Предложения за директни БВ между областните градове

Информация и обсъждане на текущия график за движение на всички категории товарни и пътнически влакове; предложения и обсъждане на промени в графика, нови влакови маршрути и т.н.; информация и справки за стари разписания

Модератори: bdz, VESO, Vancho_4647, rexkos1991, railjet

Re: ГДВ 2014

Мнениеот lui6_figo_cfr » Нед Фев 02, 2014 6:37 pm

И все пак най-логичното е основната композиция да е по възможно най-късия път между двете крайни точки, а директните вагони да обхващат по-далечните направления, а не обратното. Основният поток от пътници е между Добрич и София, а не между Добрич и Бургас (през лятото може и за там да има доста хора) или между Добрич и Ст. Загора/Пловдив. А ние искаме да караме стотици пътници от Кардам и Добрич за София да слизат на Повеляново и да се прехвърлят на друг влак, докато малцината за Бургас и Пловдив да си имат директна връзка. Това е долу-горе като онази абсурдна идея за директен влак Русе-Пловдив, а всички пътници Русе-София да се прехвърлят на ГО. Особено, когато иде реч за връзки със столицата, връзките трябва задължително да са директни и много удобни и бързи, без всякакви излишни усложнения. Така че, всякакви нови идеи за нови влакове, трябва да изхождат първо от това положение.
lui6_figo_cfr
 

Re: ГДВ 2014

Мнениеот railjet » Нед Фев 02, 2014 8:16 pm

За дневна врьзка Добрич-Сф моде да се назначи пьтник Кардам-Шумен. Неговите 3 вагона да се лепнат на опашката на 2612. Самият 2612 да е без спиране Ва-Шумен,за компенсация на 5-минутния престой на Шумен. Изнасящите се от Провадия и Каспичан на изток от Шумен ще ползват пьтника- тока ще му гарант на населеност.

Пристигнали на Сф,тези 3 вагона отиват на 2627 в Кардамската група,за да се затвори веригата. На Кардам през деня ще кибичи само спалния вагон,чакайки курса си на 2636/2626.
railjet
 
Мнения: 7783
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ГДВ 2014

Мнениеот 25-255.4 » Нед Фев 02, 2014 8:45 pm

railjet написа:Пристигнали на Сф,тези 3 вагона отиват на 2627 в Кардамската група,за да се затвори веригата. На Кардам през деня ще кибичи само спалния вагон,чакайки курса си на 2636/2626.

Ако затворят пътя Добрич-Кардам както стана наскоро, какво ще правим със спалния вагон.
25-255.4
 
Мнения: 28
Регистриран на: Вто Окт 01, 2013 4:41 pm

Предишна

Назад към ГДВ / Timetable

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта