Предложения

Информация и обсъждане на текущия график за движение на всички категории товарни и пътнически влакове; предложения и обсъждане на промени в графика, нови влакови маршрути и т.н.; информация и справки за стари разписания

Модератори: bdz, VESO, Vancho_4647, rexkos1991, railjet

Re: Предложения

Мнениеот Vancho_4647 » Пет Мар 13, 2015 10:53 pm

Евала за ентусиазма, ама ... на арменския поп освен ...

Те 4 години вече откъснаха севера от юга като го няма 4647, а вече и 40107/40108, а тази година румънците направиха сечено за 382/383 и не искаха да лангъркат един вагон до Букурещ като ги няма руските. Не че и аз не искам да стане реалност ама... Нито на БДЖ нито на CFR им пука за международните влакове по направлението България-Румъния. Всъщност на мен дори ми се налага края на април да ходя в Букурещ за един ден. До края на ГДВ 2014 аз и още 20-тина чужденци (латиноси, азиатци, европейци всякакви, последните бяха българите румънци 0) някои от тях с цели билети от Букурещ за София други дори питаха винаги за спални мета :? (но твърдо 20 и нагоре) си ползвахме 383 от Букурещ и това всеки път, а съм го ползвал поне 6-7 пъти. Като го няма влака ще трябва да търся нощувка в Букурещ, тъй като последният автобус/миниван заминава в 16 ч, а аз имам работа до след 20 ч. Но румънците решиха да запазят празния 460/461 вместо 382/383.

Иначе сериозно ако искаш да ти обърнат внимание с БДЖ трябва да действаш чрез методи отпреди 30 години. Завеждаш ХАРТИЕНО :mrgreen: писмо до деловодството на Вазов 3 в София :D Ако пишеш на мейла : bdz@bdz.bg ще си го прехвърлят от единия в другия ...
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Предложения

Мнениеот Vancho_4647 » Пет Мар 13, 2015 11:22 pm

Според мен варненската и групите от София/Пловдив би следвало да са отделни. Трудно ще нагодиш група от Пловдив ( трябва да тръгва късния следобяд), а двата нощни 2627 и 2626 имат 1 час разлика на Горна оряховица. Оптималното според мен би било влакове с разписание на бившия 383 (20:30 от Букурещ) към София и Пловдив ( на Русе да замества 4647 към Пловдив и с 9646/2626 към София) и в 23:30 към Варна.

Нещо от рода:
23:30 Букурещ
02:00 Русе - 02:20 към Варна
Варна 05:55

Букурещ 20:30
Русе 23:00 (тъкмо на Горна оряховица се засича с 2626 и Шумен, Търговище ще имат удобна връзка за южна централна България през нощта)
София 06:00 >>> Към Пловдив тръгва около 2 ч от ГО

Варна 23:30
Русе 02:50 - 03:15
Букурещ 05:45

София 22:45 с 2626
(Пловдив 21:45 ГО 02:45)
Русе 05:00 - 05:30
Букурещ 08:00
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Предложения

Мнениеот railjet » Пет Мар 13, 2015 11:24 pm

Нещо говорят, че Дунав мост 1 е в критично състояние и скърца на фалит.
railjet
 
Мнения: 7805
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Предложения

Мнениеот Vancho_4647 » Пет Мар 13, 2015 11:27 pm

Ако говориш за ЖП частта доста страшно си е в румънската част въпреки ниската скорост. Не бих се учудил да спрат пътническия ЖП трафик след като спряха що годе смисления 382/383, а оставиха 460/461. Пък и със сезонните работата е крайно неясна.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Предложения

Мнениеот railjet » Пет Мар 13, 2015 11:30 pm

Все едно минаваш мега мостовете над Дунареата при Черновода Под.
railjet
 
Мнения: 7805
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Предложения

Мнениеот Vancho_4647 » Пет Мар 13, 2015 11:32 pm

Тях не съм ги минавал още но съм гледал клипове от кабината. Доста ниска е скоростта но на пръв поглед изглежда по-поддържано от ЖП Дунав мост 1.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Предложения

