Страница 3 от 5

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Пон Окт 02, 2017 10:07 pm
от plam71en
Saruman написа:По скоро ако можеш мини с въпроси през някой депутат от Русенския многомандатен избирателен регион. Въпроси които да бъдат внесени на парламентарен контрол и съответно да бъдат отговорени писмено!
bdz_55-089 написа:Предпочитам да ги пратя лично на бат' Бойко или на коалиционната му подлога г-н Тишина

На "новия",стар директор-ППП Г.О.-съпругата му е депутат и е в комисията по транспорт.

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Вто Окт 03, 2017 9:31 pm
от bdz_55-089
България е толкова малка, от ден на ден толкова застарява и се обезлюдява, заради емиграцията, че няма начин оставащите тук да не са някакви роднини и/ или познати по между си. Освен това, по- важното е не кой на кого е братовчед, а доколко разбира от работата си и е с подходящо образование, квалификация и опит за длъжността. Много от семейните връзки се зараждат в университета или на база сходни интереси или образователни специалности. Следователно вероятността двама съпрузи да работят в една сфера или фирма е голяма и в това няма нищо лошо. След като в частния сектор е допустимо да има семейни фирми, в които е назначена цялата рода, след като фамилията Халваджиян е окупирала тв ефира, защо тогава отричаме правото на други хора с родствени връзки в други сектори като държавния и други сфери, да работят на едно място?!

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Вто Окт 03, 2017 9:43 pm
от plastikat
Така е! Затова те посъветвах да пуснеш оплакване /запитване към вестник Дума.Те са последните радетели на обективната журналистика.
Ако трябва ще пуснат един DMS номер и ще съберат пари за ремонта на най-значителната гара в България - Русе товарна гара.
П.С. Изпрати смс с текст "бордюр за перон" на номер 19999!

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Вто Окт 03, 2017 10:34 pm
от plam71en
Просто посъветвах къде да се оплачете.А горе споменатият от мен,....,до скоро му беше през .... за железницата,лично съм го чувал.При здрав гръб си първи "радетел" на железницата.Защо се върна старата структура?По-зле ще става,но на никой не му пука!

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Сря Окт 04, 2017 9:24 pm
от bdz_55-089
Коренът на злото е в разделянето на единната компания БДЖ на две отделни компании с лоша координация и дори конфликт по между им. Такова разделяне не е задължително, а просто препоръчително, но не във всички държави в ЕС е така, особено в тези с по-малка жп мрежа.

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Сря Окт 04, 2017 9:57 pm
от bdz_55-089
plastikat написа:Така е! Затова те посъветвах да пуснеш оплакване /запитване към вестник Дума.Те са последните радетели на обективната журналистика.
Ако трябва ще пуснат един DMS номер и ще съберат пари за ремонта на най-значителната гара в България - Русе товарна гара.
П.С. Изпрати смс с текст "бордюр за перон" на номер 19999!

Намирам поредната ти неопитна ирония за напълно неуместна в случая! Колкото пъти съм се възхищавал на Бургас като град с невероятна подреденост и облик, толкова пъти съм се възмущавал от простотията и липсата на маниери в бургазлии. Ти си поредният пример в тази насока. Но все пак някой би трябвало да каже на премиер, министри и тем подобни, че не само в Бургас и линиите към Бургас трябва да се строи и обновява, а че и други градове и райони в България заслужават да им се отдели съответното внимание и грижа. Не може да строим перони като по конец на обезлюдяващия се Видин, а Националният музей на транспорта в Русе- първата жп гара у нас, да тъне в бурени и мухъл. Не може село Крум край Димитровград да има супер модерна жп спирка с ексалатори, а Русе- товарна гара, която обслужва висше учебно заведение, класирано на 5-то място сред университетите в България, да има жп спирка от чакъл и дървени траверси. Не може по някои разнебитени линии да се движат раздрънкани стари композиции без дори козметичен ремонт по тях, а в същото време служители на НКЖИ да получават 4-чифрени заплати. някак не се връзват нещата, защото са абсурдни!

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Пон Окт 09, 2017 9:58 pm
от машинист_на_сън
Влакът „Чайка“ от София до Бургас през Карлово
ще продължи да се движи, както и през тази година, в петък към Бургас и в събота към София. Ръководството на железниците отново е отказало исканията на почти всички общини влакът да се движи ежедневно.

За сметка на това недоразумението 3622/3623 ще продължи да се движи ежедневно!

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Чет Окт 12, 2017 10:54 pm
от Otskov
машинист_на_сън написа:За сметка на това недоразумението 3622/3623 ще продължи да се движи ежедневно!

3622/3 e много по-удобен влак от тъпата чайка

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Пет Окт 13, 2017 11:24 pm
от bdz_55-089
Когато говорим за "тъпи влакове" примерите винаги трябва да започват с Янтрата. Може само един вагон и един локомотив да останат в БДЖ, може и само 1 пътник да превозват, ама задължително ще е с Янтрата до Горна. Видиш ли, Русе може да няма директна бърза връзка със София, за Габрово да не говорим, ама Горна Оряховица как може да няма, това дори на ум не бива да си го помисляме! Ха ха ха!

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Съб Окт 14, 2017 1:02 pm
от easy
"Янтрата" не обслужва Горна Оряховица. :lol: Русе няма толкова директни връзки, защото от Горна до София са четири часа, а от Русе до София – шест, т.е. за същото време, за което се минава М-ГО, се минава от ГО до Руси. В крайна сметка, има "директна бърза връзка" до Русе, която също е с име на рика, просто няма избор или да тръгва два часа по-рано от София/Руси, или стига два часа по-късно в Руси/София. Не разбирам, защото продължаваш да спамиш за това все едно, ако напишеш достатъчно коментари тука, ше промениш фактите там.

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Съб Окт 14, 2017 1:44 pm
от Otskov
bdz_55-089 написа:Когато говорим за "тъпи влакове" примерите винаги трябва да започват с Янтрата. Може само един вагон и един локомотив да останат в БДЖ, може и само 1 пътник да превозват, ама задължително ще е с Янтрата до Горна. Видиш ли, Русе може да няма директна бърза връзка със София, за Габрово да не говорим, ама Горна Оряховица как може да няма, това дори на ум не бива да си го помисляме! Ха ха ха!

В сегашния си вид Янтрата е въздуховоз, от нея би имало някакъв смисъл ако тръгва поне от Търново.

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Съб Окт 14, 2017 6:00 pm
от 4и4о ман4о
Тоя път съм съгласен с градския за Янтрата.
И ако може да се престане с това"РусИ".

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Съб Окт 14, 2017 9:09 pm
от bdz_55-089
А ако изобщо трябва да се търсят други връзки на продължение, те не трябва да са до В. Търново, а до Габрово! И отново ще настоявам за директен ПВ Русе- Габрово, обслужван най-добре от ЕМВ 32/33 серия. Такъв един влак ще реализира добри връзки с минимум престои и ще е много полезен. Вписва се идеята за политика на БДЖ от последните години за удължаване маршрутите на някои пътнически влакове като например Стара Загора-Карлово Стара Загора-Сливен и др.

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Пон Окт 16, 2017 9:43 am
от semafor
Ама вие още ли мислите,че на някой в Зандана му пука за пътниците и тяхното удобство? :lol: Целта е да се пуснат определен брой влакове, за да се каже "Ето пуснали сме влакове" и да може да се прибере субсидията от държавата. Без адекватно разписание, без нужния ТПС и без някой да си седне на задника и да свърши тонове работа просто нищо няма да се промени. Не може в 21 в. в някои страни да вървят влакове с 500 км/ч, а у нас още да кърпим линиите за 120 и да се радваме като малки деца на участъци за 160. В сектора трябва добър мениджмънт и много много много много сериозни и дългосрочни инвестиции, за да има резултат след 10-15 години. Ние в България обаче не сме свикнали да работим целеустремено и винаги искаме срещу 5 лева грандиозни резултати ако може след 1 ден. Еми няма как да стане. Затова много неща са ни на тоя хал като железниците. :|

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Пон Окт 16, 2017 9:56 pm
от bdz_55-089
Tака е, само че пари за дългосрочни резултати в, силно замърсяващия околната среда с вредни емисии и шум, автомобилен транспорт у нас винаги се намират, докато за железниците няма. Всичко тръгва именно оттам- от приоритети в политиката. Докато държавата и управляващите не припознаят именно жп транспорта като важен и основен, нищо добро няма да се случи в сектора. Дотогава ще унищожим и малкото останала природа и ще се понагълтаме с вредни газове, ще се тъпчем в тесни микробусчета и ще се молим да не ни прилошава на завоите из планинските дебри.

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Вто Окт 17, 2017 9:02 pm
от машинист_на_сън
3622/3 e много по-удобен влак от тъпата чайка

Въпрос на гледна точка. Моята е на потребител(пътник). Още от пускането си като експрес през соца, Чайката беше най-удобния влак за пътуващите по работа до и от София. Не виждам особена промяна дори и сега, въпреки удължаването на времето за пътуване с около час. Неслучайно почти всички общини по 3-та линия и тази година са писали писма с искането да се възстанови ежедневното движение на Чайката. Що се касае до 3622/3623 - не ми е ясно какво удобство дава влак, тръгващ от Бургас 3 часа след Чайката, а от София - 3 часа преди нея.

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Съб Окт 21, 2017 5:47 pm
от mscilla
Единствената причина да пътувам със СБ от лятото насам беше 150-те км/ч. Жалко - пътникопотокът на БДЖ отново ще намалее с поне 1.

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Вто Окт 24, 2017 3:02 am
от emokey
машинист_на_сън написа:
3622/3 e много по-удобен влак от тъпата чайка

Въпрос на гледна точка. Моята е на потребител(пътник). Още от пускането си като експрес през соца, Чайката беше най-удобния влак за пътуващите по работа до и от София. Не виждам особена промяна дори и сега, въпреки удължаването на времето за пътуване с около час. Неслучайно почти всички общини по 3-та линия и тази година са писали писма с искането да се възстанови ежедневното движение на Чайката. Що се касае до 3622/3623 - не ми е ясно какво удобство дава влак, тръгващ от Бургас 3 часа след Чайката, а от София - 3 часа преди нея.
3622/23 е удобен за такива като мен които пътуват доста често дестинацията Бургас - Сандански и обратно защото не стават прекалено рано :D . Но "Чайка"-та определено ми липсва когато пътувам през седмицата.

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Пон Окт 30, 2017 12:24 am
от bdz44
М пише, че по 2ра ще отпадне ограничението от 100 км/ч. Засега поне. :idea:

Re: ГДВ 2018

МнениеПубликувано на: Пон Окт 30, 2017 5:07 pm
от dobriii123
Новото е, че 2641 ще пътува до ГО само през летния сезон, същото важи и за 2654 до Плевен. През останалото време - Янтрата до Плевен, Пламен Гетов - до Горна. 4613 е съкратен и ще се движи само в участъка ГО - София под номер 2642.
7630 и 70102 няма да се движи в събота, 7631 и 70101 - в неделя. 20110 и 111 отпадат и в неделя.
8636/8637 са „спасени” - лятото - всекидневни, през останалото време - само в определен ден от седмицата.