Предложения

Информация и обсъждане на текущия график за движение на всички категории товарни и пътнически влакове; предложения и обсъждане на промени в графика, нови влакови маршрути и т.н.; информация и справки за стари разписания

Модератори: bdz, VESO, Vancho_4647, rexkos1991, railjet

Re: Предложения

Мнениеот railjet » Вто Мар 07, 2017 2:50 pm

Тената написа:
railjet написа:Грешка! Предсигнала е 1700м, от входния до изходния е по-малко от 1100. Ако задремалия пропусне ПС-то, има втори шанс- да закове веднага след входния. Ама веднагически!

А ако в гарата има влак, и трябва да спреш на входния?


Тогава става сложно. Мисълта ми беше пристигайки от Катуница да спреш на изходния в Поповица (при изтърван ПС), за да избегнеш челна среща с нещо идвайки отсреща. Ако има спрял в гарата влак по твоя коловоз, вероятността да го спраскаш е почти 100%, освен ако си с електричка с МРС и мернеш входния и от 300-400м , а опашката или челото на с този влак се намира на 400-500м след входния.
railjet
 
Мнения: 7788
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Предложения

Мнениеот dobo » Вто Мар 07, 2017 9:03 pm

Не станаха ли прекалено много условията? Ако туй, ако онуй....
dobo
 
Мнения: 435
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:16 pm

Re: Предложения

Мнениеот Vancho_4647 » Вто Апр 18, 2017 9:03 pm

Сегашната транспортна схема е тотална перверзия и комедия. Направена е само и единствено на принципа ''тоя град е голям следователно ще го свържем със София, а с останалата част от страната връзки няма да има''. Недопустимо и ненормално е градове, които ценят ЖП транспорта като Сливен, Враца, Плевен да имат недостиг на обслужване със София, а например Русе, който не трябва да има повече от един влак за София да има цели 4. Напълно алогично е ! В същото време ако искаш да се придвижиш от Централна Северна до Централна Южна по най-удобния начин който е нощото пътуване да трябва да обикаляш през Синдел или София, за да стигнеш Пловдив. А дори 6 години след голямата резачка и спирането на така нужния 4647 все още има такива пътници, защото са без алтернатива от автобусен транспорт. Нямаш ли кола и искаш ли да отидеш до град различен от София си загинал в тази държава. Къде изчезнаха влаковете Сливен-Варна ??? Защо Велико Търново и Трявня нямат директна връзка със София, а Русе има цели 4 само защото бил петия по големина град. Не е ли смешно, че София-Враца, което е едно от малкото направления, по което по релси е по-кратко разстоянието от по шосе има толкова малко директни влакове, а пътуващите са стотици ??? Някои влакове Враца-Мездра са дори с един вагон. Тотална гавра ! Няма нито един влак без прекачване от Плевен за към пета линия, а пътниците тичат като ненормални за малкото връзки по подлезите на централна гара. Но няма такива връзки, защото схемата е перверзна и се позовава на някакви измислени традиции от миналото. 4613 трябва да е от Велико Търново. 9-та, 91-ва, 42-ра, Берковица-Монтана, Ловеч-Троян, Пловдив-Панагюрище следва да се закрият, за да дойдат влаккилометри за нормални влакове и обслужване за градовете, които го заслужават. Стара Загора също има нужда от много повече влакове към София и Бургас. Дори Добрич заслужава дневен бърз влак за София много повече от всички селища по оста Русе-Горна Оряховица. Едни получават обслужване по релации, за да се возят 20 човека на кръст, а други нямат нищо, а на влак се качват повече от тези с по-доброто обслужване за целия ден !
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Предишна

Назад към ГДВ / Timetable

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта