Предложения за директни БВ между областните градове

Информация и обсъждане на текущия график за движение на всички категории товарни и пътнически влакове; предложения и обсъждане на промени в графика, нови влакови маршрути и т.н.; информация и справки за стари разписания

Модератори: bdz, VESO, Vancho_4647, rexkos1991, railjet

Предложения за директни БВ между областните градове

Мнениеот Administrator » Чет Юли 18, 2013 2:26 pm

.
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2391
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот lui6_figo_cfr » Съб Фев 01, 2014 3:14 pm

Съботен ден, зима, екстремални метеорологични условия, текуща сесия за студентите, грипни или дървени ваканции за учениците- няма как да забележиш по-голяма населеност. Кога най-сетне БДЖ ще подсигури спален вагон по релацията Силистра-Русе-ГО-София? Никой не е малоумен да пътува нощем седнал от Силистра, Разград или Русе до ГО, че тогава тепърва да търси място в спалните вагони на Кардамеца за оставащите 4 часа от пътуването си. Толкова ли нямат още един спален вагон. За най-дългото нощно направление в страната няма спален вагон- що за оправия и абсурд?
lui6_figo_cfr
 

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот NikolaiRG » Съб Фев 01, 2014 3:17 pm

lui6_figo_cfr написа:Съботен ден, зима, екстремални метеорологични условия, текуща сесия за студентите, грипни или дървени ваканции за учениците- няма как да забележиш по-голяма населеност. Кога най-сетне БДЖ ще подсигури спален вагон по релацията Силистра-Русе-ГО-София? Никой не е малоумен да пътува нощем седнал от Силистра, Разград или Русе до ГО, че тогава тепърва да търси място в спалните вагони на Кардамеца за оставащите 4 часа от пътуването си. Толкова ли нямат още един спален вагон, нали оня мангал Московски се хвалеше под път и над път с "новите спални вагони". За най-дългото нощно направление в страната няма спален вагон- що за оправия и абсурд?


Когато търсих място през септември, не можеше да се премине - заключено :mrgreen:
Аватар
NikolaiRG
 
Мнения: 513
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:39 pm
Местоположение: Русе

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот Vancho_4647 » Съб Фев 01, 2014 4:41 pm

lui6_figo_cfr написа:Съботен ден, зима, екстремални метеорологични условия, текуща сесия за студентите, грипни или дървени ваканции за учениците- няма как да забележиш по-голяма населеност. Кога най-сетне БДЖ ще подсигури спален вагон по релацията Силистра-Русе-ГО-София? Никой не е малоумен да пътува нощем седнал от Силистра, Разград или Русе до ГО, че тогава тепърва да търси място в спалните вагони на Кардамеца за оставащите 4 часа от пътуването си. Толкова ли нямат още един спален вагон, нали оня мангал Московски се хвалеше под път и над път с "новите спални вагони". За най-дългото нощно направление в страната няма спален вагон- що за оправия и абсурд?

Едно от възможните обяснения е, че би следвало да прекара около 8 ч в път до Русе и обратно за да бъде екипиран. Кардамският спален поне стига за три часа до Варна. За мен нищо не пречи и 382 да има спален вагон до Русе най-вече заради 9646 ама не може, та не може :evil: Ще доживеем ли втори нощен влак в Севера Българиа отново се чудя. Според мен би слевало Кардам/Силистра/Русе да е един нощен влак до София, а 2627 да си вози само варненската група :?
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот disell » Съб Фев 01, 2014 5:05 pm

В Силистра си има пункт и спалния спокойно маже да се обслужва там.
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот lui6_figo_cfr » Съб Фев 01, 2014 6:21 pm

Без да познавам в детайли силистренската гара, съм убеден, че разполага с много и най-различни възможности, защото е доста голяма и на времето е била много по-ангажирана, отколкото днес. Спалният вагон трябва да си бъде за Силистра, да си тръгва от и пристига там.
Как така 2627 да си вози само варененската група? А вагоните от Кардам по какъв маршрут ще се придвижват и къде ще бъдат закачвани за тези от Силистра? Може би на Самуил? Нали не искаш да кажеш, че по направлението Повеляново-Каспичан ще имаме два нощни влака за София един след друг? Разбира се, това няма да е първия, а поредния парадокс. Така например, имаме МБВ Москва-София, който тръгва на 4:45 от Русе (ако е по разписание, което почти никога не става) и само час и нещо след него е БВ Русе-София. Нима не е могло да се прикачват вагоните от Москва на втория влак, а ако се окаже, че закъснението от Москва е твърде голямо, тогава да ги пускат като самостоятелен състав към София. Уж всички сме в криза, а се правят някакви дублирания на превози. Подобни необмислици имаше и около летните директни МБВ за морето (Варна/Бургас) през Русе, които се движеха наблизо до БВ Русе-Варна.
lui6_figo_cfr
 

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот Vancho_4647 » Съб Фев 01, 2014 6:27 pm

Не се прави на чалнат. Естествено че Кардамската група на ГО за групата от Русе ...
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот eng.vassilev » Съб Фев 01, 2014 6:40 pm

Имало е и разписания, в които три нощни влака се движеха един след друг ГО-Сф.
eng.vassilev
 
Мнения: 6
Регистриран на: Нед Сеп 15, 2013 4:06 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот lui6_figo_cfr » Съб Фев 01, 2014 6:44 pm

Добре де, щом е на ГО, тогава от Кардам до ГО ще пътуват самостоятелно така ли? Защото нали казваш варненския да си бъде отделно. И тогава дублирането става между Повеляново-ГО.
Когато е имало по 3 нощни един след друг по ГО-Сф, най-вероятно е имало и доста повече пътници и не е имало такава криза за вагони и консумативи.
lui6_figo_cfr
 

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот Vancho_4647 » Съб Фев 01, 2014 7:03 pm

А в момента като закъснее 9646 с над 30-40 минути пускат 2626 от ГО и пътниците от Русе и Силистра ги оставят чак до Янтрата. Точно затова е най-добре да са два отделни влака.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот lui6_figo_cfr » Съб Фев 01, 2014 8:01 pm

Ако са два отделни влака, кардамската група защо я слагаш заедно със Силистра-Русе, а не с тази от Варна? Освен това, да допуснем, че са два отделни влака, тогава как ще се разположат във времето? Защото Янтрата пристига доста късно в столицата, а при положение, че няма и спален вагон на групата от Силистра, нещата стават доста отегчителни и тежки за пътуващите по това направление. А ако се обособят два отделни влака, заедно с Янтрата и Москвата, стават общо 4, които при определено стечение на обстоятелствата, ще пристигнат по едно и също време.
lui6_figo_cfr
 

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот NikolaiRG » Съб Фев 01, 2014 8:42 pm

lui6_figo_cfr написа:Защото Янтрата пристига доста късно в столицата, а при положение, че няма и спален вагон на групата от Силистра, нещата стават доста отегчителни и тежки за пътуващите по това направление


Това има предвид - да не се стига късно в София. Преди една година така се получи. Пътувах за Пловдив за среща с рецензента ми с нощния влак за София, откъдето щях да взема друг. Мизерниците от БДЖ задържаха влака на Горна Оряховица до "Янтра"-та (2 часа) и това ме накара в София да оставя миризливите им влакове и да взема автобус, защото в противен случай трябваше да нощувам и следващата нощ по пътищата, вместо да се прибера. Още когато ми проверяваха билета, един неадекватен кондуктор се опита да ми обясни да съм вземел нещо сутринта от Горна за Пловдив, без да съм му искал мнението.
Аватар
NikolaiRG
 
Мнения: 513
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:39 pm
Местоположение: Русе

Re: Актуална информация за 2014-та година

Мнениеот lui6_figo_cfr » Съб Фев 01, 2014 9:32 pm

Това е трябвало да го запишеш и да го дадеш на медиите, защото иначе няма да се стреснат! Наистина нечувани абсурди стават. Не стига, че нощен влак София-Русе няма, а който иска да ползва такава връзка с варненския, трябва да престои 2 часа на ГО посред нощ, ами сега и нощната връзка Русе-София са успели да компрометират. Може би трябва да се търсят причините за редовните закъснения на силистренската група на Русе и/или закъснението в участъка Русе-ГО, където най-вероятно се дебнат с Москвата за някаква връзка. Последната е запланувана за Две Могили, но сигурно се случва на всевъзможни други места. Поне да бяха оставили още един коловоз на Табачка за такива разминавания. Иначе е добре да се прехвърлим в секция ГДВ по направления, където да обсъдим с точен план-график как точно да се разположат варненци, кардамци, русенци, московци и янтри, че стана доста объркано.
lui6_figo_cfr
 

Re: ГДВ 2014

Мнениеот disell » Нед Фев 02, 2014 10:31 am

Та да си дойдем на думата за 9646/47 и 2636/37- първия може да си остане през Русе а втория в сегашния момент идеално може да се пусне по трасето на 3636/37 - за спящите пътници няма голямо значение от къде ще минат а тези за попътните гари по 2-ра линия ще направят едната смяна в Пвя и готово.Лятото като (уж) тръгне 3636/37 ще се движи както сега 2626 с вагони за 3 крайни гари.
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот lui6_figo_cfr » Нед Фев 02, 2014 1:28 pm

9646/47 не просто може да, а ТРЯБВА винаги да си бъде през Русе и повече да не се правят жалки и недалновидни експерименти да минава през Каспичан. Предложението за Кардам-София през Карлово е интересно и копира някогашния Силистра-София през Карлово. Това е интересно и заслужава да му се направи един проектографик. Също би било добре, ако някак се осигури и нощна връзка между Силистра/Русе/Букурещ с такъв един влак Кардам-Карлово-София. За целта трябва да се върне нощната релация Русе-Подкова с групи за Пловдив и за Свиленград-Истанбул, която може да е част от състава на 9646/47. Така ще са обезпечени практически всякави удобни връзки по всякакви направления.
lui6_figo_cfr
 

Re: ГДВ 2014

Мнениеот evrokoma » Нед Фев 02, 2014 1:52 pm

Идеята за влак през Карлово е хубава и е напълно възможна като нощния чифт Кардам -София да си остане през Горна Оряховица, а чифта през Карлово може да е през деня например в 13:20 от Кардам като директни вагони.Дори може и да не е през Карлово а през Пловдив.Аа е нужна само добра воля която я няма в главите на Вазов-3 :x
evrokoma
 
Мнения: 62
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:37 pm
Местоположение: Добрич

Re: ГДВ 2014

Мнениеот dobo » Нед Фев 02, 2014 2:21 pm

Крайно ме съмнява направление като 28-ма да има такъв капацитет, че да генерира трафик за два чифта.
Виж идеята за пренасочване е добра, а даже мисля, че е по-добре да през Пловдив.То сега там е не малко тегаво, че да хакнем още един чифт влак, но мисля, че идеята има бъдеще.
Примерно от Кардам през Добрич, Повеляново връзка за Горна и околията, към Карнобат, Стара Загора, Пловдив и София.Някакъв такъв маршрут.На Карнобат да прави връзка с някакъв влак за към Бургас, на Стара Загора за надолу към Димитровград и околията, на Пловдив към Карлово, Асеновград и околията.
Знам, че звучи прекалено оптимистично на този етап, но защо да се помисли за такъв вариант примерно от ГДВ16?
dobo
 
Мнения: 435
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:16 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот lui6_figo_cfr » Нед Фев 02, 2014 3:39 pm

Не мисля, че идеята за дневен чифт Кардам-София, още повече пък през Пловдив, е удачна. И нощната връзка Кардам-София не е много добре да минава през Пловдив, защото така и така през Карлово се удължава доста, а през Пловдив вече ще е прекалено. Освен това ще се оскъпят неимоверно много билетите на пътуващите от Кардам-Добрич за София по този начин, а и времепътуването ще нарастне към 11-12 часа. Който иска връзка от Кардам за Пловдив, Ст. Загора и Асеновград, ще я направи като слезе на Дъбово/Тулово и оттам се прехвърли на влак Русе/Букурещ- Подкова с група за Пловдив и Истанбул, а за Пловдив може да се направи връзка и на Карлово. Що се касае до нощна релация Кардам-Бургас, това е разумно, особено за през лятото, но трябва задължително да бъде с директен вагон, за да не караме хората да слизат и да се прехвърлят от влак на влак посред нощите. Освен това, ако тези идеи се заложат, трябва наред с точно стиковане на графика на цяла дузина влакове, да се направи и точно разпределение на вагоните и най-важното- те да бъдат подсигурени. Защото, ако предвиждаме директни спални вагони от Кардам за Бургас, а може би за Пловдив/Истанбул, като сложим и тези в основния състав Кардам-София, стават към 4-5 спални вагона, а ние в момента разполагаме с приблизително толкова за цялата страна. Отделно ще са нужни поне 2-3 спални и за Русе-Подкова, ако там ще има групи за Пловдив и Истанбул и кашата става доста голяма.
lui6_figo_cfr
 

Re: ГДВ 2014

Мнениеот Vancho_4647 » Нед Фев 02, 2014 3:54 pm

Както винаги мисленето е застопорено на ниво ''кой ще пътува от начална до крайна гара при такъв маршрут. Точно подобни наглед странни влакове биха били златна мина, но няма кой да мисли в подобна перспектива.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот evrokoma » Нед Фев 02, 2014 5:52 pm

dobo написа:Крайно ме съмнява направление като 28-ма да има такъв капацитет, че да генерира трафик за два чифта.
Виж идеята за пренасочване е добра, а даже мисля, че е по-добре да през Пловдив.То сега там е не малко тегаво, че да хакнем още един чифт влак, но мисля, че идеята има бъдеще.
Примерно от Кардам през Добрич, Повеляново връзка за Горна и околията, към Карнобат, Стара Загора, Пловдив и София.Някакъв такъв маршрут.На Карнобат да прави връзка с някакъв влак за към Бургас, на Стара Загора за надолу към Димитровград и околията, на Пловдив към Карлово, Асеновград и околията.
Знам, че звучи прекалено оптимистично на този етап, но защо да се помисли за такъв вариант примерно от ГДВ16?

Предлаганият дневен чифт има бъдеще, много студенти ползваха връзката на 28203 с "Родопи" преди 2 години и мога да ви убедя че влака беше винаги пълен но откакто спряха именно този влак рязко намаля и пътникопотока от гара Добрич ,но за сметка на това пък гумаджийските фирми пуснаха по един дневен и един нощен автобус на мястото на погубените връзки
Както винаги мисленето е застопорено на ниво ''кой ще пътува от начална до крайна гара при такъв маршрут. Точно подобни наглед странни влакове биха били златна мина, но няма кой да мисли в подобна перспектива.

Да ама никой не вярва навремето Veso беше разработил разписание и за дневен чифт Кардам-София и тогава срещна подобен отпор идеята а беше много хубава вместо вагоните да стоят цял ден във Варна да правят още една разходка до София
evrokoma
 
Мнения: 62
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:37 pm
Местоположение: Добрич

Следваща

Назад към ГДВ / Timetable

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron