имало - особено по 8-ма.
Как може да спрат 8636/37 ? В същото време Янтрата да продължава да е до Горна Оряховица?! Както Дианата остана до СЗ, така и Янтрата трябва а е до Плевен.Ако наистина са го отнесли 8636/7 заради Янтрата..
Слънев бряг 8612 е под всякаква критика, спирания спирания... бавен... вече не остана нито един влак за пътуване на дълги разстояния...

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 22, 2017 8:34 pm
от Nobody
По седма също е интересно. 2017/18
Сф-Бо-Сф са бързи влакове,а Бо-Внп-Бо са пътнически.

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 25, 2017 12:57 am
от bdz44
Svetlin написа:По-зле от тоя график отавна не е имало - особено по 8-ма.
Как може да спрат 8636/37 ? В същото време Янтрата да продължава да е до Горна Оряховица?! Както Дианата остана до СЗ, така и Янтрата трябва а е до Плевен.Ако наистина са го отнесли 8636/7 заради Янтрата..
Слънев бряг 8612 е под всякаква критика, спирания спирания... бавен... вече не остана нито един влак за пътуване на дълги разстояния...
Ъъ и кво, от Горна до Плевен да е въздуховоз??? Иначе от 2018 , Слънчака пак ще е по-бавен, Vmax=130 km/h :roll:

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 25, 2017 2:52 pm
от Administrator
БДЖ спира нощния влак между Варна и Пловдив

Венцислав Генков - понеделник, 25-09-2017 - 10:00

Ефективността на линията е между 30 и 50%

От началото на декември БДЖ спира нощния влак между Варна и Пловдив, научи „Монитор“. Тренът, известен още като „Нощна Варна“, не е включен в новото разписание за 2018 г. на българските железници. Причината е липсата на влаккилометри, които държавата отпуска за пътнически превози всяка година на закъсалото ни държавно дружество.

На пътниците ще се наложи да правят прекачване в малките часове на нощта от една композиция на друга. Тези от Пловдив за Варна ще бъдат извозвани с нощния влак между Бургас и София през Пловдив до и от Карнобат. На гара Карнобат ще правят връзка с влака за София през Карлово за Варна.

Това ще доведе до пореден



отлив на и без това намаляващите пътници



на железниците ни. След спирането на „Нощна Варна“, който се движи по този маршрут от 30 години, хората ще бъдат принудени да се насочат към алтернативен начин на придвижване.

По време на обсъжданията на новия график за движение голяма част от гражданите са изразили недоволство за продължаващото орязване на влакове и тази година. Част от тях са обявили, че ще се обърнат към омбудсмана Мая Манолова, защото се нарушава свободата им на придвижване.

Според изчисленията ефективността на „Нощна Варна“ е между 30 и 50%. Недоволството идва и от факта, че много други линии са с много по-малък пътникопоток, но са заложени в графика за догодина. Пред „Монитор“ представители на общинските власти, коментираха и липсата на диалог с БДЖ. От предложенията им за промени са били взети предвид едва няколко, свързани с технически грешки или час на тръгване.

Освен това от БДЖ са взели решение да премахнат бързите влакове със задължителна резервация – т.нар. търговски влакове, които не се дотират от държавата. Поради тази причина



влаковете „Златни пясъци“ и „Янтра“



вече ще бъдат обикновени бързи влакове и ще бъдат вкарани в договора с държавата, за да не бъдат спрени. „Златни пясъци“ се движи по линията от Варна през Горна Оряховица до София, а „Янтра“ - от Горна Оряховица до София.

От новия график за движение става ясно, че чифт влакове между Свиленград и Пловдив също спират да се движат поради „ниска ефективност“, но най-вероятно отново става дума за спестяване на влаккилометри от страна БДЖ. Между Стара Загора и Карлово също се спира следобедният влак.


Влакът „Чайка“ от София до Бургас през Карлово


ще продължи да се движи, както и през тази година, в петък към Бургас и в събота към София. Ръководството на железниците отново е отказало исканията на почти всички общини влакът да се движи ежедневно.

Влакът Пловдив-Горна Оряховица-Варна е отменен поради ремонтни дейности в участъка между гарите Белозем и Маноле и Белозем и Скутаре с цел да не бъде отклоняван през Димитровград. Влакът се движи по направлението Русе - Свиленград - Русе, като в гара Димитровград влакът ще прави връзка с пътнически влак за Пловдив.

Източник: Монитор

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 28, 2017 9:52 pm
от bdz_55-089
4и4о ман4о написа:А Дунава до Свиленград

Наистина не мога да проумея защо БДЖ са решили да повторят една доказана и проверена в практиката грешка като направят директна връзка по 4-та линия, а връзките Русе- София, които със сегашният Дунав най- сетне паднаха под заветните 6 часа, от 2018 отново се увеличават към 6 часа и половина-7 часа. :o :? Заложили са отново безумни престои от по половин час и повече на ГО, при това на бързи влакове!? Последният за деня влак София- Русе е заложен в 15:30 ( за Варна със смяна на ГО), вместо да се търси възможно най- късен час около 17 часа, както например е направено с БВ София- Бургас, тръгващ на 16:40 и пристигащ на 22:40. Всъщност проблемът се повтаря години наред и всичко е заради глупавата Янтра, която така и никой не се осмели да продължи до Русе или до Габрово, с което би била много по- смислена. И като са се загрижили за преки връзки на Русе по 4- та , тогава по-добре да бяха направили един директен ПВ Русе- Габрово с минимален престой на Го и Царева ливада и щяха да уцелят десятката.

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 29, 2017 11:02 pm
от emokey
bdz_55-089 написа:
4и4о ман4о написа:А Дунава до Свиленград

Наистина не мога да проумея защо БДЖ са решили да повторят една доказана и проверена в практиката грешка като направят директна връзка по 4-та линия, а връзките Русе- София, които със сегашният Дунав най- сетне паднаха под заветните 6 часа, от 2018 отново се увеличават към 6 часа и половина-7 часа. :o :? Заложили са отново безумни престои от по половин час и повече на ГО, при това на бързи влакове!? Последният за деня влак София- Русе е заложен в 15:30 ( за Варна със смяна на ГО), вместо да се търси възможно най- късен час около 17 часа, както например е направено с БВ София- Бургас, тръгващ на 16:40 и пристигащ на 22:40. Всъщност проблемът се повтаря години наред и всичко е заради глупавата Янтра, която така и никой не се осмели да продължи до Русе или до Габрово, с което би била много по- смислена. И като са се загрижили за преки връзки на Русе по 4- та , тогава по-добре да бяха направили един директен ПВ Русе- Габрово с минимален престой на Го и Царева ливада и щяха да уцелят десятката.
Стига с това Русе бре. Я кажи нещо за Благоевград, Ямбол или Видин. А и какво ми даваш за пример "Чайка"-та? Не видя ли че тя е само петък и събота? Русе, та Русе. Спри се! :evil: :evil: :evil:

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 30, 2017 3:14 pm
от bdz_55-089
Нека всеки да си говори за региона и влаковете, които най- добре познава, вместо всеки да говори за всичко. Чайките край Дунава са много повече от тези в Бургас, защото там преобладават по-скоро гларусите, но един или два пъти седмично, Бургас си има своята Чайка, докато на Русе искат да му махнат единственият хубав и наистина бърз влак( когато е по разписание)- Дунава, за да угодят на абсурдните идеи на един Ванчо, дето постоянно иска директни влакове Русе-Пловдив.

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Нед Окт 01, 2017 1:26 pm
от dobriii123
Бреййй, дори на директни вагони недоволен!
Според мен графикът за Северна и в частност Северозападна България е добре. В общи линии няма големи разлики от сега. Естествено има известни промени и неща, които могат да бъдат оправени. Най-абсурдното е защо 2610/15 и нощните са до 130, а 11/12/13/14 са все така ограничени до 100? Не вярвам последните изредени да ги пуснат с 63-ки!

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Нед Окт 01, 2017 3:24 pm
от bdz_55-089
Естествено, че е обидно да се говори дори за директни вагони! Ако беше Петрич или някой друг град, та да говорим за директна група, ама Русе-София си трябва самостоятелен директен бърз влак, което дори не подлежи на коментар или съмнение! А да попитам аз- защо тогава не се сложат директни вагони Русе-Пловдив , където пътуващите са в пъти по-малко, отколкото Русе-София?! Много пътуващи от/за Русе разчитат на директни и удобни връзки по клоновете на 2-ра линия с Русе, т.е. трябва да се намерят начини за максимално опростено и бързо времепътуване от/към направленията Троян-Ловеч, Черквица, Свищов, Лом-Враца към/от Русе. Знаеш ли колко много студенти има в Русе от Северозападна и Северна Централна България, от районите на Плевен, Враца, Лом? Неслучайно беше разкрит филиал на Русенския университет във Видин през миналата година, но все пак много студенти продължават да пътуват от/за Русе. Затова настоявам връзките да са оптимални, както и да се оправят и модернизират подстъпите на жп спирка Русе-товарна гара, която не е виждала дори козметичен ремонт от поне 30 години насам (откакто е разкрита) и районът около нея е като след бомбандировка, а това не прилича на град като Русе, още повече, че там слизат и се качват предимно млади хора от университета. Да не споменавам, че всички международни влакове се натъкват като първа гледка на този нелицеприятен пейзаж там! И никой дори не мръдва пръстчето си да оправи нещата. Не знам от кого зависи- от НКЖИ ли, от кмет ли, от кого ли, но безрезултатното търсене на виновника няма да помогне с нищо, важното е да се направи нещо час по-скоро. Ако БДЖ не оставят БВ Дунав Русе-София, може да има и доста сериозни протести с блокиране на жп линии и влакове, просто да предупредя отсега!
П.П. От доста време се каня да снимам района и да изпратя съответните материали за репортаж на БТВ репортерите и други предавания и медии.

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Нед Окт 01, 2017 8:37 pm
от plastikat
Изпрати материалите на вестник Дума!

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Пон Окт 02, 2017 7:45 pm
от bdz_55-089
Предпочитам да ги пратя лично на бат' Бойко или на коалиционната му подлога г-н Тишина

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Пон Окт 02, 2017 9:48 pm
от Saruman
По скоро ако можеш мини с въпроси през някой депутат от Русенския многомандатен избирателен регион. Въпроси които да бъдат внесени на парламентарен контрол и съответно да бъдат отговорени писмено!