Мнениеот BDZ 07 » Съб Мар 14, 2015 11:21 pm

И като сте заговорили за българо-румънски ЖП-връзки: приемат ли ни в Шенген, ножицата минава и през линията за Констанца през Негру вода.
Ще бъде затворен ГКПП Йовково. Той сега се обслужва смесено от български и румънски гранични власти. При приемането ни в Шенген, пунктът остава само с един (цифром - 1) служещ на смяна. Така документите на влаковете няма от кой да се приемат и обработват, без да се бави шосейният трафик. Те и без това са от дъжд на вятър, главно руски цистерни за газ.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Предложения

Мнениеот Eurosprinter » Нед Мар 15, 2015 1:54 pm

Има група във фейсбук „БДЖ за хората„, там чрез гласуване могат да се съберат гласове за този проект. После ще напишем молба с предложените разписания.
Колко вагона трябват минимум за да се изплаща влака?
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Предложения

Мнениеот Vancho_4647 » Нед Мар 15, 2015 4:37 pm

Голям проблем според мен е, че ние не можем да предложим нито спален нито кушет, а сносните ни седящи вагони нямат право да излизат в международно ...
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Предложения

Мнениеот Eurosprinter » Нед Мар 15, 2015 7:29 pm

Колко седящи има за международно?
Спалните от Турция не стават ли за международно?
Колко вагона са необходими минимум за да се изплаща лашкането на локомотив?
От румънска сртана електрификация има ли ? Може ли български локомотив изцяло да стигне до Букорещ или трябва да се прекача румънска машина?
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Предложения

Мнениеот NikolaiRG » Нед Мар 15, 2015 7:55 pm

Eurosprinter написа:Колко седящи има за международно?
Спалните от Турция не стават ли за международно?
Колко вагона са необходими минимум за да се изплаща лашкането на локомотив?
От румънска сртана електрификация има ли ? Може ли български локомотив изцяло да стигне до Букорещ или трябва да се прекача румънска машина?


Отговор на един от въпросите:
http://www.bueker.net/trainspotting/maps_romania.php
Аватар
NikolaiRG
 
Мнения: 513
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 4:39 pm
Местоположение: Русе

Re: Предложения

Мнениеот Vancho_4647 » Пон Мар 16, 2015 9:52 am

Вагоните от Турция не могат да излизат в международно, защото са финансирани с държавни пари. Единствения вариант е ремонт на спалните вагони от Германия ама засега залежават и не се движат ...
От седящите могат да излизат само коптори 50, 43, 45 доколкото знам. За 44, 63 и 97 не съм сигурен, но май не могат. 74 не могат със сигурност и това е голям минус. Виж ако са пловдивски ревизирани 50-ки приличат на нещо ама останалото не става за международни влакове.
Български локомотив е въпрос на договореност. Мисля че от 2017-та влизат общоевропейски разпоредби в сила, според които локомотив на всяка администрация може да пътува в европейските държави неограничено (то не че и сега не е въпрос на договореност да се случи както е между Унгария и Румъния). Но просто няма интерес от каквото и да било развитие. Особено от страна на румънците. Всъщност ако погледнем в последните години OSE, ZS и CFR спират международни влакове към България, а не БДЖ. Но като цяло сме много по-зле от съседите откъм ПС и нямаме нищо свястно, което да можем да изкараме извън страната.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Предложения

Мнениеот Eurosprinter » Пон Мар 16, 2015 2:14 pm

Vancho_4647 написа:Вагоните от Турция не могат да излизат в международно, защото са финансирани с държавни пари.

Какъв е проблема, че са с държавни пари? Не могат ли да подпишат договори с Румъния за тяхното опазване или направо да се застраховат?
Vancho_4647 написа:Единствения вариант е ремонт на спалните вагони от Германия ама засега залежават и не се движат .

Какъв ремонт им трябва, климатици имат ли? Ако можете се свържете с хората които ги стопанисват и ги питайте конкретно.
Vancho_4647 написа:От седящите могат да излизат само коптори 50, 43, 45 доколкото знам. За 44, 63 и 97 не съм сигурен, но май не могат. 74 не могат със сигурност и това е голям минус. Виж ако са пловдивски ревизирани 50-ки приличат на нещо ама останалото не става за международни влакове.

Какви са изискванията за международни влакове?

