Страница 2 от 2

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Пет Ное 28, 2014 2:48 pm
от railjet
bdz46203 написа:Това, че по другите линии ги има тези "грешки", не значи, че и по тази трябва да се повтарят. Заради това бягат хората. БВ трябва да спира на максимално малко гари. По-големи или с повече пътникопоток. Да знаят хората за какво са платили. Вие явно не пътувате по валковете да чуете мнението на хората за тези псевдо бързи влакове. За останалите гари и спирки да си има ПВ, който да прави връзка с бързия. Толкова е просто. Със спирането и намаляването на броя влакове, няма да върнете хората, да знаете. А ако някой вл. диспечер или рък. движении го мързи да работи, да напуска. А не да обяснява колко били празни влаковете.



Бате, аз съм най-големият противник на превръщането на бързите влакове в селско-пътнически. Сглъмиха да го направят точното там, където не трябваше. 9-та обаче е специален случай. Ванчо е прав за въздуховозите и твърде съмнително да ги напълним с допълнителен БВ. По този край лисиците и поровете в полето са повече от живите хора по селата. Ако склониш опашатите да се качат на ускорения бърз влак, тогава ще се съглася с теб.

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Пет Ное 28, 2014 5:55 pm
от Vancho_4647
И без това най-пълният 9622 ще го превърнат в пътнически ... и ще го тикнат в идиотски час само и само да има отделен влак от Бургас зад него с 4 вагона и 10 човека вътре. Прецакват релацията с потенциал и пускат някаква измислена (това че са големи градове няма нищо общо с потенциалния пътникопоток). Два нови влака по линия, по която населеността в КПВ-тата може да се сравнява с Дупница-Бобов дол. И между другото разликата във времепътуването дали ще спира на всяка керемида или не влак Варна-Русе е не повече от 15 минути. Нима за 15 минути си струва да се разкарват допълнително 4-5 влака с по 2 вагона и 5 човека вътре ??? Впрочем от 4-те влака Русе-Варна-Русе най-празен е именно този, който спира най-малко (9620) :mrgreen: , така че доводът ви, че като имало по-малко спирки влакът щял да се напълни е неуместен.

п.с. по девета на пропускателната способност пречат пътническите и е редно да са колкото се може по-малко, за да има трасета за товарните
п.с 2 не работя в железницата, но това не значи че не мога да видя очеизвадното !

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Пет Ное 28, 2014 9:36 pm
от railjet
Ясно е на всички, че трябва БВ Пл-Бс-Пл, само че не сме сигурни, дали е по-добре през Шумен от през Го-Дбв.

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Пет Ное 28, 2014 9:46 pm
от Vancho_4647
И двете биха свършили отлична работа ! Но може би една идея по-добре е през Дъбово ! Гарантирам, че подобен влак би имал поне 50 човека в петък към Бургас неделя от Бургас при адекватни връзки само от Свищов !

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Пет Ное 28, 2014 9:49 pm
от railjet
На отиване през Дъбово, на връщане през Шумен. Става ли така?

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Съб Ное 29, 2014 10:22 am
от qwerty
Събота и неделя - през Сф. :)

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Съб Мар 21, 2015 8:35 pm
от Otskov
Vancho_4647 написа:Норд е мизерия ! Другата е ремонтирана. 9620 и 9622 са въздуховози, защото са в идиотски часови пояс. 9622 го бяха съживили миналия ГДВ като беше 3 ч 35 и в 18:05, но 9632 е по-важен затова 9622 в момента е в удивително тъпанарски час. За какво са два отделни влака Каспичан-Русе, а не един от Варна/Бургас едва ли някога ще разберем.

9622 Ва 16:10 К 17:19-17:20 Р 20:08
9632 Бс 15:05 К 18:52-19:17 Р 21:40
Логично обяснение какво е това ? Два БВ се гонят на през междугарие (почти), толкова ли е трудно 9622 да е както казва Ванчо, това няма да пречи на 9632, напротив ще са по-добре разположени във времето - в момента от 10:30 до 17:20 зее огромна дупка (после защо нямало пътници по 9-та :mrgreen: ) :?: :arrow:

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Съб Мар 21, 2015 8:44 pm
от railjet
9632 може да е само Бс-Шумен. На Шумен го лепват за опашката на 2654, откачват на ГО и самостоятелен курс до Р.
Пътуващите Бс-Пл могат да се прехвърлят в движение във вагоните на 2654.

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Пон Мар 23, 2015 8:02 am
от bdz46203
railjet написа:9632 може да е само Бс-Шумен. На Шумен го лепват за опашката на 2654, откачват на ГО и самостоятелен курс до Р.
Пътуващите Бс-Пл могат да се прехвърлят в движение във вагоните на 2654.

То така Бургас- Русе става над 8 часа?! Не е приемлив варианта.

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Пон Мар 23, 2015 11:15 am
от Vancho_4647
Тъй,тъй ! Как ще е приемлив. Тя железницата е за железничарите. Нали в Бургас нямате какво да карате :mrgreen: Що да не ви пуснем един измислен влак със съмнителна ефективност пък ако ще и да прецакаме влак с доскоро добър пътникопоток като 9622. Щом стига в Шумен всичко е ок. Нагоре и без това не е нужен. Дали през Каспичан или ГО все тая така или иначе никой няма да го ползва от Шумен нататък.

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Пон Мар 23, 2015 4:50 pm
от bdz46203
Виж какво, бързи влакове между Бургас и Русе е имало още преди да се родиш. Това , че го спряха преди няколко години беше голяма грешка. Сега наистина направиха добре, че го пуснха отново. И не говори глупости, че не се ползва от Шумен нататък! Първо имай малко наблюдения над този влак, пък после заблуждавай. Хайде, да не казвам, как мрънкаше за влакчетата които ти ползваш, пък всички останали трябвало да се спрат. И това ми било, човек милеещ за железницата. И не ми казвай, че за пътника е все тая дали ще пътува шест часа и половина или осем часа и половина.

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Пон Мар 23, 2015 5:31 pm
от Saruman
Има право повечете (над 90%) от пълнежа се изсипва на Шумен и се качва за Плевен. Годината преди да го спрат лятото в силния сезон съм пътувал с него. След Плевен в 5-те вагона продължиха няма и 20 човека. А във влака имаше и правостоящи. Най-добре би било така да се нагласят, че на Шумен състава да се лепва на влака за Плевен, а 1 вагон да заминава за Каспичан където да се закача за Русенския и всичко е супер, сутринта същото на обратно.

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Пон Мар 23, 2015 10:11 pm
от dobriii123
Сарумане,то хубава идея, ама припомни си, че в гари като Каспичан,Стара Загора и др. маневра с пътнически вагони е невъзможна,поради факта,че там са само товарни депа. Неслучайно 9646/47 са през Р

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Пон Мар 23, 2015 11:29 pm
от Otskov
Какво пречи маневрената дейност да се осъществява с влаковите локомотиви ? КМ има.

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Пон Мар 23, 2015 11:41 pm
от railjet
Шумен-ГО-Пост3-Акация-Русе е равностойно по времпътуване с Шумен-Каспичан-Русе.
Русенския се прикачва като челен на 2654 и от ГО заминава веднага напред.


Неодубството обаче е, че трябва да се завъртят и двата лок на Шумен. По-добре ще е 9632 веднага след пристигането си на Шумен да дръпне в източната гърловина, в очакване на 2654. После му боцва русенската група на опашката. В хода на движение пътуващите за Русе се преместват в челния вагон (посока на движение), а тези за Пл- в последните три.

Ел лок от 9632 нощува на гарата - под зорката охрана на нашия приятел бдж46203. На следващия ден двамата се връшат в Бс с 9631.

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Сря Мар 25, 2015 7:29 am
от bdz46203
railjet написа:Шумен-ГО-Пост3-Акация-Русе е равностойно по времпътуване с Шумен-Каспичан-Русе.
.

Не си прав изобщо тук. През Каспичан е поне с час и половина по-малко отколкото през Горна. Отделно това изчакване на влакове и маневри допълнително увеличава времето. Много ви се е развихрило въображението, но доста нереални неща предлагате. Мислих, че целта е да се подобрява обслужването на пътниците, а не обратното.

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Сря Мар 25, 2015 10:00 am
от Vancho_4647
И в двата варианта релацията е еднакво измислена и нерентабилна ! Някоя умна тиква решила, че защото били два от големите градове и трябва да ги свържем с директен влак, че и целогодишно ... :lol: А лятото ще има 3 варианта между 5:30 и 7:20 в някои дни :mrgreen: Ако и по релациите, където хората наистина пътуват и влаковете са пълни имаше толкова добро обслужване реалността можеше и да е по-различна ! Но докато приоритетите са да се опитваме да подобряваме там където надежда и потенциал няма ще се пропада все повече !

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Сря Мар 25, 2015 5:20 pm
от BDZ 07
Мина времето, когато нашенецът ходеше на море с влака.

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Пет Мар 27, 2015 9:17 am
от bdz46203
Vancho_4647 написа: А лятото ще има 3 варианта между 5:30 и 7:20 в някои дни !

Това лято влакове Москва-Варна и Москва-Бургас май няма да има.

Re: Сигнали за малоумни хрумвания в ГДВ

МнениеПубликувано на: Пет Мар 27, 2015 12:29 pm
от Vancho_4647
Не става дума за тях, а за 1470/1471 и 1480/1481.