Vancho_4647 написа: Всъщност ако погледнем в последните години OSE, ZS и CFR спират международни влакове към България, а не БДЖ.

Идеята е за една вечер да се придвижиш и да не губиш ден. Пътя не може да бъде повече от 10 часа (8 спане + 1 закуска + 1 вечеря)
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

Re: Предложения

Мнениеот bdz43r » Пон Мар 16, 2015 4:34 pm

Eurosprinter написа:Какъв е проблема, че са с държавни пари? Не могат ли да подпишат договори с Румъния за тяхното опазване или направо да се застраховат?
Разглеждат се като част от субсидията и не могат да се движат на търговски влакове, а международните превози са такива.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Предложения

Мнениеот mental » Пон Мар 16, 2015 5:38 pm

Eurosprinter написа: Какъв е проблема, че са с държавни пари?

Субсидията най-общо е разделена на 2 части - пряка субсидия и капиталов трансфер. Спалните вагони са финансирани именно от този капиталов трансфер, поради което могат да се движат единствено по влакове, включени в договара с държавата за обществен превоз. А международните влакове (всички) не са част от този договор. Както bdz43r правилно отбеляза, това са т.нар. "търговски влакове".

Относно немските спални вагони, в момента отлежават в Пловдив, без ясна съдба. Принципно евентуалното им възстановяване не би било много скъпо, но в опорните точки те са наречени "опасни 100-годишни бараки", без оглед техническата им оценка. Така че забрави отново да тръгнат, дори ги гласяха за скрап.
Аватар
mental
 
Мнения: 231
Регистриран на: Нед Сеп 15, 2013 5:46 pm

Re: Предложения

Мнениеот Vancho_4647 » Пон Мар 16, 2015 10:04 pm

Еми браво ! Какъв проект RAIL4SEE ще развиваме ... Да ги видим като окапят кушетите за ревизия дето са кът какво ще правят. Пълна скръб сме откъм ПС за международно. Инатиха се за 2 милиона = 18 вагона още можехме да имаме. Ама не стари били ала бала. За някои централноевропейски страни същите вагони не са стари, ама ние все знаем по-добре от останалите.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Предложения

Мнениеот bdz » Пон Мар 16, 2015 10:14 pm

Vancho_4647 написа:От седящите могат да излизат само коптори 50, 43, 45 доколкото знам. За 44, 63 и 97 не съм сигурен, но май не могат..

Забравяш една много добра серия 40.А вагоните могат да излизат.За 97-ците също мисля, че могат тъй като са по RIC.
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: Предложения

Мнениеот Saruman » Пон Мар 16, 2015 10:24 pm

Сърбите постоянно ни пращат седящи вагони, я сертифицирани по RIC но без право да излизат или с право да излизат но без сертифициране по RIC и хич не им дреме!
Аватар
Saruman
 
Мнения: 628
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Re: Предложения

Мнениеот Vancho_4647 » Вто Мар 17, 2015 2:21 pm

bdz написа:
Vancho_4647 написа:От седящите могат да излизат само коптори 50, 43, 45 доколкото знам. За 44, 63 и 97 не съм сигурен, но май не могат..

Забравяш една много добра серия 40.А вагоните могат да излизат.За 97-ците също мисля, че могат тъй като са по RIC.

Дрънчащи барутници с твърде возия ... Не знам какво им харесвате. Дори 43-та серия имат по-добра возия :mrgreen: 97 откъм возия са най-доброто, което имаме, ама там за едрогабаритни като мен не става
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Предложения

Мнениеот Eurosprinter » Вто Мар 17, 2015 2:46 pm

Vancho_4647 написа:. Инатиха се за 2 милиона = 18 вагона още можехме да имаме. Ама не стари били ала бала. За някои централноевропейски страни същите вагони не са стари, ама ние все знаем по-добре от останалите.

Прекалено е изгодно и не остават пари за крадене. Затова трябва да се стачкува :D А влака от Букорещ до Солун имаше ли пътници ? Гледам, че е бил доста разнообразен откъм състав.
Аватар
Eurosprinter
 
Мнения: 59
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2014 9:51 pm

ПредишнаСледваща

Назад към ГДВ / Timetable

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта